Kirjoittaja Aihe: GS Racing Storm Buggy  (Luettu 62728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #420 : 01.09.04 - klo: 23.17 »
Jos jollakulla muulla ei tahdo Stormin CVD etuvetari pysyy ehjänä niin pikku modifioinnilla saa Hyper 7 PBS ristinivel etuvetarit sopimaan.

Kysykään neuvoja jos ei aukene ;)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #421 : 04.09.04 - klo: 18.06 »
Melkein on unohtunut. Tässä on kuva Storm PROstani kori päällä.


Tänään tuli ajettua 1,5L ja auto meni kuin eläin :) kovaa ja korkealta. Päivän saldo oli yksi etualatukivarsi. Tuli tonttiin aika hmm... väärässä asennossa ;)



Tässä muuten GS:n Racing koneen mäntä ja sylinteri


Tuo motti on muuten sama kuin SH Enginesin pannu SH - XB 2004
http://onlineshop.offner-modellbau.de/csc_article_details.php?nPos=&saArticle[ID]=1028&VID=warGggBhWofoeGLk&saSearch[word]=&saSearch[menu_id]=4-5-1&saSearch[category]=4-5-1&saSearch[special]=
 :mrgreen:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #422 : 04.09.04 - klo: 19.13 »
Katohan! Tyylikäs on pirssi todellakin! Hyvin mennyt tuo alatukivarsi...
Hitto, pitäs päästä sinne Jyrkkälään ajaa vielä teidän kanssa. Kuulin Sutilta että Storm on pelittänyt mainiosti ja hauskaa on ollut :D

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #423 : 04.09.04 - klo: 19.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Katohan! Tyylikäs on pirssi todellakin! Hyvin mennyt tuo alatukivarsi...
Hitto, pitäs päästä sinne Jyrkkälään ajaa vielä teidän kanssa. Kuulin Sutilta että Storm on pelittänyt mainiosti ja hauskaa on ollut :D


Juu hauskaa oli! :mrgreen: Jyrkkälässä yleensä viikonloppuisin on meitä ajamassa viidestä kymmeneen autokuntaa, jos kelit vaan antaa myöden. BTW: Siitä sun vanhasta teräspillisitä tulee aika vekkuli ääni. Tosin mulla kiertää 'sama' kone jonkin verran enemmän Cipollan 2005 pillillä!

Rata oli muuten nyttenkin yllättävän kuiva vaikka viimeyönä oli satanut pikkuisen.

Juu sopii sitä jyrkkikseen tulla a'5€ kerta ;) hyvällä tuurilla lähiasutuksen pikkunappulat tulee nostaan autoja ;)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #424 : 18.09.04 - klo: 22.24 »
Nonniin nyt on sitten yksi kisa takana GS:n Strom PRO:lla auto ja ennenkaikkea moottori toimi hyvin ja mitään en saanut edes rikki ;) ( Vaikka välillä oikeen 'yritin' :roll: )

Lopputuloksena oli 1/4B:n neljäs sija, joten kisat meni ainakin tavoitetta paremmin. Ajo oli sellaista pientä set-upin hakua kun oli aivan tuntematon tuttavuus koko rata (Lavanko).

Laitan jossain vaiheessa pientä infoa siitä mitä olen rakentanut Stormistani toisin. :mrgreen:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #425 : 19.09.04 - klo: 14.02 »
Jees, nyt kun on itselläkin kahdet krossikisat takana (Salo ja Lavanko) molemmilla autoilla (GS ja MP) melko vähäisellä treenillä kumpikin, niin mielenkiintoisia erojahan noissa autoissa on. Kummassakin tapauksessa ajoin kisat melko kesyllä pannulla, joten kärkisijoille ei missään tapauksessa ollut asiaa vaikka ajotaitoa olisikin ollut enemmän.

Tuntui tuo GS olevan hieman ketterämpi ja nopeampi, johtuneeko aavistuksen pienemmästä koosta (?). MP tuntui enemmän junamaiselta ja toisaalta kovemmissa nopeuksissa siten helpompi ja vakaampi ajaa. GS on herkempi kaatumaan ja irtoamaan tiestä astetta korkeamman CG:n takia. Myös hypyissä ja röykyissä ainakin meikäläisen säätötaidoilla MP tuntui olevan stabiilimpi.

Kierrosaikoja en ole päässyt vertaamaan esim. Lavangossa, mutta uskoisin olevani MP:llä hieman nopeampi vaikka tosiaankin GS:n etuna tuntuu olevan ketteryys ja "aggressiviisuus". Toki tähän nyt paljon vaikuttaa moottori, johon ainakin omalta kohdaltani on tulossa raju parannus ensi kauteen.

