No eihän se vaadi kuin spurrin(keskidiffiä dst:ssä ei tainnut olla) vaihtamisen "vaihdelaatikkoon"...jonka voi vaikka jostain on-road autosta soveltaa(ja ovat "automaattilaatikoita", keskipakoiskytkin periaattella).
Eli onhan polttiksissa vaihdelaatikoita ja kaikkea pystyy soveltamaan jos ei ole peukalo keskellä kämmentä.
Oletko törmännyt useinkin manuaaliaskiin rc autossa..?
(summit:ssa on kyllä joku hidas/nopea"loota" mutta ei taida olla sitä mitä haetaan ja taitaa olla kokoakin askilla aika paljon dst:hen ja varmasti monin kerroin vaikeampi modattava kyseiseen värkkiin kuin joku on-road loota, esim. fw-o5t:stä tms. keppivetoisesta autosta)
Ei kuulosta kovin käytännölliseltäkään manuaalilaatikko, ehkä jossain "kömpijässä" jossa voi paikallaan vaihtaa voisi toimiakin mutta kovemmassa vauhdissa vaihteen vaihto voi olla melkoista "säätöä".
edit: Eli noin toisen auton osia käyttämällä ei kovin iso homma, "itse tekemällä" homma on ihan eri levelillä, saati manuaaliaski..