Rally kotiutui eilen ja nyt on parit akulliset suditeltu hangessa kahden auton voimin. Nopiasti todettuna, auto lähti iltahämärissä suoraan paketista paanalle 2s lipon voimin, kaikki toimii. 2s hardcase (tai 3s softi) mahtuu vakiona, korkeampia akkuja varten tarvii viripalikkaa (alle 10 eur). Sama patentti, millä korkeammat akut saa kiinni DRX:ään ei toimi ilman dremeliä, koska akkukotelo on auton pohjalevyyn muotoiltu.
Ylipäätään on niin kiva auto ollut ajella, että omaan silmään ruma ulkonäkökin on muuttunut jo lyhyessä ajassa selvästi viehättämämmäksi. Ei ole oikein ollut vielä pitoja, että pääsisi sanomaan 2s ja 3s eroista kovin pitkälti, kun tehot menee sutimiseen.
Nopari ja kone ovat peräkkäin. Oma ajatus on alustavasti tutkiskella jossain kohtaa, että miten saisi vakisähköt ratakasiin sopivampaan muottiin. Ainakin nopari täytyy viritellä hieman toisin, jos meinaa pidempikannuista konetta käyttää. Vakaajat, big boret, keskidiffi, 17mm heksat ja akunpidike menee myös hankintalistalle rata-ajoon, oletan.