Minulla TA05:a sen verran kokemusta, että ostin sellaisen 5-vuotiaalle pojalleni ensimmäiseksi autoksi muutama kuukausi sitten.
Hankintapäätös syntyi sitä kautta, että harjoittelin itse aikoinani touringia ko. mallin edeltäjällä, TA04:lla ja arvasin tämänkin mallin hyvin kestäväksi.
Autolla on ajettu Vantaan Rajatorpan kalliosuojassa n. 100 akullista ja siitä ei ole toistaiseksi hajonnut mitään - ja voit uskoa, että ajo ei ole ollut autoa säästävää :lol:
Plussat ja miinukset:
+ ajoltansa OK (vakio-setup ei tosin toimi matolla)
+ täydellinen säädettävyys
+ täysin kuulalaakeroitu
+ pelkkää muovia - kestävä kolaroidessa
+ kattava viriosa-valikoima
+ "normaali-mittainen" - voi osallistua kilpailuihin
+ tarvittaessa halvat varaosat
- pelkkää muovia - säädöt elävät
- painavahko
- painavat komponentit (moottori, akut) saisivat olla lähempänä keskipistettä
- ei vakiona CVD-vetareita
Mielestäni TA05 on hyvä väline harrastukseen tutustumiseen, mutta jotta siitä tulisi varsinainen kilpa-auto ESIM. kovatasoiseen FinnTrack-sarjaan, pitäisi autoon sijoittaa sen verran viripalikkaa, että voi olla edullisempaa ostaa vaikkapa XRay T2R...
...yhtä kaikki: käyttäjä huomioon ottaen, on hankinta ollut todella onnistunut.