RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Niko - 24.12.05 - klo: 19.54
-
Suomesta on lähdessä kunnioitettava määrä porukkaa ko kisoihin. Kista ovat siis perinteikkäästi Winschotenin kaupungissa. Oon vissiin ainoa ketä ei vielä ole varannut lentoa :mrgreen:
-
Käykääs äänestämässä www.indoorholland.com
Vasemmassa reunassa alhaalla äänestys. Kestävämpi rata tai lämmitetty mekkaushalli ois kiva. Mä äänestin rataa koska oon Suomesta ja en pelkää kylmää haha :mrgreen:
-
Käykääs äänestämässä www.indoorholland.com
Vasemmassa reunassa alhaalla äänestys. Kestävämpi rata tai lämmitetty mekkaushalli ois kiva. Mä äänestin rataa koska oon Suomesta ja en pelkää kylmää haha :mrgreen:
Mä taas puolsin lämpöä koska:
1. en aja siellä
2. oli tarkoitus mekata mm. sua
3. kohta 2 tais mennä ohi, koska äänestit väärin :lol:
-
Jumankliste :mrgreen:
-
mä äänestin teille sitä lämmitettyä mekkaus hallia :)
-
No voi sun hemmetin hemmetti. Mehän ollaan Suomesta ja suurinosa on käynyt jopa Armeijan haha :mrgreen:
-
Ma aanestin lammitysta jo 76 kertaa
-
Etelän orava
-
Heating in the mechanics hall with 200.00 Kcal heating will lift compared to the outside temperature the inside temperature 10 to 15 degrees higher.
Warm enough? :-)
Two compressors to clean the cars instead of one.
The underground of the track will be pressed by a 120knm roller to compress the dirt to compact mass.
Water will be applied two weeks in front not one day!!
The lights above the track are cleaned and bulbs are renewed which means better visability.
We hope this will make your drive and stay more pleasant.
Team Indoor Holland 2006
www.indoorholland.com
-
Jep. Moni asia parannettu. Jos ois hyndiä enemmän ni ois selkeästi parempi kisa kuin Neo kisa.
-
mä en välitä mistään muusta kuin tosta lämmityksestä
-
Etelän orava
-
Noniin poijat on matkalla hollantiin ja tuloksia pitäisi tulla suhteellisen ripeesti kun kisat saadaan käyntiin, muutakin kuulumisia on luvassa.. :wink:
-
Noh pojaat, laittakaas nyt jotain inffoa kuin autot toimii ?
Josella tais olla vähän heittelyä kierrosajoissa... ?
-
ari heinosella vastari ongelmia.. vanhemmalla heinosella iskaripoikki...
vihmon kone ei pelitä kunnolla... nikolla kaksi ok erää... yleisesti ottaen kaikilla pikku epäonnea, ei ajossa mutta tekniikassa...
-
After 2 Rounds:
1. Borja Hernandez Mugen/Ninja
2. Davide Tortorici Crono/Falcon
3. Karl Jackson Kyosho/Novarossi
4. Mike Cradock Kyosho/Sirio
5. John Holmes
6. Scott Bass
7. Joseph Quagraine HoBao/Novarossi
8. Ricardo Gomez Sidorf/Novarossi
9. Graham Alsop HoBao/RB
10. Daniel Reckward Kyosho/RB
11. Jon Hazelwood XRAY/OS
12. Stewart Wilcox Mugen/Novarossi
13. Phillip Guschl Kyosho/Sirio
14. Mattew Perry
15. Georg Horinger
16. Timo Engelsatter
17. David Crompton
18. Tim Bremicker
19. Christian Warda
-
PÄIVÄN SALDO ja sunnuntain jatko>
jose 7> 1/2
ari 37> 1/8
hoke 90> 1/64
niko 102> 1/128
artsi 113> 1/256
mertsola 126> 1/256
björkman 135> 1/512
vihmo "paukku" 165> 1/1024
Tekniikka ongelmia edelleen, toivottavasti huomenna kulkee...
-
Pitääkös tuo paikkansa että on kuski nimeltä JOHN HOLMES :mrgreen:
Varmaan on vanhemmat ollut tietoisia nimestä mistä se on tullut tutuiksi.
