Jos meinasit tilannetta että olet tankkaamassa jotain niin eihän siinä muuta tarvitse kuin sekkari kaulaan.
Kun lämmittelyä on jäljellä minuutti, huudat kaverin tankille.
Autosta varikolla reilu koppi... pukille... tankki täyteen ja auto baanalle.
Tuijotus mekattavan autoon koko hiitin ajan
Finaaleissa tietysti tarvitsee tietää kaverin tankkiväli.
Sekkari startissa käyntiin ja kun aletaan olemaan tankkivälin kohdilla niin huudetaan sopivassa kohtaa pari mutkaa ennen varikkoa kaveri tankille... Ei liian aikaisin... muuten kuskilla unohtuu herkästi...
Ennen mekkausta tietysti kannattaa tarkastaa miten kyseisellä kaverilla aukeaa tankki... eli miten on avaus mekanismi viritelty... ja tietysti mistä kohtaa tankkipullolla pääsee helpoiten tankkaamaan.
Alkuerissähän ei nyt niin tarkkaa oikeastaan mikään ole... Kunhan kuski pääsee hyvissä ajoin radalle takaisin hakemaan itselleen sopivan välin ja tietysti että ehtii helposti ennen ajan alkamista.
Niin ja yksi tärkeimmistä asioista mikä on itselläkin ainakin kerran unohtunut... Jos mekattava ei ole nimeltä tuttu niin tarkastaa ennen lähtöä... muuten on vaikea huudella oikeaa kaveria tankille.