Mäkin hommasin muutaman varaosan, aika pientä, niin saan Subarun keskidiffillä ja teräksisellä päärattaalla kasaan ton IGT rata-auton rinnalle.
Niitä voi sitten ulkoiluttaa miten parhaaksi katsoo, Subarua lähinnä hiekalla jos sellanen baana saada synnytettyä jonnekin päin (Ulvila, Lahti tms)
Mitä osia se vaatii, tarkoitus laittaa myös keskidiffi??
Testattiin tänään Citikkaa kostealla asvaltilla ja on iso etu saada säädettyä jarrutasapainoa.
Säädin jarrut aika paljon etupainoisiksi, näin jäi pyörähdykset minimiin.
Oli noissa TTPD2411 renkaissa älytön pito asvaltin kuivalla osuudella, tuolla alustankorkeudella
auto kaatuu aika helposti kaarteissa.
Testikuskina toimi 11v Eemeli ja innostus oli taattu. (ensimmäinen kerta rc autolla)
Ratahanke etenee ja tutustuttiin tänään alueseen, ja hienolta näytti.
Alue kasvaa 20cm korkeaa mäntymetsää, saadaan vähäse aitoa tunnelmaa EK:lle.
Autotkaan ei hajoo, vaikka veteleekin vähäsen männikköön.
Hieno homma radan suhteen!
Keskidiffi:
- diffin kuori
- diffin tapit (2) ja pikkurattaat (4)
- diffin ulostulot/vetokupit keskidiffille joissa viisteet jarrulevyille (2)
- 46T pääratas teräs tai nylon, suosittelen teräksistä
- jarrulinkit toiselle puolelle, taidetaan kylläkin myydä pareittan molemmille puolille
- jarrulevyt, jarrupinnat ja levy toiselle puolelle
- keskidiffin top levy (lyhyt malli)
- laakerit ja diffin pukit saa vaihdelaatikosta, niinikään toisen jarrulevyn ja jarrupalat jarrupintoineen sekä toisen puolen jarrulinkin
- pidempi kardaani etupuolelle, joko nivelletty tai dogbone
oliskohan ne siinä. räjäytyskuva kertoo lisää mm. osanumerot, kts. Inferno NEO