Niin sen oonki kait unohtanu kysyä, että auttaako se uuden laakerin osto sitten kuinka paljon ja miksi aikaa, kun se akseli voi olla vähä kulunu, ni ettei se uuski rupee sit heti luistaa. :? Kannattaisko ostaa se akseliki uus? Ei sen luulis kauheen kallis olevan...
Rotosta loppu äsken akku, mutta akkuporakoneella lähti leikiten käyntiin. 8)
Ja sitten mulla on vieläki se aika ikävä juttu, kun aina tankin vajetessa seos käy laihemmaksi. Ostin uuden 25-mallin tankin, mutta ei oikeen auttanu. :x Inhottava säätää autoa IHAN joka ajon aikana. Joka kerran ku ajaa, ni täytyy säätää rikkaammalle, muuten rupee pian lämmöt karkaa käsistä (näin ei oo kumminkaa käyny). Ja tietysti aina tankatessa laihemmalle.
Jollain jolla on mittari, ni sillon ku kone on oikeessa lämmössä, ni minkä aikaa pystyy pitää kättä siinä kannen päällä, tai reunoilla? Ja jos sillä sylkytestillä mittaa, ni täytyykö sylkästä tulpan juureen vai kannen päälle?