Jelppiä kaivataan taas kun niin hirveä määrä tietoa iskee päin kasvoja kun kaikkee lueskelee
Eli auto Kyosho inferno GT muuttumassa sähkö muotoon. Auttakaa kokematonta sähköjen ohella eli mikä moottori ja nopari ois sopivat gt malliin?
Lipoja tuntuu olevan niin hurja määrä että menee lukemissa ihan sekaisin.. Mikäs ois sopiva akku jotta vääntöä ja ajoaikaa piisaisi?
Onkos tämä sopiva ja turvallinen laturi lipo akulle http://www.racingfactory.fi/tuotteet/LATURIT-JA-TARVIKKEET-2/MaxPro-Easy-80-Multi-Charger-110419
Kaikkea asiaan liittyvää infoa otetaan vastaan ja ehdotuksia
Sähköiksi käy mikä tahansa 1:8 combo, ei väliä onko sensorillinen vai sensoriton. Moottorin KV-luku vähän tarpeista riippuen 1900-2650KV. 2650KV kone vie tuollaista GT-autoa jo todella rajusti, mut lämpöä tietty syntyy. 1900KV koneella saa lähes saman huippunopeuden, mutta hieman rauhallisemmassa muodossa ja pienemmällä virran kulutuksella. Myös eri moottorimerkeillä on eroa toisen merkin 1900KV kone on kireempi kun toisen 2400KV.
Akuksi riittää kova kuorinen 4S lipo, noin 5000 mah ja 50C.
Konversio seteiseistä se Kyoshon oma on kallis, mutta se on myös paras. Pysyy takulla moottori kunnolla kiinni. Halvempiakin löytyy mutta osa niistä aivan käyttökelvottomia.m