Ei tuo Byronin 20% RTR huonoakaan ole mutta...
Byronin 25% Race on parasta, oman henk.koht. mielipiteeni mukaan.
25% nitroa
11% öljyjä
Riittävästi nitroa, ei kuitenkaan liikaa, takaa hyvän käynnin ja tehon.
Sisältää juuri sopivasti hyvälaatuisia voiteluaineita sopivassa suhteessa toisiinsa, takaa riittävän voitelun.
Liika rasva myös pilaa koneen sisältä yhtähyvin kuin liian vähäinen.
Tosin liian vähän voiteluaineita sisältäviä polttoaineita en vielä ole markkinoilla nähnyt...
Liika rasva vie myös koneesta tehoja kun palaminen ei ole puhdasta ja optimaalista.
Silloin tulee helpolla vedettyä liian piikille ja sitten kohta... SMOoo... 8)
Ja muutenkin säätäminen saattaa mennä hankalammaksi huonomman palamisen takia, varsinkin tyhjäkäyntisäätö.
Tai toinen vaihtoehto on myös se että, kone ei saavuta optimikäyntilämpöjä, tai saavuttaa mutta liian hitaasti, jolloin motti kuluu nopeammin loppuun ja väljistyy ennenaikaisesti.
Riittävä nitron määrä antaa kivan ja rapean kaasuvasteen sekä hyvät tehot.
Kone käy paremmin koko kierrosalueella ja pysyy tyhjäkäynnillä paremmin.
Eikä tarvitse säätää niin laihalle seokselle, kuin verrattuna "paksumpaan löpöön jossa vähemmän nitroa", saavuttaakseen yhtä hyvän ja paremmankin käynnin ja tehon sekä huippukierrokset.
Lämmöt myös pysyvät paremmin ylhäällä optimialueella sekä kylmästartti on helpompi ja lämpeneminen nopeampaa. (varsinkin viileällä)
Liika nitrokin voi olla haitaksi mutta jytympiinkin "löpöihin", +25%, on omat juttunsa millä nekin saa toimimaan...
joo... eiköhän riitä mun puolesta jo...
:mrgreen: