Mitä jäi käteen:
+ Varikkotilat.
+ Radiosäilö (kerrankin selkeä ja helposti käytettävissä, ei ruuhkaa.)
+ Rata teippaukset kesti kisat hyvin.
+ Osaanottajamäärä
+ Kuulutus silloin kun sitä oli.
+ Järjestäjät jaksoivat kuitenkin olla hyvällä tuulella :!:
- Aamuherätys
- Aikataulun venyyyminen
- Kuulutuksen puuttuminen keskimäärin
- Muuttuvasta aikataulusta ei yleensä tiedoitettu.
- Sekoilut tulospalvelussa. (kierroksia ilmeni tyhjästä, tuloksia rukattiin ihan miten sattui...)
- Pito, tai lähinä sen puute. (Kovaan pitoon tottuneena)
- Mollat (muistelee kuusankoskea...)
- Katsomotilat (ihmiset tukki oviaukon)
Varikkotilat oli mielestäni todella hyvät, juuri sopivan kokoiset kilpailijamäärään nähden, Näytti hyvältä :)
Katsastus ja transponderinjakopaikka oli hyvin sijoitettu, ja toimi ajoittain hyvin, toisinaan ei ihan niin hyvin, tähän varmaan osasyyllisenä yleiset sekoilut.
Rataprofiili oli mielestäni ihan onnistunut tiloihin nähden, rata erottui tarpeeksi hyvin, mutta hiukan hämäs suhteellisen nopea ajajakorokkeen ohittaminen jonka jälkeen hyvin kriittinen mutka. Väsyneenä ei meinannut aina keretä mukaan kun auto pyyhkäisi ohi. Parantui kyllä asettumalla pidemmälle oikealle korokkeella :)
Hiukan myös tympii siinä vaiheessa kun seisoo korokkeella, radio kädessä autot viivalla, ja mitään ei tapahdu varttituntiin (eikä ilmoiteta mitään)... Paitsi mitä nyt juteltiin niitänäitä kilpakavereiden kanssa
Kontrasti Kuusankosken kilpailuun oli kuitenkin melkoinen kun kaikki tekijät lasketaan yhteen, muuten kisasoista olisi varmasti tulleet loistavat kunhan ongelmilta olisi vältytty. Nyt kuitenkin tuntui että kaikki oli vastatuulessa...