Noo vois tänne kymysyksen sit heittää niin ei nii aavemaista ole
Mitä öljyjä ootte käyttäny iskareissa ja diffeissä (Niissä Normaaleissa diffeissä)? Kun itellä on edessä iskareissa 35 ja takana 25 edessä olisko ollu 54 mäntä ja takana 56 ja tuntuu että on hirmu jäykkä, kun vertaa kaverin autoon jossa samat männät ja öljyt...Vai voiko syy olla siinäkin kun omalla autolla ajettu vasta 1½ - 2 gallonaa? ajettavuus on ihan hyvä kyllä muuten, mutta jäykkä ja luistelee...Edessä kiiltävän harmaat jouset ja takana vihreät. Diffi öljyt 5,7,1
Lavankoon lähinnä ajattelin kysyä, mutta siellä ei ole paljoa muita loseja näkyny samaan aikaan...
Ja vielä, Onnea myllärille!
Ensin kannattaa kattoa että tukivarret liikkuu hyvin ilman iskareita. Eli täytyy olla täysin vapaat. Hingepinnit voi olla vääntyneet tai muuten jumittaa. Tukivarsien reijät voi "porata" puhtaaksi poralla käsin pyörittämällä. Takahubit täytyy kans liikkua vapaasti. Shimmiprikkoja ei tarvitse missään. Tukivarsien täytyy liikkua täysin vapaasti myös silloin kun auto on pölyinen ja likainen, koska sellainen se on radalla kun ajaa.
Mulla on tälläiset iskarit: ETU 55 mäntä Losi 37,5 öljy, EU korkki, hopeiset jouset, rebound 1/2.
TAKA 3x56 + 3x55 mäntä Losi 30 öljy, EU korkki, vihreät jouset, rebound 1/4.
Kannattaa myös aina tarkistaa että iskarin varsi/mäntä ei jumita missään kohtaa.
Diffit on 5/5/3 tai 5/5/4 tai 5/5/5
Smartti toimii vaan liukkaalla. Yleensä kun on Smart diffillä liukas, tarkottaa se sitä että alunperin on jo niin paljon pitoa ettei Smarttia tarvitse.
Jarrut 60 taakse 40 eteen.
Jos luistelee 7000 diffi -> 5000
Ja ohjekirjasta kattoo sen toisiks löysimmän kytkin setupin. Tai jokun niistä löysimmistä.