Kirjoittaja Aihe: "Power Puch-Up" konkka?  (Luettu 7686 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #30 : 10.01.09 - klo: 10.08 »
Mitä lyhyemmin johdoin, sitä parempi teho, mutta just ex servonliittimellä mullakin se on. Koko näyttää olevan 2200yF ; 10 volt kesto.
Ne on kaikki servolittimet, ja virtaliitin, ollu kaikissa mun vastareissa (plussan ja miinuksen suhteen) samoissa  kytkennöissä rinnan. Eli ei väliä mistä annat.

Kerran käytin clodia varten tehtyä servokahdentaja-johtoa, testiympäristössä.

Päävirtajohtoihin pistin sitte yli 10 000 yF konkkaa, ja suunnilleen tupla jännitteensieto
annettuun akkuun nähden
« Viimeksi muokattu: 10.01.09 - klo: 12.06 kirjoittanut 4wdkanootti »
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #31 : 10.01.09 - klo: 12.39 »
Kiitos!
Nyt ei sitten muuta kuin vanhoja videoita purkamaan...
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #32 : 10.01.09 - klo: 17.03 »
Höh. Ei auttanu konkat ainakaan minun tapauksessani yhtään.
Kantomatka on edelleen kelvoton, noin 10 metriä.

Muissa autoissa kantomatka on niin pitkä ettei vielä ole loppunut kesken.
Käytän siis samaa lähetintä kaikkien kanssa ja vastareitakin olen siirrellyt autosta toiseen.

Pitää keksiä jotain muuta sitten.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #33 : 10.01.09 - klo: 17.43 »
mikä yhdistelmä nyt sulla ei toimi?
auto kone akku vastari (ehkä kuva asettelusta olis kiva)
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #34 : 10.01.09 - klo: 20.18 »
Asso Rc18B, Futaba 3pm 40Mhz, Mamba 25 ja 5700kv.

Kantomatka on ihan onneton noparin softapäivityksen jälkeen.
Ennen päivitystä oli ainakin 100 metriä.

Kokeilin noita kondensaattoreita eikä niistä ollu mitään iloa, paitsi tietysti tekemisen ilo.  :azn:
Meni päivä mukavasti elektroniikkaromua purkaessa ja sopivia konkkia etsiessä.
Vahvistimesta viimein löytyi.

Jos kuvalla asettelusta tarkoitat sitä miten osat on autoon sijoitettu niin yritän jossain välissä sen ottaa.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #35 : 10.01.09 - klo: 21.05 »
Ekana pitänee kysyä sen muutoksen aiheuttaneen softan versio?
- mamba25 tuli vissiin ulos 1.04 :lla ja päivittynee 1.17:ksi ?!isoimmillaan?!
uudemmissa ei enää lue et mamba (vain max ja monster)

osaatko palata edelliseen (ja haluatko, eli onko uudessajotain sulle tärkeetä)

---
ei ole mamba25 kokosesta omia kokemuksia---
Mambamax mulla ei tykänny päivityksestä AM27:vastarilla mutta paremmilla sai laittaa...

- pääsetkö koittamaan lainavastarilla?
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #36 : 10.01.09 - klo: 23.33 »
Siinä oli sisällä muistaakseni joku 1.13 kun tuo mulle tuli.
Päivitin sen suoraan 1.17, ei toiminu, nyt sisällä 1.16 ja toimii jos ajaa saappaidensa ympäri...

Kummallakin uudella yleinen käytös on aika paljon jouhevampaa kuin tuolla vanhimmalla versiolla.
Mutta jos pitää valita kantomatkan ja jouhevuuden välillä niin sitten kantomatka.

Tuota kun ei juoksemalla saa kiinni jos yhteys loppuu just silloin kun ei pitäs...

Mielelläni palaisin takaisin tuohon vanhaan versioon muttakun en pöllöpää ottanu varmuuskopiota ennenkuin aloin päivittämään uudempaan.

Olen kokeillut kaikkia vastareita mitä mulla on, LRP:n huippukisakampetta, Hitecin perus kolmikanavaista ja tuota Futaban omaa mikä nytkin on paikoillaan.

Kaikilla sama lopputulos.
Servonkin olen vaihtanut.

Vastarin ja noparin paikkaa olen kokeillut muuttaa niin monelle mallille kuin se vain tuon pienen buggykorin kanssa on mahdollista.
Jopa ilman koria kokeilin niin että vastari oli siivessä kiinni nippusiteellä.

Yksi ratkaisuhan olisi gigaset radiot mutta kun tietysti haluaisin kaikki autot samalle ohjaimelle niin vastareita pitäs olla jo tätä nykyä neljä.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: "Power Puch-Up" konkka?
« Vastaus #37 : 11.01.09 - klo: 02.05 »
Nyt rupee menemään pahasti OT:n puolelle, mutta...
Jos konkka akkulinjassa ei auta, niin onhan moottorin johdot pyöritetty toistensa ympäri? Samoin akun johdot, tämä poistaa jo osan häiriöistä.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-