RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: Mikko L - 23.12.08 - klo: 22.54
-
Tervetuloa Winter Jumps -sarjan 3. osakilpailuun Espoon kauppakeskus Lippulaivaan. Kilpailu on samalla Hobbylinna Indoor Challenge -sarjan 2. osakilpailu.
Kilpailupaikka: Kauppakeskus Lippulaiva, Espoonlahdenkatu 4, 02320 Espoo. > Kartat ja ajo-ohjeet < (http://www.lippulaiva.fi/modules/system/stdreq.aspx?P=50&VID=default&SID=571359151236779&S=0&C=19040)
Rata: Valtaosin mattoa ja osin liukasta kivilaattaa.
Luokat: M2-10, M4-10 ja M-18 (1/16 ja 1/18).
Aikataulu: Lauantai 10.1.2009 klo 9:00 - 20:00, aikataulu tarkentuu lähempänä kilpailuja. Todennäköisesti aikataulu tulee venymään yli kuuden, mutta pyritään lopettamaan viimeistään klo 20:00.
Ilmoittautuminen:
Ilmottautuminen viimeistään tiistaihin 6.1.2009 mennessä joko YV:llä allekirjoittaneelle (http://rc10.fi/index.php?action=profile;u=6275) tai mikko_laitinen(ättiätähän)welho.com .
Mainitse nimi, luokka, käytössä olevat kidetaajuudet, mahdollinen seura ja personal transponderin numero.
Lisenssi ei ole pakollinen
Kisamaksu 15€ /1. luokka ja lisäluokat 10€. Jälki-ilmoittautuminen paikanpäällä +5€
Säännöt:
- 1/10 -autot: Säännöt muutoin kesäsarjan mukaiset, paitsi renkaat vapaat ja 2s lipo-akkujen käyttö on sallittu.
- M-18 autot: renkaat, koneet ja alle 10 V akut vapaat.
- Hajuttomien pitoaineiden käyttö sallittu.
- Alkuerien paras tulos ratkaisee lähtöpaikan finaaleihin.
- Finaaleja ajetaan vähintään 3 x A-finaalit ja 2 x muut finaalit.
Palkinnot: Vaihtelevia tavarapalkintoja.
Muuta:
- Kisabuffet notkuu sämpylöitä ja muita herkkuja.
- Kilpailupaikalla on pöytiä ja tuoleja, mutta omat on syytä ottaa varalta mukaan.
- Kysy!
>>> Mikko Laitinen, Pääkaupunkiseudun RC-Autoilijat Ry
Ilmoittautuneet:
M2-10
Mikko Laitinen, PKSRCA, 2.4 Ghz
Juho Viitamäki, JyvSrk, 2.4 Ghz
Sakari Penttinen, 2.4 Ghz
Riku Tolonen, PRCA, 2.4 GHz
Mikko Mäkinen, PRCA, 2.4 Ghz
Antti Nurmi, PRCA, 2.4 GHz
Ari Heinonen, UAU, 2.4 Ghz
Matti Niinistö, UAU, 2.4 Ghz
Marko Eklund, TamUA, 2.4 Ghz
Petri Ström, JyvSrk, 2.4 Ghz
Matti Eskelinen JyvSrk, 40.665, 40.685, 40.675 Mhz
Joseph Quagraine, UAU, 2.4 Ghz
Toni Rahko, PKSRCA, 40.130, 40.775 ja 40.835 Mhz
Tommi Turku, PKSRCA, 2.4 Ghz
Henry Kanerva, PRCA, 2.4Ghz
Jani Hovi, HyUA, 40.685 40.785 40.695 Mhz
Jesper Jyrkkänen, PKSRCA
17 kpl
M4-10
Pekka Kuronen, PKSRCA, 2.4 Ghz
Sami Huhta, PKSRCA, 2.4 Ghz
Jami Oksanen, SRC-Hyvinkää, 40.725 40.715 40.685 40.675 Mhz
