Voisitteko kertoa miten kaasun voisi siis "kääntää toisin päin"?
Auto on sähkö.
Mikä nopeudensäädin siinä autossa on?
Yleisesti ottaen se nopeudensäädin pitäisi "ohjelmoida" uudelleen sille uudelle vastarille. Tämä ei yleensä ole vaikeaa mutta sen nopeudensäätimen ohjeissa sanotaan, miten se tulisi tehdä. Näin toimimalla päästään siihen, että se auto on paikallaan, kun liipasin on vapaana ja samalla taitaa suuntakin korjautua.
Sitten sillä Futaban ohjaimella voi vaihtaa kaasun toiminnan vastakkaiseksi, mutta luulen, ettet sitä tarvitse, kun vaan teet sen nopeudensäätimen säädön uudelleen. Ainakin minulla 2PL ohjaimessa pitää painaa 4 kertaa isoa select nappia, jonka jälkeen näytössä lukee REV CH2 NOR sitten kun painaa ratin päältä DT1:stä oikealle tai vasemmalle, niin siihen tulee REV CH2 REV. Sitten vaan selectiä, niin kauan, että konffaus loppuu.
Mutta säädä se nopari ensin kuntoon.