Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 925604 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1740 : 29.05.06 - klo: 21.33 »
Joo, ny oon hommaamassa revoa 8)
- Tapsa

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1741 : 29.05.06 - klo: 23.58 »
Lainaus käyttäjältä: "ranno"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Keskidiffi (Center Differential, Traxxas Part #5414) on vastaus ongelmaan.


Mutta see on näin uusi tuote, että en ole nähnyt tätä viellä myynissä.. tai osatko jotain suositella?


Pidempi runko, joko Revo 3.3 mallin jonkin virityspajan tekemänä (3 Racing Long Wheel Base Conversion Chassis), ja / tai painon siirtäminen edemmäs (Akku eteen tai lisäpainoa etummaiseen pohjapanssariin).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Upikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1742 : 31.05.06 - klo: 13.25 »
Onko revo kestävä auto? Pääsekö ajamaan yhtään tankillista ilman huoltoja? Pta3 ollu aiemmin, ja sen kaa oli ongelmia.Oisko tämä vähän varmempi auto?


paljo kulkee ja kiihtyykö hyvi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1743 : 31.05.06 - klo: 13.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Onko revo kestävä auto?

Kyllä
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Pääsekö ajamaan yhtään tankillista ilman huoltoja?

Kyllä
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Oisko tämä vähän varmempi auto?

Kyllä
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
paljo kulkee

Paljo kovempaa ku PTA
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
kiihtyykö hyvi

Kyllä

Poissa Upikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1744 : 31.05.06 - klo: 13.58 »
Lyhyitä ja ytimekkäitä vastauksia :)


Miten esim koneen säätö onko hirveen vaikee ja pysyykö säädöissä? Entä Vaatiko tuo auto päivittäistä huoltoa? Jos joku viittis kertoo, monen ajokerran jälkeen pitää mitäkin tehä. vai onko niin, että ajetaan niin kauan ku hajoo? Entä onko varaosat kalliita, ja joutuuko joka viikko ostelee? Jos ajotapa on ''normaali''


Niin ja mikä on varaosien saatavuus?


Niin ja paljolla vois saada käytetyn revo paketin?

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1745 : 31.05.06 - klo: 14.30 »
Mulla pysyi tuo revon vakiokone(trx 2.5r) hyvin säädöissä, eikä ole hankala säätää. Itellä hajos ekana etudiffistä lautasrata. Ilmanputsari pitää vaihtaa 4-5 tankin/jokaisen ajotunnin jälkeen. Kyllä tuolla revolla tuli tuli ajeetu kaksi melkein huoletonta gallonaa... Pitääpä kattoo miten käy fg:n kanssa.. :?

Varaosat ei oo kovin kalliita verrattuna kyoshoon. Osia saa ainakin hobbypeoplesta ja sabesta. Oma revo meni rtr:nä kasalla varaosia ilman polttoainetta 380€. Tuossa 300-400€ välillä näkyy pyörivän...
Traxxas Revo 2.5

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1746 : 31.05.06 - klo: 17.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Lyhyitä ja ytimekkäitä vastauksia :)


Miten esim koneen säätö onko hirveen vaikee ja pysyykö säädöissä? Entä Vaatiko tuo auto päivittäistä huoltoa? Jos joku viittis kertoo, monen ajokerran jälkeen pitää mitäkin tehä. vai onko niin, että ajetaan niin kauan ku hajoo? Entä onko varaosat kalliita, ja joutuuko joka viikko ostelee? Jos ajotapa on ''normaali''


Niin ja mikä on varaosien saatavuus?


Niin ja paljolla vois saada käytetyn revo paketin?
Ihan samallaista on huolto ku muillakin polttiksilla,vara osia on menny vaan muutama katkennu tai muljahtanu ruuvi,syksyllä auton ostin :)
RB,the power of champions.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1747 : 31.05.06 - klo: 18.54 »
Oon ostanut revon, mikä olis hyvä ja edullinen servo ohjaukseen?Mitkä ilmansuodattimet käy revoon, kaikkiko? Mitä polttoainetta: 16%, 20% :?:
- Tapsa

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1748 : 01.06.06 - klo: 08.22 »
Onko kukaan laittanut OS RG .21 revoon?
Mitä kaikkea pitää lisäksi ostaa?