Jiri Jokinen, UAU, 40.665 Mhz
Reijo Mattila, UAU, 2.4 Ghz
Henry Tanskanen, UAU, 2.4 Ghz
Harri Kervola, 2.4 Ghz
Jani Salmela, PKSRCA, 2.4 Ghz
Ari Heinonen, UAU, 2.4 Ghz
Tomi Jermalainen, PKRCA, 2.4 Ghz
Matti Niinistö, UAU, 2.4 Ghz
Jussi Luopajärvi, VUA, 2.4 Ghz
Jussi Rinne, 2.4Ghz
Janne Aspinen, ARC, 2.4 Ghz
Samuli Kesselin, RiiUA, 26.975, 27.175, 27.145 Mhz
Henri Virta, HyUA, 40.695, 40.765, 40.815 Mhz
Matti Eskelinen JyvSrk, 40.665, 40.685, 40.675 Mhz
Karri Salmela, UAU, 2.4Ghz
Sami Salmela, UAU, 40.835, 40.705, 40.675 Mhz
Harri Nyman, JyvSrk, 2.4 Ghz
Lasse Hytönen, 2.4 Ghz
Joseph Quagraine, UAU, 2.4 Ghz
Toni Rahko, PKSRCA, 40.130, 40.775 ja 40.835 Mhz
Thomas Sojakka, PKSRCA, 2.4 Ghz
Miro Simonen, ridingJKL, 2.4 Ghz
Mika Kettunen, PKSRCA, 2.4 Ghz
Jani Hovi, HyUA, 40.685, 40.785, 40.695 Mhz
Joonas Vuojolahti, UAU, 2.4 Ghz
Arto Heinonen, UAU, 2.4 Ghz
Tony Liusvaara, PKSRCA, 27.095, 27.255 Mhz
30 kpl
M-18
Juho Viitamäki, JyvSrk, 2.4 Ghz
Markku Honkanen, PKSRCA, 2.4 GHz
Niklas Holmberg, PKSRCA, 2.4 Ghz
Mikko Mäkinen, PRCA, 2.4 Ghz
Joni Viljanen, PKSRCA, 2.4ghz
Aaro Tukiainen, 40.815 Mhz
Tomi Jermalainen, PKRCA, 2.4 Ghz
Jussi Luopajärvi, VUA, 2.4 Ghz
Samuli Kesselin, RiiUA, 40.935, 40.725, 40.685 Mhz
Valtteri Eklund, Kypak, 40.695, 40.765, 40.725, 40.775 Mhz
Thomas Sojakka, PKSRCA, 2.4 Ghz
Kari Tamminen, UAU, 2.4 Ghz
Toni Franz, PKSRCA
13 kpl
-
Pääkaupunkiseudun RC-Autoilijoiden paremmat puoliskot lupautuivat organisoimaan buffetin kilpailuihin, eli ei tartte syödä mäkkärin kallista ja epäterveellistä huttua :tongue:
Viime kisoista viisastuneena erityisesti M-18 kuskit kiinnittäkää huomiota ponderin sijoittelussa. Suunnitelkaa jo valmiiksi sellainen paikka, ettei ponderin ja radan väliin jäisi moottoreita, akkuja jne. heikentämään signaalia. Lainapondereissa on "velkrotarran" pehmeä puolisko, eli jos pakista löytyy ko. tarraa niin voitte laittaa sopivaan paikkaan valmiiksi velkron "karheaa" puoliskoa.
-
(http://i274.photobucket.com/albums/jj269/peitsamo/RC10ilmoitus.jpg)
Kiitos Pasille ja Artulle
-
JQ Products yeah
-
"The ----" näyttää aika isolta tossa kuvassa, muuten hyvä mainos!
-
Kokeiltiin noita 3Racingin nappularenkaita (1/10 nelarissa), mitä Lippulaivassa ajelleet oli suositellut ja näyttivät ainakin alussa kuluvan ihan törkeesti. Meni ~8 akullisella eestä spedepasaselle. Pito oli kuitenkin yllättävän hyvä pitoaineen kera. Uutena aivan törkeen kovaa kumia, mutta pitoaineen kanssa muuttuu pehmeäksi mössöksi.
