Kirjoittaja Aihe: Siipat ja rc  (Luettu 16819 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #60 : 23.03.09 - klo: 19.30 »
mä ostin rc:n ja akka 200 neliöisen hirsimökin. siitä nyt hyvä kuittailla jos ihmetellään usa:sta tulleita paketteja  :grin:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #61 : 23.03.09 - klo: 23.15 »
mä ostin rc:n ja akka 200 neliöisen hirsimökin. siitä nyt hyvä kuittailla jos ihmetellään usa:sta tulleita paketteja  :grin:

Toivottavasti hoitaa ylläpito kustannukset mökistä!

Aina ei mee harrastukset tasan.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #62 : 24.03.09 - klo: 00.08 »
Se on vähän sama homma, jos itse kiikutat suklaalaatikkoa ruusupuskan kera iltapäiväkahvien toivossa. Normaaliin luonteenpiirteeseen kuulumattomat temput näkyy kyllä läpi. Varovaisuutta, varovaisuutta.. :p

Tuli mieleen maailman typerin temppu jonka eräs puolituttu kerran teki.

Oli kaveri paikallisen mp-kerhon järjestämällä linja-autoreissulla messukeskuksen MP-näyttelyssä.
Pitkästä välimatkasta johtuen reissu on lähes viikonlopun mittainen ja lauantaina tehdään pakollinen baarikierros pääkaupunkiseudulla.

Sunnuntaina linja-autossa kotimatkalla olo oli ollut niin heikko että oli pitänyt hiukan korjata.
Korjaaminen lipsahti humalan puolelle, tietysti...

Jossain vaiheessa tyyppi oli miettinyt että mitähän eukko sanoo kun menen sunnuntai-iltana tässä kunnossa kotiin.
Keksi mielestään parhaan mahdollisen ratkaisun todella lukuisista varoitteluista huolimatta:
Osti viimeiseltä pysähdyspaikalta, joku isompi huoltoasema, ison puskan ruusuja.

Mitä luulette, millaisen vastaanoton kotona sai kun tulee kahden päivän reissulta ympäripäissään kotiin ruusupuskan kanssa selittäen että ihan muuten vain minä näitä kukkasia...

En tiedä tarkalleen miten siinä kävi mutta oli kuulemma myöntänyt itsekkin jälkeenpäin tehneensä pikku mokan kukkia ostaessaan.   :mrgreen:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #63 : 24.03.09 - klo: 00.27 »
Meillä suhtautuu aika neutraalisti harrastukseen, tosin näitä puolenyön korinmaalaus sessioita ei ehkä katsoisi kauhean hyvällä... No, onneksi on Israelissa talvilomareissulla, niin saa rauhassa tuuletella    :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Vatanen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #64 : 24.03.09 - klo: 08.01 »
mä ostin rc:n ja akka 200 neliöisen hirsimökin. siitä nyt hyvä kuittailla jos ihmetellään usa:sta tulleita paketteja  :grin:

Toivottavasti hoitaa ylläpito kustannukset mökistä!

Aina ei mee harrastukset tasan.

juu. pitää nyt katsoa muutetaanko tuonne sitten ihan kokopäiväiseksi. mutta toistaiseksi näin  :mrgreen:
Vatasen jalat ja omat kädet

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #65 : 24.03.09 - klo: 15.34 »
En tiedä soveltuuko tähän lajiin miten hyvin mutta joskus on pakon edessä jouduttu toimimaan seuraavalla tavalla että saatiin kaverille uusi kalusto.

Kaveri säästi jemmarahaa uutta kaluston hankkimista varten, vaimo ei kuitenkaan antanut ostolupaa vaan säksätti että viimeisetkin rahat laitetaan noihin typeriin vehkeisiin...