Kummassakin autossa oli melkoinen määrä viriosia ja alustaa ja rakennette kevennetty, joten kummallakaan tuskin enää pääsee kovinkaan paljon parempaan tulokseen. Vain moottorin vaihto tekee suurempaa eroa.

Yhteenvetona kummassakin etunsa. Enemmän tasaisella radalla GS:llä pääsee luultavasti erinomaiseen lopputulokseen kun taas esim. Lavangossa (eikä niin huipputaidoilla) runsaiden hyppyrien ja röykkyjen takia pidän MP:tä helpompana ajettavana. Myös tuo MP:n rauhallisuus tuntui hyvältä vaikka kaarroksissa ihan samaa ketteryyttää kuin GS:ssä ei tuntunutkaan (näillä tehoilla).

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #426 : 19.09.04 - klo: 14.12 »
Mikäs ihme muuten siinä sun pannussa oikein oli pielessä kun ei näyttäny eilen liikahtavan mihinkään?  :?
Kuten aikaisemmin mainitsin niin itselläni on tuo 8port Pro with Boost ja vauhtia on niin että Josekin ihmetteli suuresti.
Ei oo pelkoa että jalkoihin jää.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #427 : 19.09.04 - klo: 14.21 »
Eikös sulla Mika ollut Pyronin 16% fuilia (vai oliko se cool poweria), käykö kisakone edes kunnolla sellaisella?

Sun tarttee hommata tota Model Technicsin 25% ja laittaa siihen 1dl rissaa (4L kannulliseen) lisää niin sitten on kelpo fuilia, eikä koneetkaan laukee ihan heti ;)

Itselläni tuli ainakin tuntuva potku koneeseen lisää kun vaihto Pyronin 25% fuilin Model Techinicsin 25%, vaikka pitäisi olla 'samaa'. Nitrolla ja nitrolla taitaa olla eroa ;)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #428 : 19.09.04 - klo: 15.00 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Eikös sulla Mika ollut Pyronin 16% fuilia (vai oliko se cool poweria), käykö kisakone edes kunnolla sellaisella?

Sun tarttee hommata tota Model Technicsin 25% ja laittaa siihen 1dl rissaa (4L kannulliseen) lisää niin sitten on kelpo fuilia, eikä koneetkaan laukee ihan heti ;)

Itselläni tuli ainakin tuntuva potku koneeseen lisää kun vaihto Pyronin 25% fuilin Model Techinicsin 25%, vaikka pitäisi olla 'samaa'. Nitrolla ja nitrolla taitaa olla eroa ;)


Miks pitäs laittaa öljyä lisää?
Onko ollu porukalla huonoja kokemuksia?

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #429 : 19.09.04 - klo: 15.22 »
Varmaankin sen takia, että motti saa paremman voitelun  :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #430 : 19.09.04 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Varmaankin sen takia, että motti saa paremman voitelun  :wink:


Viisastelija...

Tietysti siks, mutta eikö sit tolla löpöllä saa jo muutenki... vai :?:  :?:

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #431 : 19.09.04 - klo: 15.42 »
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Eikös sulla Mika ollut Pyronin 16% fuilia (vai oliko se cool poweria), käykö kisakone edes kunnolla sellaisella?

Sun tarttee hommata tota Model Technicsin 25% ja laittaa siihen 1dl rissaa (4L kannulliseen) lisää niin sitten on kelpo fuilia, eikä koneetkaan laukee ihan heti ;)

Itselläni tuli ainakin tuntuva potku koneeseen lisää kun vaihto Pyronin 25% fuilin Model Techinicsin 25%, vaikka pitäisi olla 'samaa'. Nitrolla ja nitrolla taitaa olla eroa ;)


Niinno, en minä tiedä. Ei näköjään :D
Tota 15% SideWinderia nyt oli gallona jäljellä joten se sai kelvata. Ei meillä toi vauhti nyt niinkään ollut ongelma. En mä olis kolmanneksi päässyt kuitenkaan siinä semissä :D Varsinkin kun fuili loppui.
Ensi kaudeksi ehdottamasti 25% ainetta. Toihan oli käytetty pannu ja olis varmaan vaatinut meiltä enemmän duunia saada se säätöihin. Eipä ehditty/jaksettu, meille riitti että päästiin eteenpäin sammumatta. Perjantaina se oli suurin ongelma että piikillä meinas sammua, joten kisoissa kun päästiin etenpäin riitti meille. Tulpan vaihto myös auttoi kuten Jethro oli aamulla todistamassa ennen eräharjoittelua. Kukas sä Hoke nyt meistä olitkaan, kun en tunnistanut? (sorry)