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1749 : 01.06.06 - klo: 13.51 »
Et välttämättä tarvitse muuta kuin BigBlock-setin, mut se orkkis pilli voi käydä ahtaaksi eli sekin kannattaisi vaihtaa.

Poissa Upikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1750 : 01.06.06 - klo: 14.11 »
Mulla oli aiemmin Pta3 ja sen jälkeen olen manannut polttiksia siitä, että ne ei kestä.Ongelmia oli Moottorin pysymisessä paikoillaan, Putken ruuvit irtosi, käynti ongelmia ja osia hajosi paljon.Onko revossa noita ruuvien löystymis ongelmia paljon? pysyykö ittestään, vai pitääkö lisäillä lukitteita ym


Ja Oisko tuo nyt varmasti ihan erillainen laadultaan, kuin pta3

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Traxxas Revo
« Vastaus #1751 : 01.06.06 - klo: 14.14 »
NO ON  


kyoshon halpamallit ei oikeen tykkää kestää
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Traxxas Revo
« Vastaus #1752 : 01.06.06 - klo: 14.18 »
Kaikissa autoissa ns. metalli/metalli liitoksissa olevat ruuvit irtoilee ilman ruuvilukitetta, tai ainakin lukitetta kannattaa käyttää, mutta Revo on kuitenkin paljon parempi kuin PTA eikä osia hajoile jatkuvasti :wink:  :)

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1753 : 01.06.06 - klo: 16.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
Et välttämättä tarvitse muuta kuin BigBlock-setin, mut se orkkis pilli voi käydä ahtaaksi eli sekin kannattaisi vaihtaa.

Kiitoksia.
Mikäs sitten on 18tm laita?
Siihenhän ei ilmeisesti tarvitse BigBlock kittiä?

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1754 : 01.06.06 - klo: 17.03 »
No sehän on pikkulohko.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1755 : 01.06.06 - klo: 17.57 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Oon ostanut revon, mikä olis hyvä ja edullinen servo ohjaukseen?Mitkä ilmansuodattimet käy revoon, kaikkiko? Mitä polttoainetta: 16%, 20% :?:

 :?:
- Tapsa

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1756 : 01.06.06 - klo: 18.13 »
Polttoaineena olen käyttäny Revossa Byronin 20%:sta , ... hyvä löpö ainakin TRX2.5R, O.S. .18TM ja O.S. .21 Rg koneissa.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1757 : 01.06.06 - klo: 18.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Mulla oli aiemmin Pta3 ja sen jälkeen olen manannut polttiksia siitä, että ne ei kestä.Ongelmia oli Moottorin pysymisessä paikoillaan, Putken ruuvit irtosi, käynti ongelmia ja osia hajosi paljon.Onko revossa noita ruuvien löystymis ongelmia paljon? pysyykö ittestään, vai pitääkö lisäillä lukitteita ym


Ja Oisko tuo nyt varmasti ihan erillainen laadultaan, kuin pta3


On.
Yhteenkään ruuvviin enkä mutteriin ole lukitetta käyttänut, tähän asti kaikki muut ruuvit ja mutterit ovat pysyneet kyydissä, paitsi vasemman takapyörän mutteri.....
Poikkeuksena on tosin pivottien "kiristystulpat", ne on hivenen löytyneet "ahkeran" käytön myötä (Ovat kylläkin muovia), ne olen nyt lukinnut silikonilla.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1758 : 01.06.06 - klo: 18.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
Polttoaineena olen käyttäny Revossa Byronin 20%:sta , ... hyvä löpö ainakin TRX2.5R, O.S. .18TM ja O.S. .21 Rg koneissa.