-
Näyttäs ettei ilmoittautuneiden listaa ole päivitetty hetkeen. Mikko lienee jossain menossa?
Olis kiva nähdä, kuinka suuret määrät osallistujia on messissä.
-
Ilmoittautuneita on tullut oikein mukavasti, vaikkakin vielä mahtuu ja kerkeää mukaan karkeloihin.
Ottakaahan kaikki pöydät ja tuolit mukaan, joilta sellaiset löytyy. Paikalla olevat pöydät varataan ensisijaisesti niille joilla omia ei ole.
Laitamme kilpailujen aikataulun esille huomenissa, mutta näyttää vahvasti siltä, että kisat jatkuvat noin klo 19 tienoolle (ilman suurempia teknisiä häröjä)
Aloitamme päivän ajajakokouksella, jolloin voimme selvittää kilpailujen kulun vasta-alkajille heti alkuun. Ajakokouksen jälkeen aloitamme "vapaat eräharjoitukset"!?!
Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että olemme jakaneet normaaleja valvottuja eräharjoituksia vastaavan ajan 5 min jaksoihin, mihin jokaiseen mahtuu 10 kuskia kerrallaan. Näitä viiden minuutin eriä ei tulla kuulluttelemaan koko aamua erikseen vaan vuoroaan odottavat kuskit pitävät huolen, että edelliset lopettavat. Ajajakorokkeen viereen tulee lista "aikataulu" mihin käydään laittamassa oma nimi ja käytetty taajuus halutun vapaan klo-ajan ja oikea luokan kohdalle - VAIN YKSI NIMI KERRALLAAN!
Esimerkki:
klo 10:00 M-18
Nimi 1:____
Nimi 2:____
Nimi 3:____
...
Nimi 10:____
klo 10:05 M2-10
Nimi 1:____
Nimi 2:____
Nimi 3:____
Jne...
klo 10:10 M4-10
Nimi 1:____
Nimi 2:____
Nimi 3:____
Jne...
klo 10:15 M-18 (uudelleen)
Jne..
Jne.
Tällöin tulee noin 10 kpl 5 min erää/ luokka, eli ajomahdollisuuksia huomattavasti enemmän kuin "normaaliin" tapaan. Ja kun kaikki ei kuitenkaan käytä kaikkia harjoituskertoja niin toisille jää enemmän.
Haittapuolena tässä on se, että ponderin testaus jää jokaisen kuljettajan omalle vastuulle ja mahdollisia radiohäiriöitä emme pääse eräkokoonpanoilla testaamaan. Ponderit ja kierroslaskenta ovat kokeilua varten tarjolla koko harjoitusten ajan ja pyrimme myös aktiivisesti muistuttamaan testauksesta aamun kuluessa. Radiohäiriöiden osalta luotamme, ettei niitä ole. Valtaosalla onkin gigaset ja tilassa ei muutenkaan olla havaittu häiriöitä edellisissä kisoissa (yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta).
-
Melkoset karkelot tulossa 1/10 nelikkoon! Siistiä! :cheesy:
-
Aikoohan joku mennä kuvaamaan niin saa taas katseltavaa :smiley:
-
Aikoohan joku mennä kuvaamaan niin saa taas katseltavaa :smiley:
Kyllä mä ainakin videokameran otan mukaan.
-
Ehkä stillejä tulossa räpsimään...
-
Tulen myös ottaman fotoja
-
oliskos jollain jo etukäteisfotoja tai 1/10 videonpätkää tuolta radalta, niin voisi fiilistellä hieman etukäteen... itse en löytänyt kuin sen yhden 1/18-autojen ajon juutuubista, noh hyvä sekin on. ja onko kisarata samanlainen kuin siinä pikkuautovideossa?
ja onkos tuo holeshotti ihan ookoo siellä (2wd/4wd), solukumi ilmeisesti ei ole hyvä valinta? vai vieläkö ehtii tilata nopeita speciaalirenkaita ameriikoista?
nimim. "setupit jo valmiiksi hukassa"
-
Holeshotti ja pitoaine toimii oikein hyvin tuolla radalla.