Edit: muotoillaan nyt vielä uusiksi; siis ei Hyper pannu ole kesy, mutta meidän tapauksessa ei saatu tuota käytettyä ihan piikille, joten meidän vauhti jäi vähän kesyksi tässä(kin) kisassa. En syytä moottoria, vaan omaa työtämme ennen kisoja siis motin säätö, fuili, tulppa, kytkin jne. asiat jäivät vähän vaiheeseen. No, pääasia että päästiin mukaan ja kokeilemaan uutta autoa (selittelyä :D ) Sorry OT, täähän oli GS topic

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #432 : 19.09.04 - klo: 20.32 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "Midder"
Varmaankin sen takia, että motti saa paremman voitelun  :wink:


Viisastelija...

Tietysti siks, mutta eikö sit tolla löpöllä saa jo muutenki... vai :?:  :?:


Model technicsin Dynaglo 25% on vain 10% öljyä, jos haluaa hieman pitempään kestävän pannun niihin siihen 4L kannuun on hyvä lisätä Gastrolin M ( pullossa lukee jopa 'for racing only' :wink: )öljyä yksi desi. Lisää ken haluaa, minua on viisaammat näin neuvonut ja itse aion niin tehdä jatkossakin. Silloin öljymäärä kasvaa noin 12%, nitro putoaa 24%:iin ja metanoli 64%.
(noin niinkuin äkkiä laskettuna)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #433 : 19.09.04 - klo: 20.39 »
Rissaa lisätään sen takia, että kisaoloissa jolloin kone käy pitkään todella kuumana, risiiniöljy voitelee paremmin. Toimii siis äärioloissa paremmin kuin synteettiset.
Power-Save-Racing Team

Poissa Jani Lindqvist

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #434 : 19.09.04 - klo: 20.55 »
Miten niin kone käy kuumana kisoissa? Samanlaista ajoahan se on kuin treenissäkin. Ja jos käy kuumana, niin pitäähän sille jotain tehdä, kuten treenissäkin tehdään.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #435 : 20.10.04 - klo: 17.21 »
Tuli tänään piipahdettua Hobbylinnassa, hienot oli uudet tilat  8)

Samalla tuli käpisteltyä uutta versiota Stormista - Storm RTR PLUS

Muutoksia aiempaan versioon oli muutamia mutta sitäkin parempia...

Etuiskaritorni oli tehty huomattavasti paksummasta tavarasta
Pilli uusittu (kaksi kammioinen) luulisin että on hiljaisempi
Moottori oli päivittynyt versioon B02 (kansi oli musta, tiedä sitten mitä moottorin sisällä on muuttunut)
Pohjalevy oli tehty vahvemmasta alumiinista
Alatukivarsien kiinnikkeet aluvalua (ennen olivat muoviset) ja ruuveissa oli lukitusmutterit
Kori oli valmiiksi maalattu ja teipattu  :wink:
Kaikki ennen siniseksi eloksoidut osat olivat grafiitinharmaat

Mukana oli myös pihasudittelutasoiset FM radiolaitteet, ohjauksessa jopa voimaservo. Hintakin oli mielestäni sopiva...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa opinions

  • Jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #436 : 31.10.04 - klo: 14.46 »
noniin. Tässä taas yksi uusi, melko onnellinen stormin omistaja.

Tota sisään ajoa lopettelen ja tarttis noita säätöjä hiukan ajatella, ekaa kertaa kun on näin "paljon" säätö ruuveja :D

paljonko muilla suurin piirtein on ruuvit auki että toimii (tietty kone kohtaista mutta varmuudeksi kysyn)

Muuten toimii kivasti mutta kaasuservo taitaa olla liian voimaton kun ei jaksa jarrua painaa-> toppaa hitaasti. Ensviikolla sitten voimakkaampi servo..

Vieläkö joku käy jyrkkälässä ajelemassa, ihan vaan jos joku tahtois hiukan neuvoa livenä.

hiukan ot.
Myös toisen/paremman/hiljaisemman pillin tarviin, jos jollain on niin saa tarjota
myös muuta viri/vara osaa saa tarjota.
GS Storm, GS Storm PRO.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #437 : 31.10.04 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "opinions"
noniin. Tässä taas yksi uusi, melko onnellinen stormin omistaja.

