moi,
aiheellinen kysymys etenkin nyt kun olen eilisen mutapainin jälkeen saanut auton kutakuinkin iskuun. Itse asiassa vaimennus alkoa nyt pikkuhiljaa olla samaa tasoa kuin muissakin kisakrosseissa mitä olen katsastellut (hobao, kanai).
Ensinnäkin kävin kaikki ripustuksen muoviosat läpi ja poistin kaikki mahdolliset hankaukset viilaa ja mattoveistä käyttäen. Taakse laitoin 1,5 asteen alatukivarren pidikkeet jotta sain hieman enemmän ulosjoustoa taakse eikä tukivarsi enää ota toisesta laidastaan alustaan kiinni.
Iskarit laitoin kasaan nyt huolella uudelleen ja hieman kevyemmällä 30wt öljyllö sekä eteen että taakse. Jousitus edelleen progressiivinen, nyt keltaisilla jousilla ja pienet siniset jatkopalat. Tuntuu tosi hyvältä, myös takaa joka ennen kisaa tahmasi pahasti (etupää oli jos silloin aika hyvä kun ehdin sitä laittaa enemmän).
Lisäksi putsasin diffikotelot sisältäkin ja poistaen sieltä rasvaan sekoittunutta mutavettä :D kuten kävin läpi kaiken muunkin. Nyt toimii auto todella jouheasti ja jousitus pelaa tosissaan hyvin. Ekaa kertaa olen tyytyväinen :D ja auto muistuttaa läheisesti hypereitä ja kanaita joiden vaimennusta olen kokeillut. Hieman lyhyemmäthän nämä iskarit ja tukivarret ovat tässä GS autossa, mutta muuten. Aqre, veikkaan että iskarit lyhyempänä eivät sovi Kyoshoon, mutta en ole varma. Voisin mitata jossain vaiheessa, nyt olen ihan puhki..
Joku päivä tässä uusi kone paikoilleen ja sitten sisäänajoa ja testiajoa Lavangossa, jes. Palataan sitten uudelleen tähän autoon.
http://www.snrt.net/storm/PRO/2004-08-01%20003.JPGhttp://www.snrt.net/storm/PRO/2004-08-01%20001.JPG