Uutta tietoo pukkaa. Autolla ajettu n.16h ja autoon on pitäny vaihtaa kytkikello, koska katkes kellon tappi joka oli omaa tyhmyyttä kun alkuperänen pultti meni avatessa poikki ja vaihoin uuden, mutta liian lyhyen eikä se yltäny hahloa pidemmälle josta kello sitte anto periks ja katkes. Uusi kello asennettu pidemmällä pultilla. Pari kardaanin tappia eteen jarrun puolelle + parit takadiffin kotelot ja laakerit on myös menny. Noihin koteloihin ja laakereihin on pakko palata, koska en ymmärrä tai lähes ymmärrän miks tämä värkki syö näitä ku pupu porkkanaa. Uskosin et syy yhteys on koneessa ja vinohammas rattaissa. Myllyhän(G320) on paaaljon tehokkaampi ku vakio(Dynamite23cc)ja siks toisekseen kun rattaat on vinohampaiset niin takana se työntää pinionia laakeria vasten mikä sitte lämpee ja hajoo, nii ja samalla sitte sulattaa tuon kotelon. Eka kotelo kesti ajaa 9h(oli kylmää) ja toinen kesti tälleen kevät säällä ajaa 5h. Vaihoin uuden kotelon ja säädin päittäisvälyksen vähän suuremmaks ja tunti ajettu yhtäsoittoo ilman ongelmia. Seurataan tilannetta. Tilasin alumiini kotelon taakse josko se auttas ongelmaan, tosin voihan ne laakerit silti pettää, mutta eipähän kotelo mee aina uusiin. PS. Tästä tehokkaampaa konetta ei tähän härveliin kannata haaveilla...riippuen tietysti kukkarosta
Eka kuvassa hajonnu kello ja seuraavissa kahessa kuvassa ensimmäinen hajoominen ja toisissa toinen. Uusimmat pärtsäilyt näkee täältä
https://www.youtube.com/watch?v=8e0YNXsVf3Q