..kori meni p*skaksi (ei keulintatukea) ja yksi spurri, kun en laittanut lukitetta pinioniin. Ajoin autolla kuitenkin joka viikko...
Ensityypit / testit nyt päässyt jo ottamaan, toimii sinänsä.. vähän piti autoa purkaa ja vakoilla kuntoa tarkemmin.. tilasin nyt vähän varaosaa vielä lisää slipperin korjaussarjan ja 5*11*4mm laakereitten verran, kun nuo takahubien laakerit oli jo juuttaan väljät ja rohisevat ja edessä onkin vielä ne pronssihelat.. saapahan rullaamaan kunnolla.. vaihteiston sisällä näytti kaikki olevan metallista ( paitti se diffikotelonkuori muovinen, jonka päällä siis metalliratas kuitenkin )
Juu pinjonin lukitteen unohin ensin myös, äkkiä se irtoo
- ja kori onkin jo piiskattu valmiiks.. yks parempi on kyl varalla.. kunhan muistasin sen keulimistuen ehkä jo kolmanteen varaosatilaukseen laittaa
( 23/90t välityksillä ensin kokeilin.. taidan laittaa 21t:n pinioniks kuitenkin.. kone nyt siis 3000kV, eli ei mikään hirvee raketti tässä kohtaa )
Uudet vetarit tulee kanssa ( vanhat todellaväljät jo ) - sen verran sain tallissa niitä uusia ährättyä että ne pirun 'nelitappimetallipallot' sain muljautettua kaikki paikoilleen.. osaapa olla v-mäiset ens alkuun, kun ei millään uskalla taivuttaa niitä vetarin päitä tarpeeks .. mut meni ne sitten, voittajafiilis..
Pitäis varmaan kokeilla yksillä toisilla vähän pienemmillä eturenkailla tuota, kun noi mukana tulleet toiset kumit oli 'tyhjät', niin joutu aika paljon EPAa ohjaimesta ohjaukselle rajoittamaan, kun muuten etukumin sisäreunat ottaa tukivarsiin kiinni.. ei luulis originaallivanteissa kuitenkaan offsetin olevan pielessä
On se kyllä kauhea ajettava ton vanhan kisacorrin jälkeen