Sama itelläki T4:n kans, aina niistä pumpuista tuli samanlaiset kun oli hetken harjoitellut. En ainakaan vielä oo nähny tarpeelliseksi noita ilmaruuveja. Sitä tosin en tiä, miten huipputason jätkät noita iskareita ruuvaa, mut jos sellasilla jehuilla noita ilmausruuvveja ei oo, niin eiköhän ne ole ihan turhat.
Kantsii tehä takaiskareille jotku kortsut suojaamaan p*skan sisäänpääsyä jos ei joka ajon jälkeen vaihtele öljyjä. Nelkku varsinkin nakkaa savea sinne varteen ja sisäänjoustossa se kulkee meleko nopiasti pyöriäreunasen o-renkaan läpitte pumppuun sisään. Eron kyllä huomaa ajossa kun tekee pumput uusiksi tommosista soossiversioista -> uusiin öljyihin. Ite pidin raakasti vaan sopivaa ilmapalloa takaiskarin jousen ympärillä Tnelkussa ja hyvin pelitti.