Ei tuota pitäisi sisäkopan kanssa tarvita muuten suojata. Ymmärtääkseni se on sen verran tiivis, että sinne ei juuri lunta pääse sisään.
Ilmassa oleva kosteus, joka sisätiloissa on vesihöyrynä ilmassa, tiivistyy ulkona kylmässä vedeksi ja jäätyy. Nopari ja moottori tuottavat sen verran lämpöä, että kosteus ei niitä ympäröivässä suljetussa tilassa jäädy, vaan jää nesteeksi. Silti hyvin epätodennäköistä että tuo olisi tuon noparin rikkonut, vaan kyllä sen vian pitää olla siinä noparissa jo tehtaalta. Toki Traxxasin noparit, jopa nämä vesitiiviit, on sikäli huonosti suojattu, että piirilevyllä ei pahemmin ole mitään suojalakkausta, joka auttaisi kummasti siinä vaiheessa kun kosteus tiivistyy kotelon sisään. Lakkausta ei kuitenkaan pidä tehdä itse, sillä Traxxasin tapauksessa takuu päättyy siihen. Eri asia sitten, kun takuu on päättynyt ja osaa tuon lakkauksen siten, ettei lakkaa esim. piirilevyt toisiinsa kytkeviä liittimiä.