-
ja onkos tuo holeshotti ihan ookoo siellä (2wd/4wd), solukumi ilmeisesti ei ole hyvä valinta? vai vieläkö ehtii tilata nopeita speciaalirenkaita ameriikoista?
Noissa ekoissa kisoissa kun ajoin niin holeshotilla oli ihan ok, mutta solukumeilla ajoi huomattavasti nopeammin. Käytin solukumeissa vielä jotain "turistipitoainetta", olisiko ollut Nosram/LRP. Tämä liukas kiviosuus on kaikkein pahin pidon kannalta, siksi se kai on "liukas kiviosuus" :p. Ajoin sillä vanhan mallin D4 autolla jossa oli vähän paksummat mämmit iskareissa mitä vakiosetupissa ja lisäksi oli takalinkin ulkopäässä 3mm prikkaa ja sisäpäässä ei mitään, tällä sai vähän sitä foameilla ilmenevää ohjauksen koukkimista hillittyä. Tosin tätä kannattaa varmasti kokeilla ihan itse, harvoin toisen setuppi sopii toiselle...
-
suosituin rengas taitaa olla tuo jo mainittu 3racing nappularengas, jota ainakin RF myy.
Hyvä pito jopa laatalla, itse en ole edes pitoainetta tarvinnut.
-
missä se eilen julkaistu kilpailujen aikataulu on?
-
oliskos jollain jo etukäteisfotoja tai 1/10 videonpätkää tuolta radalta, niin voisi fiilistellä hieman etukäteen... itse en löytänyt kuin sen yhden 1/18-autojen ajon juutuubista, noh hyvä sekin on. ja onko kisarata samanlainen kuin siinä pikkuautovideossa?
Laittaisitko linkin videosta niin nähdään onko rata sama :wink:
-
oliskos jollain jo etukäteisfotoja tai 1/10 videonpätkää tuolta radalta, niin voisi fiilistellä hieman etukäteen... itse en löytänyt kuin sen yhden 1/18-autojen ajon juutuubista, noh hyvä sekin on. ja onko kisarata samanlainen kuin siinä pikkuautovideossa?
Laittaisitko linkin videosta niin nähdään onko rata sama :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=gkEwusLcQXE
Ja In-Car Cam: http://www.youtube.com/watch?v=X7n6Piee8a8&fmt=18
-
rataan on tehty pieni muutos verrattuna tuohon pikkuauto pätkään. tripla on nykyään tupla, se ensimmäinen hyppy on siirretty ennen pöytää olevaan mutkaan.
-
Enpä ole tuota in-car pätkää bongannutkaan aikaisemmin.
Sehän näytti hemmetin hienolta noin kirppuperspektiivistä.
Kiitoksia hienosta videosta.
-
missä se eilen julkaistu kilpailujen aikataulu on?
Se meni jo :roll: , mutta ei hätää tässä se on uudelleen :azn:
Ilmoittautuminen
09:00-11:00
Ajajakokous
9:20
Eräharjoitukset
9:45-12:10 (Tarkempi lista jäljempänä)
Alkueräkierros 1
12:20
Alkueräkierros 2
13:32
Alkueräkierros 3
14:44
Finaalikierros 1
16:30
Finaalikierros 2
17:40
Finaalikierros 3
18:50
Palkintojenjako
19:30
Vapaat eräharjoitukset
9:45 M-18
9:51 M4-10
9:57 M2-10
10:03 M-18
10:09 M4-10
10:15 M2-10
10:21 M4-10
10:27 M2-10
10:33 M4-10
10:39 M-18
10:45 M4-10
10:51 M2-10
10:57 M4-10
11:03 M2-10
11:09 M4-10
11:15 M-18
11:21 M4-10
11:27 M2-10
11:33 M4-10
11:39 M2-10
11:45 M4-10
11:51 M-18
11:57 M2-10
12:03 M4-10
Aikatauluun saattaa tulla pieniä muutoksia, se on vielä hieman työn alla, mutta pääpiirteittäin mennään näin. Mikäli muutoksia vielä tulee niin ne ja tarkempi aikataulu erälistoineen tulee palstalle huomenna.