Noooo, eipä hätää, kaveriporukalla tehtiin pieni juoni eli ilmoitettiin kaveri seuraavaan kisaan. Samalla sanottiin että kipaiseppas puodista ostamassa se sun uusi peli mutta älä vie sitä kotiin vaan anna mulle kisoihin asti. Kaveri oli huuli pyöreenä kunnes selitin mitä on homman nimi.

Kisapäivä tuli ja meni, kaverin suoritus meni penkin alle joten voitosta ei voitu edes haaveilla joten suunitelmat meni uusiksi. Ei muuta kun pikainen soitto tutulle että teetkö uuden kaiverruksen yhteen pystiin...

Päivän päätteeksi kaveri meni kotiin, uuden kaluston kanssa. Vaimo oli sen näköinen että kohta alkaa ufot lentelemään kunnes kaveri tempaisi pokaalin esille. "Kato miten meni, kerrankin voitin jotain. Oli nääs yllätysarvonta kaikkien kisaan osallistujien ja mä voitin sen, pystin lisäksi sain tän uuden vehkeen... nyt on kiva harrastaa..."

Vaimo siinä leppyi ja onnitteli kaveria, hetken kuluttua purskati nauramaan ja sanoi että "Tyhmänäkö te häntä pidätte? Kukas tän juonen keksi? Pidä nyt sitten se kampe kun noin paljon vaivaakin näitte sen eteen, kyllä te ootte kanssa sellaisia velmuja..."

 
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jorma01

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #66 : 24.03.09 - klo: 16.36 »
^ Toi on kyllä hyvä  :grin: Itsellä sujunut siipan kanssa ihan hyvin kun olen vedonnut harrastuksen terapeuttiseen vaikutukseen näin ikäkriisin alettua (mikä on ihan totta) Lisäksi olen perustellu harrastusta sillä että voin harrastaa jotain ihan vaikka tässä kotipiirissä lähtemättä johonkin huitsin nevadaan (enemmän aikaa perheen parissa) Tietysti jokin auton laakeriremppa keittiön pöydällä voin olla vähän riskaapelia toimintaa mutta sitäkin on tullut kokeiltu ilman sanktioita kunhan siivoon jälkeni. Rahoista ei ole koskaan tullut riitaa, tosin olen kyllä aika ninja siepaamaan tuon Visa-laskun tuolta postien seasta kun semmoinen tipahtaa postilootaan.
Rustler eZRun-60A/8.5T | Rustler SP D-Master ESC/SP 9T | Stampede XL-5 | Acoms Technisport 2.4GHz

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #67 : 24.03.09 - klo: 17.04 »
Onpa joskus vaimo lainannut rahaa omalta visaltaan miulle kun omassa luottoraja täynnä... :huh:
Siis sillon kun joku auto polttelee niin pahasti ettei vaan kertakaikkiaan millään pysty oottamaan omaan palkkaan asti.
Kyllästyy yleensä siihen kun lähes yötäpäivää jauhan jostain autosta ja kattelin kuvia/videoita niin lopulta sanoo et voinhan mie lainata niin saat sen.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #68 : 24.03.09 - klo: 18.06 »
Jahas, meinaa uhkaavasti alkaa lähtee tumpusta tää autoilu...2 autoo ostanu reilus kuukaudessa ja taas ois tulollaan, tai siis tilaus visanumeroo vailla..no kerrankos sitä eiku kolmannen :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #69 : 24.03.09 - klo: 21.48 »
Toi on vielä pientä, mulla on ehkä lähtenyt vähän lapasesta, vuodessa autot 1->12...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

karvanaama

  • Vieras
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #70 : 24.03.09 - klo: 22.15 »
tturun kanssa samoilla linjoilla autojen määrässä. Näin "vanhana" kun aloittaa, niin pitää kokeilla montaa sorttia, että löytää nopeasti sen omansa.

