Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KooBee

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11
61
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 05.09.13 - klo: 11.39 »
Team C:ltä on näköjään tulossa uusi 4WD auto.

http://www.area52.cc/news/4079-team-c-tm4-wd-buggy-teaser.html

Lähes samalainen kuin asso b44.2, ainaki totetus on samalainen kun tuossa assos. Teamc lienee kopioinnin alalla?

Eihän tuo ole lähellekään samanlainen kuin Asso. Tuossa on shorty-akku toisella puolella takana, moottori takana (toisella puolella kuin akku, samaan tapaan kuin TM2:ssa).

Assossa on saddle packit takana ja moottori edessä, mikä on ihan yleinen käytäntö suurimmassa osassa nykyisistä nelivetoautoista.

62
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 04.09.13 - klo: 11.44 »
Assson sivuilta katoin niin 48pitch spurrit alkaa 69, 72, 75. Amerikan maalla Team C autossa näytettäis käytettävän 17.5 mootorin kanssa Team c omaa 75 spurria ja 35 pinjonia. Tuossa yhdistelmässä on vaan semmoinen ongelma ettei ratassuoja ei mahdu paikalleen.

Siihen sai kyllä jonkun muun ratassuojan tuota yhdistelmää varten, valmistajaa en muista... läpinäkyvää lexania taisi suoja olla...

63
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 03.09.13 - klo: 15.07 »
mistä sivuilta löytyyy takaveto jekylliin hyviä renkaita
edelliset on vähäsen kulahtaneet

Riippuu mihin käyttöön. Vanteet EuroRC:ltä tai Rceet.netistä ja renkaat mitkä vain 2.2" kymppikrossarin takarenkaat. Jos kisaa ajat savella niin maastosarjan viralliset takarenkaat oli takavetoluokassa menneellä kaudella Proline Holeshot 2.0 M3 tai M4 seoksella.

64
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 30.08.13 - klo: 13.52 »
- 1:8 autoissa on yleensä 4S akut, tai kaksi kappaletta 2S akkuja.
- Muita 1:8 sähköautoja löytyy ainakin TeamC:ltä, Xraylta ja JQProductsilta, joihin kaikkiin saa hyvin varaosia kotimaasta.

65
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 29.08.13 - klo: 08.14 »
olisiko buggy 2wd jekylliin hyviä rengas ehdotuksia tai minkä laiset renkaat siihen kannataisi laittaa
jekyll lähtee ihan mukavasti kääntymää että ilmoittakaa jos on hyviä ehdotuksia

Riippuu missä ajaa, mutta eiköhän suurin osa aja ainakin saviradoilla samoilla renkailla kuin maastosarjassa, eli takarenkaina Proline Holeshot 2, M3 tai M4 seoksella. Eturenkaina sitten esimerkiksi JConcepts Rips tai JConcepts Groovy.

66
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 27.08.13 - klo: 13.04 »
Juu kyllähän tuo on paljon kiinni myös siitä miten puhelin tippuu maahan...

Samsung Galaxy S4 vs. iPhone 5 Drop Test

67
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 20.08.13 - klo: 19.24 »
Ostan sitte yhen 5000mah 50c akun, ni ei tarvi pettyä. Kiitti avustaneille!
Tillaa Lindingeriltä. Halpoja akkuja ja kestää hyvin.
Mulla on käytössä wellpower, 5000mah, 50/100C, 2s lipot ja ei lämpene ollenkaan.

Ei mikään lipo lämpene,tai ainakaan pitäisi.
Kyllähän nuo lämpenee kun tarpeeksi kuormittaa...

68
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 19.08.13 - klo: 22.12 »
Tai ne C-lukemat on jotain hatusta vedettyjä...

69
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 19.08.13 - klo: 14.21 »
Löytyykö M2-10 luokan kuskeista sitoutuneita vetäjiä S2-10 luokalle?
Jos ei on tämä keskustelu turhaa taas kerran.
Ei S2-10 luokka tarvitse omaa vetäjää. Kyse ei ole kuitenkaan mistään uudestä luokasta. Eihän touring puolellakaan ole erikseen vetäjiä stanulle, porolle ja virille..!
Ajettaisiinko tuo luokka osana M2-10 ja M4-10 luokan kisoja? Mahtuuko päivään/päiviin vielä lisäluokkia/eriä?
Ainoa järkevä tapa olisi, että S2-10 kilpailut olisi M2-10/M4-10 kilpailujen yhteydessä. Näin omasta mielestäni, ainakin.

70
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 15.08.13 - klo: 11.04 »
Tervetuloa joukkoon!

Ilmoitit että haluat harjattoman ja nimhit?

Ei toimi. Ajosta tulee nykivää ja hidasta koska nimhien purkukyky ei riitä tehokkaille harjattomille.

Tuohan riippuu ihan siitä miten tehokkaan harjattoman autoon laittaa.

