Ketju meni suunnilleen näin: Ensin alkoi sulaa kerran toisensa jälkeen harjattoman koneen ja noparin välisten johtojen liittimet. Syynä varmaan ajokäskyn sekoilu vauhdistä täysjarrutukseen oman mielensä mukaan.
Tiimellyksessä hajosi samalla etuvanne.
Tinailukierroksen jälkeen päkiminen paheni niin pahaksi, että piti laittaa ulkoinen bec pitämään edes gigaradio resetoimatta.
Sitten nopari joka ei muuten saanut kuskia ymmärtämmään ettei tänää ajeta, yritti kertoa sen savumerkein
Ei auttanut vaihdoin vaan toisen noparinkin.
Sitten kone joka tätä sekoilua oli jo saanut, rikkoontui liimauksistaan, eli magneetti pyörii ja akseli ei.
Ko koneen akseli on liimattu viimetalvena jo kerran, eli puolivuotta kesti. Pitäisköhön vielä kerran yrittää, vai joko toi 30 euron kone olis tienannut lomaa?