0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Vau!Mistä porukka ostaa noita lexan koreja?Vois olla mahdollisuus itsekin päästä käsiksi maaliruiskuun ja soveltuvaan tilaan, mutta vielä pitäis löytää jostain koreja siihen hommaan :)
Yleensä vettä pyritään poistamaan,mutta kai tuohon öljykin pysähtyy Normi kompressoriin liittäessä olen käyttänyt liitin hässäkkää,jolla saadaan sopivan kokoiseen letkuun liitettyä.Pienennetään vaan liitintä,kunnes sopiva kynäruiskuun.Eli on mahdollista.
Nyt ois ajatuksena maalailla itse omaan traxxas sayeriin kori. Teen joko superman,spiderman tai batman auton ^^Ostan sarjakuvan joistakin noista ja leikkaan kuvat irti ja liimaan koriin ja siihen sitten päälle itse kori maali.Kysymys onkin että millä saan kyseiset kuvat kiinni koriin? xxx mainin picture glue on loppu hobbylinnasta ja ulkomailta en ala mitään tilailee. Jotkut sanovat että toimisi tällä http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_251_252&products_id=8934Onko muita vaihtoehtoja? esim kannattaisiko rautiasta käydä kysäisee jotain liimaa?Ps. Älkää turhaa ehdotelko että tilaa ebaysta xxx mainin liimaa, koska ulkomailta en tilaa (:Kiitos!
En jaksa millään uskoa että Rautiassa edes on kuultu sanaa lexan tmv. Eli tuskin sieltä löytyy vastausta kysymykseesi. Tee mielummin vaikka niin että pyydät jotain paypalia käyttävää kaveriasi tilaamaan liimapurnukan puolestasi niin sinun ei tarvitse tehdä juuri mitään. Saat varmasti tarkoitukseen tarkoitetun tuotteen.
Kaverin autoon vähän Jiikuuta.
Montako kerrosta hartsia on laitettu yleensä jos osaat sanoa ja onko laillinen 1:10 crossari kisoissa ?