-
Erälistat
Numero nimen edessä kertoo kilpailunumeron ja mahdollisen lainaponderin numeron.
Eräjaon ensisijaisena perusteena on käytetty WJ-sarjapisteitä (http://rc10.fi/index.php?topic=32397.0). Mikäli ilmenee huolestuttavia virheitä niin lähestykää yksityisin viestein.
Aikataulu seuraa tuotapikaa...
M-18
Erä 1
1 Valtteri Eklund
2 Toni Frants
3 Markku Honkanen
4 Samuli Kesselin
5 Kari Tamminen
6 Aaro Tukiainen
7 Joni Viljanen
Erä 2
8 Niklas Holmberg
9 Tomi Jermalainen
0 Jussi Luopajärvi
1 Mikko Mäkinen
2 Thomas Sojakka
3 Juho Viitamäki
M2-10
Erä 1
1 Jesperi Jyrkkänen
2 Henry Kanerva
3 Antti Nurmi
4 Sakari Penttinen
5 Toni Rahko
6 Tommi Turku
Erä 2
7 Matti Niinistö
8 Mikko Laitinen
9 Ari Heinonen
1 Joseph Quagraine
2 Marko Eklund
3 Juho Viitamäki
Erä 3
3 Matti Eskelinen
4 Jani Hovi
5 Mikko Mäkinen
6 Petri Ström
7 Riku Tolonen
M4-10
Erä 1
1 Mika Kettunen
2 Jani Salmela
3 Karri Salmela
4 Thomas Sojakka
5 Henry Tanskanen
6 Henri Virta
Erä 2
7 Sami Huhta
8 Tomi Jermalainen
9 Pekka Kuronen
0 Tony Liusvaara
1 Sami Salmela
2 Joonas Vuojolahti
Erä 3
3 Reijo Mattila
4 Jiri Jokinen
5 Lasse Hytönen
6 Matti Niinistö
7 Joseph Quagraine
8 Toni Rahko
Erä 4
9 Janne Aspinen
0 Samuli Kesseli
1 Jussi Luopajärvi
2 Harri Nyman
3 Jussi Rinne
4 Miro Simonen
Erä 5
5 Arto Heinonen
6 Matti Eskelinen
7 Ari Heinonen
8 Jani Hovi
9 Harri Kervola
0 Jami Oksanen
-
Aikataulu 10.1.2009
- Vapaat eräharjoitukset 5 min ja minuutin vaihto seuraaviin, eli kuskit vaihtuvat lauteilla 6 min välein.