Tota sisään ajoa lopettelen ja tarttis noita säätöjä hiukan ajatella, ekaa kertaa kun on näin "paljon" säätö ruuveja :D

paljonko muilla suurin piirtein on ruuvit auki että toimii (tietty kone kohtaista mutta varmuudeksi kysyn)


Yläruuvia säädetään moottorin käyntilämmön mukaan. GS:n vakiopannulla noin 120 astetta on sopiva, alaruuvi perussäädöksi käy se mitä on tehtaalla laitettu, mutta yleisohjeena voisin pitää sitä että kun moottori on tyhjäkäynnillä ollut jonkun aikaan (30sek) niin kaasua painettaessa moottori hieman mietiskelee, terhakkaassa ajossa sitä ei pitäisi kuitenkaan tapahtua. Tärkeintä on kuitenkin ettei moottori ylikuumene. Moottorin säätöä helpottaa kun on infrapunamittari.

Muistaakseni vielä oikein niin GS:n vakiopannu toimii huonommin pienillä nitro määrillä, itse käyttäisin 20% tai 25%.

Lainaus käyttäjältä: "opinions"
Muuten toimii kivasti mutta kaasuservo taitaa olla liian voimaton kun ei jaksa jarrua painaa-> toppaa hitaasti. Ensviikolla sitten voimakkaampi servo.


Oletko tarkistanut että jarrut ovat säädöissä?

Mulla on yksi kokonainen Storm PRO jos olet osia vailla, laita YV:tä jos olet kiinnostunut
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa opinions

  • Jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #438 : 31.10.04 - klo: 18.29 »
tossa laskin  niin alaruuvi on 6kierrosta auki?
ja ylä noin kolme ja hiukan vissiin rikkaalla.

16% löpöä on nyt ja tarvii ostaa lisää niin josko kokeilis jotain, tosin kun en kilpaa aja niin 16% tehot ja toiminta riittänee mulle.

Ja ostin sellaasen paketin mis ei oo noita radio vermeitä mukana vaan laitin vanhan kyöstin hitecit, lynx 3dllä, ja uuden ohj. servon
(futaba 3010) jos ostais jonkun toisen servon kaasu/jarruun.

Ku jotenki tuntuu ettei se vaan jaksa vääntää jarrua.
Säätö ei vaan tunnu auttavan tarpeeks sain sen paremmaksi kun säädin niiden tappien vipuvartta pidemmäksi
GS Storm, GS Storm PRO.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #439 : 02.11.04 - klo: 12.08 »
Olisiko jollain mahdollisuutta ottaa kuvaa tuosta GS:n alumiinisesta antenna mountista, eli siis sellainen kuva josta näkyy miten se tulee kiinni ja miten johto sitten menee siitä läpi koteloon vastarille tms?

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #440 : 02.11.04 - klo: 15.04 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Olisiko jollain mahdollisuutta ottaa kuvaa tuosta GS:n alumiinisesta antenna mountista, eli siis sellainen kuva josta näkyy miten se tulee kiinni ja miten johto sitten menee siitä läpi koteloon vastarille tms?


Tuota öö GS:ssä on kyllä alkuperäisenä sellainen jousivieteriripustinhässäkkä, tarkoitatko tätä?

Toki siitäkin voin kuvan ottaa :)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #441 : 02.11.04 - klo: 15.43 »
Tarkoitan sitä lisäosana saatavaa alumiinista .. GS-A00410 on osanumero ko. palikalle ja sitten värikoodi perään (taisi olla 3 eri väristä saatavilla).

Hobaossa vakiona antennin kiinnitys on suhteellisen huono, joten ajattelin tilalle vaihtaa tuollaisen, mikäli nyt HL pystyy moisen minulle toimittamaan. Keskusteltuani puhelimessa ko. liikkeen kanssa eivät olleet kovin halukkaita kyseistä osaa tilaamaan vaikka varaosalistalta löytyykin.

Löysin aika hyvän dokumentin netistä jossa on kuva kyseisestä palikasta sivulla 17: http://www.gsracing.com/gsracing/TeamGS/SUT%20Team%20Building%20Notes.doc

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #442 : 04.11.04 - klo: 10.45 »
HoBaon alumiininen antenni kiinnike.

http://www.sanderssona.com/omat/hyper%20w04/hopao2.jpg

Pitänee hankkia noita.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #443 : 04.11.04 - klo: 10.59 »
Päädyin itse tuohon GS:n kiinnikkeeseen sen takia, että siinä antennijohto menee tuon kiinnikkeen sisältä suoraan koteloon, kun taas puolestaan kaikissa muissa näkemissäni "tarvikekiinnikkeissä" johto on mennyt kiinnikkeen ulkopuolelta koteloon ja näin ollen jättänyt ikävän kohdan antennijohdolle kulumiseen ja likaantumiseen.