Lainaus
Itsehän sinä päätät,mutta suosittelisin ostamaan ensi autoksi auton,johon saa varaosia suomesta ja helposti.  :smiley:


Tuohon Ansmanniinhan käy TeamC:n osat, joten varaosia kyllä saa siihenkin. Vaikka en sitten tiedä, että onko se nyt paras vaihtoehto tuo Ansmann, mutta jokatapauksessa osia siihen kyllä saa.

71
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 12.08.13 - klo: 16.52 »




ZX6 ilmeisesti tulossa...

73

Eli ajetaan finaali 7+7 minsaa. Finaali lähtee käyntiin normaalisti ja kun 7 minuuttia on täysi niin kaikilla on esim 5 sekkaa aikaa pysäyttää auto radalle. Sitten on 5-10 minsaa aikaa vaihtaa akku niin että auto pysyy radalla samassa paikassa. Samassa välissä voisi sallia vähän renkaan mutterin kiristelyä tms mutta mitään säätöjä tai renkaita ei saisi vaihdella. Tosta lähdetään sitten toiselle 7 minuuttiselle esim äänimerkistä. Yks ongelma tietty on että kaikilla pitää olla kaksi täyttä akkua ennen finaalia.

Heti tulee mieleen yksi ongelma. Mitäs kun joku ottaa ja pysäyttää auton heti merkistä suoralle ja takanatuleva ajaa sillä 3+ kiloisella tankkerilla kontista sisään...

74
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 06.08.13 - klo: 17.36 »

75
Ja viimevuoden SC Masters kilpailusta löytyi tämmöinen pätkä...

scmasters12

76
Tässä rata nykykuosissaan:

2WD A1 - Vaasa - Maastosarja 2013 #1

Ja se on nimenomaan tuo 2wd profiili jota ajetaan kisoissa.

77
Sähköautot / Vs: Mikä 4WD SC (CORR) auto?
« : 04.08.13 - klo: 09.59 »

Kunnollinen kisalaite kestää hyvin tolppaan ajon. Sit kun se on saatu siitä irti, niin lämä tiskiin ja taas mennään :-)

Kisalaitteet tehdään yleensä niin kevyiksi, ettei ne kestä tuollaista. Sitten on erikseen Traxxasit tms jotka on suunniteltu ajettavaksi tolppaan...

78
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 02.08.13 - klo: 22.25 »
Patron lienee valmiiksi kasattu joten reikiä tuskin tarvitsee käydä läpi...

79
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 02.08.13 - klo: 09.55 »
Nii, ja sit onks tässä kuin hyvät ruuvit, ja millikannalla? ts4 jotain vanhempia ruuveja jotku parjaa... Mitäs koreja tähän saa?
Autoon sopii kaikki SC korit ja kaikki TeamC autot ovat millisiä. TS4 on ainakin EuroRC:n kautta tulleissa kiteissä kunnon ruuvit ollu, TeamC on vaihtanut kaikki huonot ruuvit pois viimesen 2 vuoden aikana. Voi toki olla että joku muu on myynyt vielä vanhoja kittejä. Annamme aina takuut ruuveille kaupassamme, jos on huono ruuvi niin lähetämme EuroRC ruuveja tilalle.

t. Axel

Ikävä kyllä omassa ts 4 autossani jonka tilasin viime talvena eurorc:ltä ruuvit olivat vielä melko pehmeätä tavaraa ja moni nyölääntyi jo kasaus vaiheessa pilalle. torxilla täytyi väkipakolla vääntää pois ja korvata toisilla ruuveilla.

Millä työkaluilla tämä tapahtui? Kannattaa aina käyttää laadukkaita työkaluja, mukana tulevat "L" avaimet on käytännössä kaikissa autoissa yleensä melko huonoja.

80
Sähköautot / Vs: speed passion reventon
« : 31.07.13 - klo: 19.51 »
En toimivuudesta tiedä, mutta Jörn Neumann ajaa ainakin edelleen vanhemman mallin säätimellä vaikka on käsittääkseni Speed Passionin sponsoroima. Pistää miettimään että miksei aja uusimmalla...


81
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 31.07.13 - klo: 12.39 »
Pioneer renkaat ajattelin eurorceeltä tilata, mut ota siinä sit selkoo et millä vanteella, ko on tarjolla on scte losi, traxxas etu ja taka, ja vaikka mitä muuta...:-[ Kiitos!

Kuten goos tuossa totesikin, niin TeamC SC-autoihin (TS4 ja TS2) menee mittojen puolesta normaali Traxxas Slash takavanne, joka menee aika moneen muuhunkin malliin. Eli vanteita ostaessa ostaa ne Slash 2wd yhteensopivat takavanteet (sama kuin Slash 4wd etu- ja takavanne).

