3
« : 10.12.12 - klo: 20.26 »
Mulla teki eilen tuo mun Inferno Gt 2 (Subaru) vähän samalla lailla, kuin Opa oli tuossa edellisellä sivulla kuvannut..
Ostin pitkästä aikaa uuden tulpan ja koitettiin käyntiin.. Ei helekutillakaan..kuumailmapuhallintakin käytettiin,
Sitten kun laittoi löpöä suoraan kaasariin, niin kävi niin kauan kun se riitti ja sit sammui..
Sitten kun alkoi toimia joten kuin, niin ulos ja kori kiinni..vähän kaasua ja sammui..
Takas talliin ja pöydälle..toinen piti keulasta kiinni ja toinen nykäs käyntiin ja avot, alkoi huutaa kurkkusuorana kone, sit sammui n.5sek kuluttua..
uus yritys, sama juttu...putsari oli irti ja siittä sit näki, et luisti oli kiinni ja ringit nousi tajuttomasti, samalla joku paukkui niin maan pirusti..luultavasti vaihdeloota..(varmaan sekin hajos)
Syynä koko ruljanssiin luultavasti pikkuisen vuotavat kaasarin o-renkaat tai heikot patteri tehot ohjaimessa/vastarissa..?
Ei muutaku romut nippuun ja takaisin hyllyyn.. täytyy kai kokeilla vaihtaa o-rengas sarja seuraavaksi..