Jaahas, tuli sitten taivallettua Gamblerilla läpi Nokian scwc kisa. Autossa on kyllä selvästi potenttiaalia, vielä kun kuski olisi hereillä. Ihmettelin koko kisapäivän ajan miksi sliperi ei pidä, luistaa vaan vaikka kuinka kiristää. Noh, ennen finaaleja tajusin että sehän onkin kuuladiffi joka luistaa, ei kun kiristämään diffiä. Löysäsin sliperin takaisin missä olikin ja kiristin diffiä. Kiristin lisää ennen jokaista finaali, mutta edelleen luisti. Tänään, viikko kisojen jälkeen huomasin kotona työpöydälläni ylimääräisen muoviosan, joka osoittautui diffin mutterin lukittajaksi. Se oli pudonnyt pöydälle autoa kootessa kisaa varten. Eli "kiristelin" kisoissa diffiä siten että mutteri pyöri mukana, eipä siis ihme että luisto ei loppunut. HÖH!
Toinen oma moka kävi rengastaktiikan kanssa, mutta ei siitä sen enempää...
Pienten päivitysten jälkeen auto on ollut todella kestävä. Tärkeimmät päivitykset on iskarit ja taka-akselit. Alkuperäiset iskaritkin sai ihan kohtuu toimiviksi kun kasasin ne asson tiivisteillä. Sen verran kisoista jäi kipinää että pakko on ensi kesänä päästä koittamaan venomin vauhtia johonkin kesän sc kisaan.