Tässä jälleen seurailen miten nämä asiat muokkautuu kesäksi ja rupesin mielessäni summammaan tulevaa luokkien kannalta, eli näin olen ymmärtänyt koskien tulevaa:
1. kyoshon oma igt luokka jossa sallittu vain kyoshon igt-autot niitä muuttamatta. Tämähän oli Kyosho Pro shopin ilmoittama
2. foorumilla käsitelty GT-8 luokka,johon saatetaan vaatia lisenssi. sallittan vain rtr-autot ja moottorit. Viriosia saa laittaa mitä valmistajalla on, kumirenkaat, keppiveto, gt-kori. Saako pakoputkea vaihtaa ???
3. kerhoilloissa/ kerhokisoissa sitten ajetaan esim kyosho igt-porukoilla ja rennolla meiningillä
Onko tämä suunnilleen oikein ?
Itsellä kyosho igt ja tämä pakoputkikysymys vielä avoin, rtr moottori ok mutta saako siis pakoputken vaihtaa ?
Janne