Jos renkaat ovat reilusti vinossa trimmin ja ratin ollessa keskiasennossa kannattaa säätö tehdä ohjauksen linkkitangosta.
Myös servovarren tulisi osoittaa kohtisuoraan menosuuntaan. Trimmistä vain hienosäädöt, näin saadaan
ohjauksen geometria pysymään molemmillepuolille käännettäessä melko samana.
Renkaat ovat niin vinossa että trimmi pitää säätää maximi asentoon että menevät suoraan. Selvennäs vielä mikä on ohjauksen linkkitanko ja servovarsi? Ja renkaat vinot vain jos kytkin on-asennossa
Ja kannattaa olla tarkkana tuon lumen/veden kanssa ettei kärähdä sähköt.
Juu tähän asti toiminut hyvin muovi pussi sähköjen päälle ja kiristys molempiin päihin semmoisella kangas teipillä jossa ei liimapintaa.
Itse lähtisin asiaa puimaan näin.
Servovarsi irti servosta ja autoon sekä lähettimeen virrat päälle. Lähettimestä trimmit nollille/keskiasentoon. Nyt laitetaan servovarsi poorille joka on lähimpänä keskikohtaa. Seuraavaksi säädetään trimmillä servovarsi suoraan. Renkaat säädetään suoraan linkkitangosta joka lähtee servovarresta, tässä tapauksessa linkkitanko kulkee kardaanin päällä poikittain toiselle puolelle autoa.
Nämä kaikki säädöt tehdään silmämääräisesti. Silmä on yllättävän tarkka instrumentti.
Tämän jälkeen hienosäädöt tehdään ajaessa tasaisella pinnalla tasaista nopeutta. Tämä siis trimmistä.
Paljon vaikutusta on myös sillä että ohjaustangot, ne jotka menevät etunapoihin ovat saman mittaiset.
Myös takapään geometria ja sen symmetrisyys vaikuttaa.
Toivottavasti näillä vinkeillä onnistuu.