Kirjoittaja Aihe: Thunder Tiger EK-4  (Luettu 29524 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #30 : 18.09.03 - klo: 18.40 »
kaverinikin on startannut konetta akkuporakoneella, mitään vikaa ei ole ollut. itsekkin aion tehdä niin.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #31 : 19.09.03 - klo: 16.33 »
Mut eiks toi auto keuli ihan sikana?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #32 : 19.09.03 - klo: 20.32 »
Keulii, mistäköhän se mahtaisi johtua?  :lol:
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa @rcman@

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcman1000/rc.html
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #33 : 19.09.03 - klo: 21.30 »
mahtaisko olla liikaa poweria???  :D

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #34 : 20.09.03 - klo: 12.07 »
juu. se muuten keulii, ja sisäänajoasetuksillakin. hyvä kun meikä ajaa autoa sisään, niin pitää varoa ettei keuli ympäri.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #35 : 22.09.03 - klo: 13.41 »
Tuli tuossa mieleen, kun auton mukana tuli paremman kytkimen(suurempi halkasija, alumiininen) suurempi vauhtipyörä. miten vaikuttaa esim. koneen vääntöön. kaveri sano että vääntö paranee. pitääkö paikkansa? mun mielestä vaan huononee, mutta en osaa selitää yksoikosesti. tulis muutama sivullinen stooria.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #36 : 22.09.03 - klo: 16.03 »
Vääntö huononee, mutta se vauhdin kesto paranee painavamman vauhtipyörän myötä, eli siis se pyörii tasaisemmin kuin kevyellä pyörällä... Siis jos on painavampi pyörä. Mutta jos on kevyempi niin on päinvastoin...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #37 : 22.09.03 - klo: 16.11 »
Eikös tämä 'vauhdin kesto paranee' tarkoita juuri sitä, että vääntö paranee. Moottorin vääntöön vauhtipyörällä ei ole mitään merkitystä, mutta vaikutukseltaan isompi vauhtipyörä tuntuu kasvaneena vääntönä. Tosin auton kiihtyvyys hieman kärsii.
Power-Save-Racing Team

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #38 : 22.09.03 - klo: 20.15 »
No, kaipa sen tuollainkin voi selittää... Tosiaan, olin väärässä, Vääntö ei mihinkään pienene...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #39 : 23.09.03 - klo: 11.03 »

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #40 : 23.09.03 - klo: 11.05 »


 tosta vähän kokoeroa PRO-70 koneen ja hyper 21:n välillä

 kattokaa myös tää http://ek4.mcdata.d.se/ek4/images/102-0222_IMG.JPG

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #41 : 23.09.03 - klo: 22.35 »
mike87 !! joko sulla on tuo ek4 ? Aika mahtava peli.. toi motin kokoero on kiva... tollanen mullekin  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #42 : 24.09.03 - klo: 08.01 »
Eikös tuosta EK-4:sta ole uudempikin versio. On hienompi ainakin minun mielestäni. Törmäsin siihen lukiessani Allt om Hobby lehteä, siellä oli TT:n mainos välissä!

Aika kivannäköinen "pikku" vehje. Tuollainen olisi kyllä kätevä, mitenköhän isä suhtautuisi tuommoisen ostoon, olisi silläkin jotain ajanvietettä :twisted:
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #43 : 24.09.03 - klo: 12.41 »
puoli litraa sisäänajoa ajettu. nopsakkaasti meni noi 3 tankkia. vähän ongelmia säätämisen kanssa mutta just viimisen tankin lopussa osui kohdilleen, niin muuten lähti se auto. kivasti heitti peräsen ympäri, koska mulla on takapuskuri(estää keulimista) irti, kerta en osannut työntää strattiakselia okein. joten piti poistaa se. laitan kuitenkin takasi sen koska nyt osaan.

 ilman koppaa kun ajoin jatkuvan säätämisen takia. ja kun keuli ympäri niin katkesi edestä se korintolppa. ei ihme sillä ne ovat semmoset 7cm pitkät.

