Sharkin monsu FT:ssä käytin buggyn koppaa juuri näistä em. syistä. Painopiste matalammalla -> mutkanopeudet kasvaa kun auto ei kippaa niin herkästi. Matalampi koppa -> toimii aerodynamisesti paremmin ja takasiipi saa "puhdasta" ilmaa toimiakseen, ei välttämättä tarvii airbusan siipeä vaan pienempikin toimii. Paino -> buggyn koppa on hieman kevyempi kuin truggyn/turistikoppa.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja monesti homma on todella pienestä kiinni että autosta saa mieleisen ajettavan. Ainoa suuri miinus buggyn kopassa on että etuiskaritorni tulee ainakin mun käytössä melkoisen koville, hittiä ja damagea tulee ainakin monta kertaa viimeistään edellisellä kierroksella...
Aikansa kun (Shark) buggyn kopalla ajeli ja sen jälkeen laittoi kiinni pojan autosta monsun kopan niin omasta pelistä tuli aika vessa ajettava. Buggyn koppa on tulossa myös Reiskaan mutta kun en ole vielä löytänyt Jconseptsin koreja, Towerilla niitä oli mutta eipä ole enään. Taitaa joutua laittaa Sharkin buggyn kopan jos ei muu auta, Asson koppa on turhan ahdas sähköjen osalta.
EDIT: Vielä siitä painopisteestä, kuten aiemmin mainitsin niin huima ero ajettavuudessa oli kun vertaa McAllisterin korkeata rodin koppaa turisti tai Reiskan omaan koriin. Kippaa herkemmin mutkissa hyvällä pidolla tai jos on sopiva ryppy matossa, takasiipi ei toimi kun korkea kori ohjaa ilman siiven yläpuolelle jne. Parasta isossa korissa on että sisälle mahtuu vaikka villasukat kuivumaan koneen/noparin päälle...
EDIT II: eBayssä näyttää olevan noita Jconspetsin Mini BJ4 koppia olevan myynnissä joten ei enään huolta ostopaikasta. Vielä repullinen ylädekkejä ja iskaritorneja...