- Alkuerät 5 min kaikilla
- Finaalit 5 min 1/ 10 ja M-18 7 min
Ilmoittautuminen
KAIKKI 09:00-11:00
Ajajakokous
KAIKKI 09:20
Eräharjoitukset (5 min)
09:45 M-18
09:51 M4-10
09:57 M2-10
10:03 M-18
10:09 M4-10
10:15 M2-10
10:21 M4-10
10:27 M2-10
10:33 M4-10
10:39 M-18
10:45 M4-10
10:51 M2-10
10:57 M4-10
11:03 M2-10
11:09 M4-10
11:15 M-18
11:21 M4-10
11:27 M2-10
11:33 M4-10
11:39 M2-10
11:45 M4-10
11:51 M-18
11:57 M2-10
12:03 M4-10
AE 1 (5 min)
M-18 1 12:20
M-18 2 12:28
M2-10 1 12:36
M2-10 2 12:44
M2-10 3 12:52
M4-10 1 13:00
M4-10 2 13:08
M4-10 3 13:16
M4-10 4 13:24
M4-10 5 13:32
AE 2 (5 min)
M-18 1 13:40
M-18 2 13:48
M2-10 1 13:56
M2-10 2 14:04
M2-10 3 14:12
M4-10 1 14:20
M4-10 2 14:28
M4-10 3 14:36
M4-10 4 14:44
M4-10 5 14:52
AE 3 (5 min)
M-18 1 15:00
M-18 2 15:08
M2-10 1 15:16
M2-10 2 15:24
M2-10 3 15:32
M4-10 1 15:40
M4-10 2 15:48
M4-10 3 15:56
M4-10 4 16:04
M4-10 5 16:12
F 1 (5/ 7 min)
M-18 A 17:00
M2-10 B 17:10
M2-10 A 17:20
M4-10 C 17:30
M4-10 B 17:40
M4-10 A 17:50
F 2 (5/ 7 min)
M-18 A 18:00
M2-10 B 18:10
M2-10 A 18:20
M4-10 C 18:30
M4-10 B 18:40
M4-10 A 18:50
F 3 (5/ 7 min)
M-18 A 19:00
M2-10 A 19:10
M4-10 A 19:20
Palkintojenjako
KAIKKI 19:45
Edit: Finaalien kestoja muutettu. 1/ 10 ajavat 5 min, M-18 ajaa 7 min, mikä voidaan vielä päättää ajajakokouksessa.
-
Onko 1/10 skaalassa finaaleissa 6 kuskia / finaali?
-
Finaalien lukumäärästä voi päätellä että normaalisti 10 kuskilla ajetaan.
-
Onko finaaleissakin 1/10 skaalassa 6 kuskia / finaali?
M2-10 A-finaalissa 10, B-finaalissa 7 tai ketä on vielä ajamassa
M4-10 A- ja B-finaalissa 10 ja C-finaalissa 10/ loput
M-18 A-finaalissa kaikki 13/ loput
-
Näyttää olevan tulossa hyvät karkelot, ainakin osallistujia piisaa, hienoa!
Ottakaa omat pöydät, tuolit ja jatkoroikat mukaan!.
Järjestäjän puolesta niitä ei tule riittämää kuin osalle kilpailijoista.
-
- Finaalit 7 min kaikilla
Mitäs perk_lettä!? Eikös nyt ole tarkoitus 10 luokassa vetää sm-sarjan säännöillä rengas, pitoaine ja akku poikkeista lukuunottamatta. Yllä on ainakin mainittu näin ja näin on myös winter jumps säännöissä. Eikä nyt päivää aikasemmin voi yhtä-äkkiä ilmottaa, että ajetaankin 7min. Nimittäin kaikilla ei ole lipoja käytössä ja iteltä ei ainakaan taida löytyä kaapista kennoja millä pääsee 7min ja myös vehkeitten lämpö asiat on ajateltu 5min mukaan millä on menty tähänkin asti.
"Lelu" eikun mini vessoilla voi mun puolesta ajella miten pitkään haluaa, mutta 10 luokassa kyllä mennään niillä säännöillä mitkä ollaan sovittu!
-
- Finaalit 7 min kaikilla
Mitäs perk_lettä!? Eikös nyt ole tarkoitus 10 luokassa vetää sm-sarjan säännöillä rengas, pitoaine ja akku poikkeista lukuunottamatta. Yllä on ainakin mainittu näin ja näin on myös winter jumps säännöissä. Eikä nyt päivää aikasemmin voi yhtä-äkkiä ilmottaa, että ajetaankin 7min. Nimittäin kaikilla ei ole lipoja käytössä ja iteltä ei ainakaan taida löytyä kaapista kennoja millä pääsee 7min ja myös vehkeitten lämpö asiat on ajateltu 5min mukaan millä on menty tähänkin asti.