Jerzi
-
Haha, pojalla on lupaava nimi tai sitten tuo on vitsi :mrgreen:
Hyvä pojat! JQ:lla ja Arilla on mennyt hienosti, erityisen iloinen Arin puolesta!!
edit: Mukava myös nähdä noinkin monta Kyosho + Sirio kuljettajaa listalla
-
Pitääkös tuo paikkansa että on kuski nimeltä JOHN HOLMES :mrgreen:
Varmaan on vanhemmat ollut tietoisia nimestä mistä se on tullut tutuiksi.
Jerzi
Mistäs jerzille tuli heti tollanen mieleen??
:mrgreen:
-
Pitääkös tuo paikkansa että on kuski nimeltä JOHN HOLMES :mrgreen:
Varmaan on vanhemmat ollut tietoisia nimestä mistä se on tullut tutuiksi.
Jerzi
Mistäs jerzille tuli heti tollanen mieleen??
:mrgreen:
tai sitten kärryistä pilkotti kammo kanki...
-
muut pojat tippuneet, ari ja jose jäljellä....
-
arin suht. varma nousu katkesi ohjauspalan pettämiseen..
ja josen novarossin teknikon laskuviheen takia loppui menovesi, tippuminen finaalista myös josen kohtaloksi..
Eli pojat ulkona kisasta, harmin paikka... :cry:
-
ei noita kovanluokan viriosia turhaan myydä...
-
ei noita kovanluokan viriosia turhaan myydä...
Eiksen auton pitäny olla pomminkestävä ja paras ja ei tarvi hipo-osia ja yms... :mrgreen:
no, mutta huonoa tuuria kyllä.
-
Heinosen Ari ajaa Hobaolla, jonka ohjauspaloista en tarkkaan tiedä. Kurja juttuhan se aina on jos hajoamiseen homma kaatuu :(
(Kz ohjauspalat ovat casted alua, jotka suosittelen vaihtamaan myös kyseisessä autossa esim. Racers Edgeen)
-
Ottaen huomioon et Hollannis lämpötila oli +-0 radalla ja nämä autot on pääasiassa suunniteltu ajettavaksi lämpimässä!
Ps. Tais Josen uus mekkari Maurizio saada potkut :D
-
Totta! Kylmyys tekee tehtävänsä..
-
Siis ohjauspalasta lähti ruuvi irti! Jarkkom pysy sä vaan touringi keskusteluissa.
-
ruuvilukite :roll:
-
hobaossa jyrsityt palat vakiona. ei hajoa.
-
ruuvilukite :roll:
aijai, on taas vanhaa tammyn liimaa käytetty...
jos mä vielä nään sen tuubin arin pakissa niin kyllä lähtee ja kauas
-
Siis ohjauspalasta lähti ruuvi irti!
voi perskuta!!
-
Elkää työ ny spekuloiko ihan puutaheinää...
Ruuvi irtos, mutta ei Tamiyan lukitteen takia.
Ja tietenkään tuo ruuvin irtoaminenkaan ei vauhtia pahemmin hidastanut, vaan sitten katkesi nousu kun vetari hyppäs pois paikoiltaan.
Tuossa vaiheessa Ari oli finaalissa toisena, viimeinen tankkaus suoritettu ja homma oli käytännössä jo hoidettu kotiin... Mutta... pari minuuttia ennen erän loppummista homma kusas ja autoa ei pystynyt radalle niin nopeasti saamaan että olisi ollut mitään toivoa enää.
Omalta osalta matka katkesi mielettömään ruuhkaan ja vaikka kuinka ajoinkin aika-ajoin hyvin ja saavutin porukan niin kohtaloksi kävi yksi ja sama kuski joka aina ohitukseni jälkeen kiilasi törkeästi päälle.
No ne jotka mut tuntee niin tietää että vati menee siinä tilanteessa nurin ja peli on sillä selvä.
Kasi on erittäin nopee auto, ja tottaen huomioon että tosiaan me ajoimme ekaa kertaa koko autolla johon ei setuppia ole tietenkään vielä löytynyt, niin täytyy olla tyytyväinen.
Kisoista jäi mukava maku, eikä harmita oikeastaan mikään muu kuin alkuerät jotka menivät enemmän tai vähemmän penkin alle.