82
Onko M2-10 rengas-suositus sama kuin aikaisemmin mainitut renkaat SC4-10:lle?

Suurin osa kuskeista (kaikki?) ajanee samoilla renkailla kuin SM-sarjassa, eli takana Proline Holeshot M3 tai M4 seoksella. Edessä yleisin vaihtoehto lienee JConcepts Rips tai Groovy. Jos märkää niin edessä ehkä jokin nappularengaskin voi toimia, esim Proline Scrubs.

83
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 31.07.13 - klo: 08.15 »
Onko leveydellä ja pituudella käytännössä 2s lipoja käytettäessä rajaa?
Esim MM-kisojen akkusäännöissä on akun mitoiksi mainittu max 139mm pitkä, max 47mm leveä, max 25,1mm korkea. Käytännössä kaikki kovakuoriset ovat leveyden ja pituuden puolesta näihin mittoihin tehtyjä, koska eivät muuten sopisi autoihin. Käytännössä korkeus  saattaa poiketa mitoista ja rajoittaa sopivuutta autoon. Kaikki akut eivät myöskään mahdu tuohon 25,1mm vaikka olisivat saaneet leiman, tuli todettua 2011 vuoden MM-kisoissa...

Edit: Lausemuotoa parannettu/tarkennettu/selkiytetty/mitälie :)

84
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 30.07.13 - klo: 22.37 »
Tarkoitti varmaan akkuja, eli max 25mm korkea kovakuorinen 2s pötkölipo käy autoon.

85
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 30.07.13 - klo: 18.27 »
Kattelin tietoa semmosesta kuin tr04sc mitä näkyy maailmalla olevan. Kuvassa ainakin kun vertasin omaan ts4 autooni. Akseliväli selvästi lyhyempi. Huomaa kun takarengas n. 3 cm lähempänä akkukoteloa ja pohjan muoto aika kaukana varsinkin takaosaltaan ts4 pohjasta.

Tr04sc on eri auto kuin tämä "Patron", perustuu 1:10 4wd krossiautoon (TR04). Patron perustuu TS4:ään.

86
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 30.07.13 - klo: 18.02 »
muovipohja näyttäisi olevan ja akseliväli lyhyempi kuin ns. oikeissa korreissa. takakardaanin päässä näkyi olevan normi koiranluu. en tiedä miten on vetareitten päässä.

Ettet nyt vain olisi katsonut väärän auton tietoja?

http://www.absima.com/en/products/cars-trucks/race-110-ep/patron.html

Tuohon käsittääkseni kuitenkin sopii kaikki TS4:n osat, esim pohjalevy, tuon aiemmin linkitetyn absiman taulukon mukaan, ja siten myös mittojen pitäisi olla samat kuin noissa "oikeissa" 1:10 SC-autoissa.

87
Team C / Vs: Team c patron 4x4 sc
« : 30.07.13 - klo: 00.06 »
Tuossa RTR:ssä on mm. muovi-iskarit, kun taas kiteissä ne on alumiinia.

88
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 28.07.13 - klo: 15.41 »
TeamC big bore iskareihin saa sellaiset korkit joissa on ilmausruuvi.

http://fi.eurorc.com/product/2900/teamc-bleeder-shock-caps-for-big-bore-4

89
Team C / Vs: Ansmann X8e / Team C T8E...
« : 27.07.13 - klo: 23.32 »
Onko kokemuksia kovinkaan täällä tosta team c stoke rtr autosta? Siis mitä myydään rceet netissä. Miten se poikkeaa eurorc vastaavasta rtr tr8e?

Villi veikkaus olisi että sähköt on eri, rceet.net tulee Absiman kautta ja EuroRC tulee suoraan TeamC:ltä.

Sitä en sitten osaa sanoa että mitä eroa niissä on, mutta kuitenkin arvelisin että ovat eri laitteet, ei pelkästään eri tarrat.

Voin toki olla väärässäkin :)

90
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 24.07.13 - klo: 21.21 »
tr2 on kyllä kelpo peli mutta sähköt siitä saa melkein heti heittää roskiin,servoa myöten ja kori tolpat ja etu iskarit hajoaa pienestä hypystä,päivitysten myötä on saanut antaa happea huolella ja hyvin on kestänyt.
mukana tuleva kori hajoaa myös riekaleiksi ensi metreillä mutta kestävämpiä saa halvalla.

Mukana tulee hw ezrun kombo (eurorc:ltä), mikä ei kyllä ole roskiskamaa.

Koritolpat saa kestämään hyvin pienellä muutostyöllä. Iskareista ei ole kokemusta...

Korista en osaa sanoa, itselläni on vuoden ajettu kori tuossa TS2TE ja vielä on ajokelpoinen, kori on kyllä eri mallia kuin TR2:ssa.

PS. TR2:nhan saa ostettua myös ilman sähköjä, hintaan 159e.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11