Ei tätä ole myyty kuin gigaradioilla.
PE on tottakai parempi lähtökohta ja alkaahan niitä olemaan jo paikat väärällään, käytettyjäkin myynnissä siellä täällä. Jos RTR:stä lähtee kisapeliä tekemään, niin kyllä vähintään keskidiffi ja kallistuksenvaimentimet tarvitaan.
Noista säätöjen ohjeista sen verran, että kun kävin oman RTR:n läpi, niin linkkien pituudet oli ihan mitä sattuu ja oikeastaan ensimmäinen homma on purkaa kaikki irti ja säätää ne oikeisiin nimellismittoihinsa. Vähintään siihen että vastaavat vasen ja oikea linkki ovat samanmittaiset.
PE:stä en oikeastaan kaipaa niitä aluosia liiemmin, kun tuppaavat vaan siirtämään sulakkeen toisaalle ja yleensä siten että vaihtaminen on kallimpaa ja työläämpää. Sen sijaan teräsvetarit on hankintalistalla, ei siksi että muovisia paukkuisi, vaan siksi että niihin vetarin niveliin tuntuu kertyvän pieniä kiviä/hiekkaa ja ohjaus jumittaa turhan usein tuosta syystä. Teräsvetareiden nivelet on avoimemmat ja niihin toki mahtuu väliin vielä isompia murikoita, mutta eivät jumita jokaisesta hiekanjyvästä.
Auton korkeus on yksi merkittävä ongelma. Maavaraa toki voi laskea, mutta edelleen kilpailijoihin verrattuna painopiste on korkealla tässä autossa, johtuen muovirungosta, jonka korkeutta kasvattavat lukuisat jäykisteet.
Ohjausservo ja -linkit ovat todella ikävästi paljaana auton alla ja arat iskuille.
Ennen hankintaa suosittelen kuitenkin kokeilemaan tätä, Hongnor SCRT10:iä ja Hobao Hyper SC10:iä. Eron huomaa varmasti, riippumatta siitä kuinka paljon Slashiä on säädetty.