HL ilmoitti että ko. osa on tilauksessa, joten eiköhän tässä jossain välissä pääse sitä asentamaan,

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #444 : 06.11.04 - klo: 14.53 »
Heps..

Kertokaapas minulle että mikä näistä on ns. "paras" malli joku PRO ym.

Ja sitten jos tästä tulee uusi Stormin omistaja  :wink: niin kumpi siis on näistä laadukkaampi auton osalta?

GS Racing Storm RTR Plus
GS Racing Storm Sport (johon sitten ohjauslaitteet)

Kelpaisiko Sport versioon tollainen Hitec Aggressor 105€ Atala RC:stä johon sitten 2 servoa Hitec HS-625MG

Vai Futaba MJ 2PHKA-AM Hobby Linnasta ja siihen jotkut servot..

Luulisin että Hitec ohjain on laadukkaampi..

Kaipaa neuvoja.. Joku polttis hakusessa edellsen myytyäni...
Kyllä se sen tekee..

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #445 : 06.11.04 - klo: 15.26 »
Mielummin tämä radio.
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=32&products_id=376

Mukana tulee 2 vakio servoa jolla pärjäät kohtalaisesti kaasussa/jarrussa ja ohjaukseen sitten joku hyvä servo.
Jätät ostamatta ne kaks Hitechin servoa ja ostat samalla rahalla tämänhttp://www.hobbypeople.com/hobbypeople/tuotteet/futaba/futaba_tuotesivut/s9451.htm
Hintaa 112€ ja on kyllä valovuoden laadukkaampi setti kuin Hitech.

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #446 : 06.11.04 - klo: 16.00 »
Ahaa!

Juuri tällaisia neuovoja kaipasinkin esimerkiksi juuri tuon ohjaus-setin suhteen.. Vaikuttaa hyvältä radiolta  tuo Futaban Megatech ja siinä mukana tuleva vastari.. Sillä S3003 pärjää luultavasti kaasussa ja jarrussa niinkuin sanoitkin.. Ja sitten ohjaukseen tuo Futaban S9451..

Luulisi että tolla nyt jotenkin hoitaa sähköpuolen autossa..

Mutta osaako joku sanoa tuosta RTR version ja SPORTIN eroa auton laadussa.. Vai onko siinä edes eroa?
Kyllä se sen tekee..

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #447 : 06.11.04 - klo: 16.03 »
Tuo RTR-malli olisi muuten aika selkeästikin parempi,lukuunottamatta radiolaitteita.
Itse en luottaisi muihin,kuin jonkin "oikean" radiovalmistajan laitteisiin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #448 : 06.11.04 - klo: 16.10 »
Tolla hoitaa homman loistavasti.
Kaveri ajo viimekesän just samalla setillä ja nyttemmin ne kaikki kamat on mun.

Eli nyt mulla on kaks Hyper7 PCR PRO autoa joissa on molemmissa 8Port pro boost koneet.
Ja kyllä kerkee!

Sit voit jälkeenpäin hommata vaikka sen Hitechin kaasuservoks niin saat vähän nopeutta ja voimaa lisää, mutta vakiolla pärjää aluks kaasussa ihan ok radalla ajaessa.

Ps: miks et hommaa HoBaoo vaikka käytettynä niin saat reilusti paremman härvelin halvemmalla ja yleensä jopa joitain varaosiakin.

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #449 : 06.11.04 - klo: 16.33 »
No kyllähän mulla aluksi olikin HoBaon hankinta edessä.. Siitähän oli oma aihekin tässä polttisautot osiossa nimella polttiscrossin osto/valinta..

Mutta kun haluan uuden, en käytettyä. Ja jos ostaa uuden tollasen hyperin niin kyllähän se maksaakin paljon enemmän.

Esim.

Hyper 7 PCR Pro Sanderssona: 450€
HoBao 8port narustartti 145€

Tuossa on jo melkein 600€ johon lisäksi vielä radio,vastari,2x servoa..

Ja haen nimenomaan uutta..

Mutta voisko tämmönen olla ok vaihtoehto.. Tai sitten tietenkin jokin muu.. monsteri ym..
Kyllä se sen tekee..