"Lelu" eikun mini vessoilla voi mun puolesta ajella miten pitkään haluaa, mutta 10 luokassa kyllä mennään niillä säännöillä mitkä ollaan sovittu!
Jää kisat ajamatta, jos lähdetään pidentämään ajoaikaa finaaleissa 7 minuuttiin. Ite en ajatellut muutamaa finaalia varten ostaa uusia akkuja.
-
- Finaalit 7 min kaikilla
"Lelu" eikun mini vessoilla voi mun puolesta ajella miten pitkään haluaa, mutta 10 luokassa kyllä mennään niillä säännöillä mitkä ollaan sovittu!
Jää kisat ajamatta, jos lähdetään pidentämään ajoaikaa finaaleissa 7 minuuttiin. Ite en ajatellut muutamaa finaalia varten ostaa uusia akkuja.
Tjaa, tuo 7 min on ollut "talon tapa" edellisissä kisoissa ja kaikki ovat tähän asti pärjänneet hienosti, eikä siten tullut mieleen, ettei näissäkään kisoissa voisi.
Mutta olette oikeassa, että 5 min on löyhissä säännöissä mainittu ja osa on myös puitteensa sen mukaan mitoittanut, eli ainakin 1/ 10 ajavat 5 min finaalit. M-18 kuskien kanssa voidaan asia vielä päättää ajajakokouksessa.
Eli ei tartte ostaa uusia akkuja, tai olla tulematta - ajetaan 5 min finaalit!
-
ajetaan 5 min finaalit!
Hyvä homma! :smiley:
-
Haze, ei ne 7 min varmaankaan ihan todellisia suunnitelmia olleet, sinua vain yritetään lämmittää ennen kisaa. (Niin kuin aina ennenkin) Pidä pää kylmänä ja pipalakki löysällä. Huomenna kurvaillaan...
-
Näin mielenkiintona kysyn että kuka siellä hoitaa teillä nuo päätuomarin tehtävät, kuin katsoo tuota aikataulua niin voisin kuvitella että hän ei ole ajamassa kisaa lainkaan kuin on meinaan aika jämti aikataulu. Kuin otetaan huomioon viellä että on paljon harrastelijoita kisassa mukana jonka kokemukset ovat aikas vähäisiä.
Pieni neuvo kaikille kuskeille. Ottakaas aikataulusta kopio ja vedä keltaisella tussilla yli missä ajat ja laita aikataulu selvästi mekkauspöytään kiinni niin seuraa sitä milloin on ajot ja yritä olla n.5minuuttia ennenkuin sinun erä alkaa niin valmis niin ei tule kiireitä.
Hyvät kisat kaikille ja muistakaas että PROot eivät pakittele :lol:
Jerzi
-
Haze, ei ne 7 min varmaankaan ihan todellisia suunnitelmia olleet, sinua vain yritetään lämmittää ennen kisaa. (Niin kuin aina ennenkin) Pidä pää kylmänä ja pipalakki löysällä. Huomenna kurvaillaan...
Matti on jo näköjää kännissä, kun niin sekavia puhuu... :mrgreen: ...ei se väärin ole... :lol:
-
mihin aikaan ovet on auki?
-
ei mun akut riitä 7 min.
Ja ei sit tason mukaan vois tehdä eriä:-) No ainakin on pelkkiä 1:10 autoja :afro:
-
No jos sun erässä on eritasosia kuskeja niin kannattasko duunaa ajovuorot jokaiseen alkuerään... :p :p :afro:
-
ei mun akut riitä 7 min.
Ja ei sit tason mukaan vois tehdä eriä:-) No ainakin on pelkkiä 1:10 autoja :afro:
Sinulla ei ole Jose tarpeeksi pisteitä WJ kisoista jotta pääsisit kuumaan erään :lol:
Jerzi
-
Nyt on puitteet kunnossa!
44 kpl loisteputkia on vaihdettu... :roll:
-
Ovet on auki heti kello 9, kun kauppakeskukseen päästään sisälle.