4.4 olisi tarkoitus lähteä mäntsälään minillä kisaamaan ja 5.4 olisi omat 30v synttärit. Noh, juhlikoot muut, minä harrastan. :p Emännys vaan pyörittelee päätään.. :mrgreen:

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #71 : 24.03.09 - klo: 22.35 »
tturun kanssa samoilla linjoilla autojen määrässä. Näin "vanhana" kun aloittaa, niin pitää kokeilla montaa sorttia, että löytää nopeasti sen omansa.

4.4 olisi tarkoitus lähteä mäntsälään minillä kisaamaan ja 5.4 olisi omat 30v synttärit. Noh, juhlikoot muut, minä harrastan. :p Emännys vaan pyörittelee päätään.. :mrgreen:

Ne on niin lähekkäin että samaan kasaan vaan. Pokkaat pokaalin 4.4 ja sit skolaat sillä 5.4.

Emännät pyörittelee joka tapauksessa. Oma onneksi vähän leppynyt, aiko kävellä töistä kotiin jos mennään poikien kanssa ajaan huomenna! Sillä on joku mielessä ku jättää auton meille!!

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #72 : 26.03.09 - klo: 22.36 »
Mun emäntä on helppo leppyyttää jos tulossa RC tilauksia, Fazerin sinistä ja kukkakimppu pöydälle odottamaan ku tulee kotia ni heti ilonen ilme.  :lol:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #73 : 26.03.09 - klo: 22.55 »
Eilen sitten siipalla leikkas vähän kiinni kun kerroin että pitää tullipostista hakea autoa... Luulin jo että kun tarpeeks monta autoa hankkii niin se ei huomaa enää jos tulee lisää :huh: No illalla sitten kirjoiteltiin alle lappua että en osta enää yhtään autoa ilman lupaa :mrgreen:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #74 : 26.03.09 - klo: 23.28 »
Mä vetoan aina siihen jos alkaa siippa vikisemää RC ostoista että: Vähemmän mulla varmaan menee RC osiin / autoihin rahaa mitä sillä menee joka kk johki kampaajalle, vaatteisiin, meikkeihi  :lol: ei kyllä oman palkan tuhlaus kuulu muille  :p
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #75 : 27.03.09 - klo: 06.35 »
Sain vaimolta eilen synttärilahjaksi lahjakortin Hobbylinnaan.  :grin: :grin: :grin:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #76 : 27.03.09 - klo: 09.08 »
Sain vaimolta eilen synttärilahjaksi lahjakortin Hobbylinnaan.  :grin: :grin: :grin:

Voih! Saisinpa minäkin! Jotain siippa puhu kukista eilen ja mietti ääneen millon se on saanut vimeksi kukkia. Meinasi suuttua kun tokaisin että HUOMENNA.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #77 : 27.03.09 - klo: 09.42 »
Sain vaimolta eilen synttärilahjaksi lahjakortin Hobbylinnaan.  :grin: :grin: :grin:

Aamulla ensitöikseen vaimo ojensi synttärilahjaksi kuumaliimapistoolin  :shock:
Flying Calacucco

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #78 : 27.03.09 - klo: 09.51 »
Sain vaimolta eilen synttärilahjaksi lahjakortin Hobbylinnaan.  :grin: :grin: :grin:

Aamulla ensitöikseen vaimo ojensi synttärilahjaksi kuumaliimapistoolin  :shock:

No kyllä meni pröystäilyksi! Varokaa vaan ettei muutkin ala lainaileen tuollaisia puolisoita!!

Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #79 : 27.03.09 - klo: 17.16 »
hmm...toissavuonna vaimoke järkkäs synttärilahjas uuden polttiksen,eipä ois mielekkäämpää lahjaa voinu enää keksiä :p
hobao hyper 8