Okei, kiitos :) Itse tulen käyttämään RB:n .23 moottoria, eiköhän se tohonkin käy :)
- Tapsa

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1759 : 01.06.06 - klo: 18.27 »
Mulla on pysyny savagessa KAIKKI ruuvit paikallaan ilman lukitetta :shock:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1760 : 01.06.06 - klo: 18.28 »
Näköjään hyvin kiinnitetty :)
- Tapsa

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1761 : 01.06.06 - klo: 19.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Mulla on pysyny savagessa KAIKKI ruuvit paikallaan ilman lukitetta :shock:
Sulla ei olekkaan rtr auto ;)
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1762 : 01.06.06 - klo: 19.14 »
Totta, totta

Poissa Gerbiili

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1763 : 01.06.06 - klo: 19.24 »
Nyt on minullakin revo  8)  Tänään hain postista ja huomenna tulee varmaan byron. Sitten vaan testailemaan miten toimii.
Eli liityn revoilijoihin  :mrgreen:
Powered by: Robitronic etc (Drift/Rally) and tamiya tlt-1 scale crawler

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1764 : 01.06.06 - klo: 20.08 »
Ja sekin on mun ansiota.. :lol:
Traxxas Revo 2.5

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1765 : 02.06.06 - klo: 22.31 »
Tänään on purettu Revo 3.3 atomeiksi sitten, syy on että pitää viriosat laittaa kiinni (Myöskin halusin tarkistaa diffit).
Kampiakselin pään katkaisu onnistui helposti ja TRX 2.5 koneen "tulppa" kävikin koneet taakse heittämällä (Starttisydeemit siis poistettu).
Diffien sisukalut on vähän muuttuneet, esim mitoitus on tarkempaa ja enään ei sovi shimmilevy pienen lautaspyörän alle (Siihen mihin kardaani tulee), myöskin iso lautaspyörä on entistä vahvempi, niitähän on murtunut joskus.
Diffit olikin puoliksi täytetty diffiöljyllä, myöskään shimmaamisen tarvetta ei enään ole.
Yksikään ruuvi ei ole ollut löysällä, joten nyt Traxxas on tehnyt hyvää työtä (Eipä tosin Revosta ruuveja koskaan ole tavinnut kiristelläkkään).
Eli auto on todella valmis paketista ajoon eikä tarvitse pelätä että osat tippuu maantielle tai joku paikka "porsii" valmistusvirheen takia.
Uutta paketissa on mahdollisuus ladata (12v / 230v) myös startterin pötköakku, ennenhän vain vastarinakun latausmahdollisuus tuli mukana.

Ainut mitä mieleen tulee on laittaa lisää vaseliinia diffin isolle lautaspyörälle, ainakin itse olen sen täyttänyt 100% aina.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1766 : 03.06.06 - klo: 09.53 »
Hyvältä kuulostaa, mutta siitäkin huolimatta tarkistaisin RTR pakettien ruuvit huolella. Erittäin pieni vaiva siihen nähden, että ajot loppuu kesken ruuvien tarkistamattomuuden takia.
Ja noinkin suositusta autosta kyse, niin äkkiäkös sieltä muutamasta kymmenestä/sadasta autosta jää muutma ruuvi löysälle.
Tyhjä

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #1767 : 03.06.06 - klo: 11.28 »
päätylevy (?)

Poissa dope

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #1768 : 03.06.06 - klo: 15.43 »
Nyt olen itsekkin hieman purkanut revoa ja vaihellut öljyjä.
Aikamoista hi-teciä täytyy sanoa.Kaikki on tähän asti mennyt hyvin ja laakereita pari kpl vaihettu.Laittoin diffeihin 30k liurut.
Kohta puolin pitäisi tulla laakerit koneeseen ja niitä koskien kyssäri,
pitääkö koneen laakereita "sisäänajaa" eli ajella rauhallisemmin ja montako tankkia?

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #1769 : 04.06.06 - klo: 01.47 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
päätylevy (?)


Juurikin se.....

Tuossa forvard onlyä asentaessa huomasin että myös vaihteistossa pakin ratas on vaihtunut hampailtaan metalliseksi, ennenhän se oli muovinen ja hajosikin joskus (Jos meni vauhdissa päälle esim).
Myöskin startterin reikää pohjalevyssä on kasvatettu vanhaan malliin verrattuna, nyt istuu starttiboxi kun nakutettuna autoon.
Tuli tuossa huomattua että pivotin on nykyään voideltu, eli jos poistaa suojakumit lupullisesti on ne putsattava rasvasta.....
Tänään jäi sisäänajot suorittamatta, no nyt auto on siinä kunnossa että aamulla saa päräyttää käyntiin.  :wink:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.