Muutamat (8kpl?) ristipääruuveja diffibokseihin on ihan normikauraa näissä vehkeissä, ovat auton ainoat harvakierteiset "puuruuvit" ellen pahasti väärin muistele.
Mitä tulee iskareihin, niin ovat ihan normitavaraa nekin, eivät ole nykymenon mukaista kokoa, mutta että heiveröiset, moisilla ajettu krossia jo vuosia.
Hieman outoa kommenttia mielestäni, enkä tiedä missä käsityksessä olet tästä autosta. Edes vanhassa R-mallissa (ns. "sport") ei ristipäitä ollut sen enempää ja myöskin iskarit olivat samaa kokoa. Tutkinut en ole, mutta heittäisin että tuoreimmassakin mallissa on ihan yhtä monta ristipäätä.
Kysehän ei ole mistään ns. halppiksesta, ainoastaan vanhasta kisamallista jonka 808 on syrjäyttänyt. Kuten tapana uuden mallin tultua, vanhojen hinnat putoaa ja niitä tulee erilaisiin poistomyynteihin. Tämä kun oli ennen 808:ia Xrayn pro-kilpamalli.
Ja tosiaan radioboksissa katkaisijan suojakansi on parilla pikkuristipäällä kiinni, onkos noin pieniä kuusiokoloja edes?
Edit: tosiaan halpa hinta ei näy noissa osissa säästösyistä, vain siitä syystä että malli on vanha.