Auton leveydeksi onkin - tarkempien tutkimusten jälkeen - ilmoitettu 200mm monessa paikassa, joten täytynee yrittää oppia elämään tuon kanssa.. Saa nähdä antaako liikaa tasoitusta sitten etupidon merkeissä muille.
-maailmalla leveät pesee sata nolla kaposia autoja.
Taatusti on nopeampi leveänä.
Mielenkiinnolla katsotaan kun törmätään onko paljonkin vauhdissa eroa, todennäköisesti on selvästi nopeampi kuin 180mm "nykyautot" (tuo leveä mallihan on tarkoitettu 80 ja 90 luvun koreille)
Mutta jos 180mm kelpaa niin ei montaa taalaa maksa kapea etupää niin olisi sitten kaikkien autot saman levyisiä.(tai no fgx taisi olla 190mm, mutta kuitenkin lähempänä)
Ainakin jos hommaat uuden 2009 ferrarin tai mclarenin korin niin suosittelen kapeamman etupään hankintaa, näyttää muuten tosi härskiltä laitteelta.