No niin nyt on Gambler tiimiinkin tullut yksi Blast touring alusta.
Alkuun vakio koneella ja noparilla.
Tarkoitus ajaa driftingiä ulkona/sisällä, harjoitella VTR:ää, sekä hommata vähän pidemmät iskarit ja pihalle rallimeininkiä.
Alusta vaikuttaa oikein hyvältä ko. tarkoitukseen ja likan ekaksi autoksi pihalla treenamiseen.
Spurrin alle on viellä tarkoitus tehdä kolo ja suojailla paikkoja hiekalta. Ehkäpä buggyn koria sisäkorina hydyntäen.
Muutama foto ekalta päivältä kun nopeasti piti auto saada ajokuntoon American Car Shown Drifting sessioon.
Ja puettuna vanhaan drifting/treeni VTR koppaan. Työn alla on Cudan kri mutta siitä myöhemmin kunhan tyttö saa sen maalattua ja muuten kuntoon. Mahdollisesti itselle tulee aikanaan Retron 'nopee koppanen' (mk1) Escortti. Esikuvana oma kilpuri jostain -80 luvulta :-)
Aika paljonhan tuossa on välyksiä etupäässä.
Camber heitto n. 3 astetta, auraus/haritussamaisen 3 astetta.
Lähinnä C palat vaatisi ilmeisesti pikku holkit ruuvien tueksi tms.
Mutta vähemmän kuitenkin kuin Tamiyan TT01:sessä oli.
Ja kun katsoo hintalappua niin nuo välykset ei enään haittaa :-)
Ainahan voi paranella hopupeilla tai ostaa 600e rullaava auto jos niitä ei saa olla.
Moottorin säätöön tein huikan lisää tilaa jotta sain 21 pinjonin ylettymään (suurin mikä löytyi pakista).
Ruuvinreijät riitti mutta vakiomoottorisa on akselin ulostulon kohdalla korotus joka esiti moottoria tulemasta tarpeeksi lähelle spurria. Jollain harjattomalla koneella tätä ei olisi tarvinnut tehdä.
BTW.
Onko kellään omaa kuvaa Byggyn rungosta? Onko se täysin sama tukivarsia, jousitusta yms. lukuunottamatta?