Myöskin tosiaan suomalaisten epäonni kaikissa mahdollisissa asioissa hieman harmittaa. Ainoastaan minä ja Björkman pudottiin puhtaasti, eli ilman teknisiä murheita.
Erittäin hyvä fiilis jäi moottorin kulkupuolesta. Säädöt löytyi kohtalaisesti kohilleen... Kone laulaa iloisesti ja tankki kestää erittäin kauan.
Harmi vaan että vaikka pultattiinkin minun autosta kone, tankki ja pilli Arin autoon niin silti sekään apu ei riittänyt kun tuli se epäonni kohalle.
-
Sydän melkein toppasi kun se ruuvi irtosi.
-
Todella harmittavaa
-
http://www.neobuggy.net/ih2006/indoor_holland_2006.htm
raportti kisoista
-
Sais alkaa kuviakin jo pikkuhiljaa näkymään, vaikkei muuten niin kossien seikkailusta...
-
Raportissa sanotaan että kaikki paitsi yksi ajoi Hobaota; eli Vihmon Jukka vissiin edelleen ajaa Mugenilla?
-
Mugenilla kyllä...ja manasi kun ei koneet toiminu...sanoi että enää on turhaa lähteä ulkomaille kisaamaan vanhoilla pannuilla,uusi se olla pitää...kaiken oppii kantapään kautta...
-
Raportissa sanotaan että kaikki paitsi yksi ajoi Hobaota; eli Vihmon Jukka vissiin edelleen ajaa Mugenilla?
Pitää paikkansa, Jukalla oli mukana kolme autoa joista 2 osina. Tällänen hintelämpi pitkänmatkanjuoksija ei meinannut kassia edes jaksaa kantaa. Jukalla hakkas aika pahasti vaan toi moottoriosasto hanttiin...saa itse kertoa lisää. Toki murheita oli muillakin. Hauskaa oli silti! Ehkä jopa ensivuonna oma auto mukaan( Niko: tämä ei ole vielä lupaus :wink: )
-
http://www.rc-junkies.nl/foto/index.php?list=4&page=all
tossa kuvia kisapaikalta...siitä ei tietoa kuka ottanu kuvat...
-
Pitää paikkansa, Jukalla oli mukana kolme autoa joista 2 osina. Tällänen hintelämpi pitkänmatkanjuoksija ei meinannut kassia edes jaksaa kantaa. Jukalla hakkas aika pahasti vaan toi moottoriosasto hanttiin...saa itse kertoa lisää. Toki murheita oli muillakin. Hauskaa oli silti!
Varmasti!
Katopas vaan, harmi että se oli sitten tuo osasto joka pani hanttiin.
-
No se on ihan sama harmi mikä osasto se on joka kiukuttelee vastaan... Jos ei kaikki toimi niin sitten ei oikeastaan mikään toimi.
Tosiaan meidän porukasta lähes kaikki ajoi HoBaolla. Jukka Mugenilla ja Arto Hyper seiskalla.
Mulle, Arille, Akille, Tomille ja Nikolle kisat oli lähinnä uuden auton sisäänajoa ja autoon totuttelua.
Kisasta sai paljon infoa autosta mihin päin sitä pitää alkaa muokkaamaan ja mitä pitää viritellä että siitä tulee juuri itselle toimiva.
Mutta sanottakoon että on uskomattoman nopee peli suoraan paketista.
En olis heti minäkään uskonut, mutta näin vaan oli.
-
Tarkoitin vaan että kun muille osastoille oli varaosaa kolmen auton verran mutta moottereita ilmeisesti ei
-
No kyllähän moottoria vaihdettiin, mutta kun sekään ei ollu uudenkarhee niin ei toiminu moitteettomasti.
Sillä Jukka tokaskin että seuraavaks on uus pannu kisoissa.
-
http://www.neobuggy.net/ih2006/indoor_holland_2006.htm
raportti kisoista
MISSÄ ARTSI ON KUIN EI NÄY :mrgreen:
Jerzi
-
Kuvassa voi näköjään nähdä että Ari on kipee.
Harmittavan moni oli kipeenä ja itsekkin juuri tässä flunssaa vastaan taistelen.