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #80 : 27.03.09 - klo: 17.48 »
Mistä tollasia naisia saa? kerro nettiosote..  :lol: Mulla on 8.4 syntymäpäivä ja jos mainitsisin että ostappa lahjaks joku polttis ni vastaus ois siinä kädessä, se keskimmäinen, pitkä sormi siinä. :grin:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #81 : 27.03.09 - klo: 17.53 »
Itse en ole kauhean kauan edes harrastanut ja olen ja saanut naputuksen siedettävälle tasolle  :lol: Tehtiin alun ostohuuma jälkeen diili, että autojen määrä pysyy vakiona mutta saan vaihtaa/päivittää kalustoa. Välillä saa selittää kun joka päivä tulee joku kirje/paketti kotiin  :roll: Onhan se kauniimpi osapuoli ja antanut siunauksen kun on huomannut viinan juonnin vähenemisen ja uskonut kun olen sanonut touhun käyvä terapiasta. Vaikka enhän mie mikään hullu ole tyhmä ehkä  :evil:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa YLI-G

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #82 : 27.03.09 - klo: 17.56 »
Mistä tollasia naisia saa? kerro nettiosote..  :lol: Mulla on 8.4 syntymäpäivä ja jos mainitsisin että ostappa lahjaks joku polttis ni vastaus ois siinä kädessä, se keskimmäinen, pitkä sormi siinä. :grin:

jos siinä onkin taka-ajatuksena ettei oo ukko kokoajan jaloissa pyörimässä,kun leikkii muiden poikien kanssa pikkuautoilla :grin:
tossa sulle nettiosoite:
http://www.seoikea.com
ja ei,omaani en tuolta ole löytäny :lol:
hobao hyper 8

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #83 : 27.03.09 - klo: 18.06 »
 :lol: huonoja siippoja, pysytään entisessä vaan ja lohdutetaan suklaatilla ja kukilla kun isompia tilauksia tulee  :roll:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa Chosen4

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Youtube kanavani
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #84 : 27.03.09 - klo: 19.03 »
Sain vaimolta eilen synttärilahjaksi lahjakortin Hobbylinnaan.  :grin: :grin: :grin:

Aamulla ensitöikseen vaimo ojensi synttärilahjaksi kuumaliimapistoolin  :shock:

Piru vie, minä yleismittaria pyysin omalta joululahjaksi niin haistatteli vaan  :grin: Paitsi mulla ei ole vaimo vaan avokki joten olisiko tässä se ratkaiseva ero?  :p Mitäköhän tuo sanois jos ehdottelis häitä ja sen jälkeen näyttäis tämän tekstin...
Kalusto: Xray T1 Drifteri, Traxxas Stampede 2WD ,Traxxas E-Maxx, Asso SC10 4x4 ja Destiny RX-10S. Youtube: https://tinyurl.com/y88pzfmf

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #85 : 27.03.09 - klo: 19.08 »
Elä tee sitä virhettä.
Avokki on parempi vaihtoehto :wink:
Axial SCX 10 TR

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #86 : 27.03.09 - klo: 19.19 »
Niin aatteles, menisit naimisiin ja sitte jos tulee ero niin nainen veis sun RC:t ja pistäis ne palasiks :lol:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #87 : 27.03.09 - klo: 19.35 »
Niin aatteles, menisit naimisiin ja sitte jos tulee ero niin nainen veis sun RC:t ja pistäis ne palasiks :lol:

Pitäs tehdä avioehto... :lol:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #88 : 27.03.09 - klo: 20.26 »
En tiedä soveltuuko tähän lajiin miten hyvin mutta joskus on pakon edessä jouduttu toimimaan seuraavalla tavalla että saatiin kaverille uusi kalusto.

Kaverin kanssa sovittiin aikoinaan että sitten kun on omat tenavat, voi leluja ostaa ristiin ja viedä sopivina juhlapyhinä: "toin tolle teen tyttärelle 1v lahjaksi T-MAXXin ja gallonan liikkulientä"

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Siipat ja rc
« Vastaus #89 : 27.03.09 - klo: 20.39 »
 :lol: haluaisimpa nähä tuommosen jälkeen emännän ilmeen ja monessako sekunnissa molemmat ois ulkona talosta.
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2