 yks ongelma, jossa ei tiedä mitä tehdä. kun yläneulan säätää sopivaan asentoon ja kaasuttelee kohtuu reippaasti, niin tyhjäkäynti jää aina todella tasaisesti torräämään melko korkealle normaaliin tyhjikseen verraten?

et semmottii 8)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #44 : 24.09.03 - klo: 14.11 »
No Wau!!!  Tuohan on komea! Uskon, että löytyilee tehoa, kerran pari olen kokeillut, enkä kertaakaan saanut sitä lähtemään ilman keulimista tai sutimista...  :lol:
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #45 : 24.09.03 - klo: 14.35 »
Aika ärhäkän nököinen ajokki.  8) Pyörähtääkö muuten takakautta katolleen, kun kaasua painaa...?
Nikko on kirosana!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #46 : 24.09.03 - klo: 15.06 »
enään ei keuli ympäri kun laitoin tuon takaläpän paikolleen.  

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #47 : 24.09.03 - klo: 15.58 »
Hulppea on ajokki ja hulppealta näyttää talo taustalla  :lol: !
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #48 : 24.09.03 - klo: 16.24 »
taitaa tuo mike_87 perhe olla kohtuu rikas :lol:
HPI Nitro MT2

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #49 : 24.09.03 - klo: 16.27 »
rikkaus ei johdu suurista tuloista vaan pienistä menoista. oon kyllä itsekkin tyytyväinen taloon. onhan tää parin vuoden takainen asuntomessuykkönen. oli tässä kyllä rakentamistakin.

 no sit asiaan. onkos täällä foorumissa muilla tätä autoa kun mulla ja timon(mascotin) kaverilla? ois mukava vähän judella nääs.

Mika R

  • Vieras
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #50 : 24.09.03 - klo: 18.48 »
Joo, hieno on talo ja auto! Kyllä miehen kelpaa.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #51 : 24.09.03 - klo: 22.31 »
Kyllä mullekin kelpais, molemmat  :lol:  Tollanen ek4 täytyy saada joskus... tai virittää maxia lisää... Nythän sulla on mike87 2 monsteria  :shock:  vaihda savage mun maxiin  8)
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #52 : 25.09.03 - klo: 08.59 »
savage on jo mennyt...

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #53 : 25.09.03 - klo: 09.33 »
aijaa.. luovuit siitä... paljo sait siitä ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #54 : 25.09.03 - klo: 10.22 »
savagen vaihdoin infernoon(MP-7.5,hyper 21), jätin radiot itelle ja inferno tuli ilman radioita. sitten myin infernon ilman radioita sopivalla hinnalla ja ostin tämän 599€, ja tässä mulla siis savagen radiot.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #55 : 25.09.03 - klo: 23.15 »
Mike_87: väännäpä sitä tyhjäkäyntineulaa hitusen(=n. 1/8 kierrosta) aukipäin ja keskikaasun neulaa noin puolet auki siitä mitä tyhjäkäyntineulaa käänsit. Luulen että noilla laskee norm. tyhjäkäynnille... Kerro sitte kuin kävi...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #56 : 26.09.03 - klo: 09.11 »
niin minä ohjeista käsitin ettei keskineulaan tarvisi koskea.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #57 : 26.09.03 - klo: 13.25 »
Joo niinhän siellä sanotaan mutta kokeileppa kuitenkin ;)
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #58 : 27.09.03 - klo: 16.32 »
ei se vaan meikäkään osaa konetta säätää. sellanen ongelma että tyhjäkäynti huutaa todella tasiasesti ja korkealla. jos tyhjäkäyntiruuvia säätää pienemmälle(kaasarin kurkkua) niin sit se sammuu... muuten kyllä ei ongelmia. voikohan mulla olla liian äkästä nitroa (20%) et siitä kuumuis liikaa?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Thunder Tiger EK-4
« Vastaus #59 : 27.09.03 - klo: 16.33 »
Voip olla hiukka äkänen bensa. Ja ootko kattonu, että kaasari on tiivis kans? Ettei vuoda...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!