Kirjoittaja Aihe: Traxxas Rustler RTR  (Luettu 3523 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa samuli80

  • Jäsen
    • Profiili
Traxxas Rustler RTR
« : 27.04.08 - klo: 18.50 »
Morjens! Eli kysymys olisi Traxxasin Rustlerista RTR! Olisi  kiinnostunut kyseisestä autosta. Lähinnä en vuoksi, että Medasecilla on myynnissä sitä harjattomalla moottorilla ja muutenkin auto tuntuisi sopivalta tällaiseen "pihasuditteluun"! Tai sitten Stampede Traxxasilta!! Kertokaa mielipiteitä kyseisistä autoista!

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #1 : 27.04.08 - klo: 19.17 »
Tuolta Stampede-ketjusta löytyy tarinaa ja kokemuksia myös Rustlerista. Nämähän ovat hyvin pitkälle samoja autoja.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #2 : 27.04.08 - klo: 23.00 »
Itse mietin samoja autoja mutta päädyin rustleriin ja eilein pistin tilauksen. :) Porukat sano, että Rustler pysyy paremmin pystyssä kuin stampede, joka oli yksi syy miksi rustlerin valitsin.
« Viimeksi muokattu: 27.04.08 - klo: 23.04 kirjoittanut Munkki »
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa samuli80

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #3 : 28.04.08 - klo: 15.21 »
Ok. Se Stampede on kyllä aika korkean näköinen ja mielestäni rumempi kuin Rustler!, Onko autot täysin kuulalaakeroituja? Se olisi tärkeää, ku meinasin hommata liPo akun jossain vaiheessa! Onko ajo-ominaisuuksista muuten kokemuksia?

Poissa Toni.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #4 : 28.04.08 - klo: 15.36 »
Mulla on tuo Stampede VXL! En ole kyllä saanut monestikkaan ympäri keikautettua, eikä meinaa keikatakkaan! Johtuu varmaan siitä kun mulla on noi vakiorenkaat. kun niillä sutii aika kivasti :p

Poissa samuli80

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #5 : 28.04.08 - klo: 19.10 »
Tilasin iltapäivällä Rustlerin Medasecilta, 319€! Ei mielestäni paha hinta ja pari uutta 4500mhA akkua! Nyt odotellaan, että posti kulkee! Toivottavasti on parempi 2WD, kuin Asson RC10B4, meinaan tuota ajopuolta, suuntavakaus, rauhallisuus...Jne.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #6 : 28.04.08 - klo: 20.15 »
itse ostin ulkomailta, tais olla 160e tuo harjaton rustler
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #7 : 28.04.08 - klo: 20.24 »
Tais huonompi tulla ajettavuudeltaan  :undecided:
Axial SCX 10 TR

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #8 : 28.04.08 - klo: 20.48 »
Joo, kokemusta pihasutituksessa asso b4:ta, stampede ja rustler. Kyllähän asso pesee kaikin puolin nuo traxxasin vehkeet, se on varma. Siis ajoon liittyvissä asioissa  :cool:
« Viimeksi muokattu: 28.04.08 - klo: 20.53 kirjoittanut Habaku »
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Poissa samuli80

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Rustler RTR
« Vastaus #9 : 28.04.08 - klo: 21.38 »
Jeps, mulla jää Asso vara autoksi! Siinä on Integyn moottori ja ruuti on aika kuivaa, ei tahdo pysyä rukkasessa, vaikka olen säätänyt sen aika pehmeäksi=aliohjaavaksi! ja pitoa pitäisi löytyä takaa...
Rustler on hiukan pitempi akseliväliltään, oletettavasti?