Nyt alkaa oleen stampedella kivasti akkuja takana. Auto on todettu erittäin kestäväksi, tänään tuli kalliolta siihen malliin alas, että vallan hirvitti. Muikeita hyppyjä autolla on otettu, vaihtelevilla alastuloilla. Vauhtia vehkeellä on mukana tulevalla koneella oikein mukavasti, joskin kone tykkää ottaa lämpöä. Yhden vakioservoista olen tuhonnut, mutta mekaanista liikuttanut meni tilalle. Mainittavia, ilmenneitä "vikoja":
- Iskarit tuntuu hieman kuolaavan kannun alapäästä, tosin johtuupi pitkälti noista hypyistä, auto kun on rysähtänyt varsin korkeelta toisinaan alas..
- Vakio servosaverin "adapterit" eivät tunnu voimaservon kanssa kestävän välttämättä, testattu Jukan Stampedella.
- Slipperi on toteutettu hölmösti, voisivat apinoida Assoa siinä
Ostettiin autoja pari kpl ja saatiin kivasti alennusta. Listahinnasta sain pois vajaat 30e, ostettiin Hobbypeoplelta. Mukana tulleille radioille ei ollut käyttöä, niille löytyi ostaja. Näin vakioauton hinta laski reilusti alle 200e. Mutta, siihen tietysti täytyy lisätä elektroninen, pakillinen nopari, akut, sekä mahdollisesti hop-upit, kuten kuulalaakerit. Tosin ne hop-upit, mitä saa Hobbylinnan Tower-tilausten kautta, ovat varsin edullisia tilata, loppuhinta ei paljoa Towerin taalahinnoista eroa.
Muutama erikokoinen (pienempi) pinjoni on hyvä hommata, jotta autoon saa kunnon vääntövälitykset, esim. "kalliotrialiin". Auton painopiste sallii varsin kinkkiset tilanteet ja takavedollakin pärjää yllättävän hienosti. Renkaat eivät järin pitävät ole, etenkin jos kovapintaisen alustan pinnassa on hiekkaa tms. Kalliolla renkaat pitävät upeasti. Renkaiden kuluminen on nimellistä.
En voi muuta, kuin suositella autoa. Katsastakaa videot, omani on punainen Stampede, video nr. 2:sessa autossani on stanukone, jolla auto liikkuu varsin pirteästi, mutta on kuitenkin hallittavissa. Jukan violetti auto on voimaservoa, vastaanotinta ja noparia lukuunottamatta täysin vakiokokoonpanolla, eli mukana tulevalla koneella auto todellakin liikahtaa kivasti myös.
Stampedet nousuun!