Pikku asso kulki silloin hieman yli 100 km/h (olikohan 103 km/h).. Toi oli 10 metrin keskinopeudella mitattuna, eli ehkä jopa himpun verran kovempi saattoi olla varsinainen huippunopeus..Millä tavalla mittasit tuon ajan?
20cm autolla ylinopeutta moottoritiellä (mikäli vielä ollaan talvirajoituksissa) :)
Moi!Yleensä kulkkee.
Mites toi rata polttiksen kulku eiks ne mee jo yli hunttii kisoissa!
Ja kuten at:n viestistä näimme, tämä "ennätysauton" rakenne muistuttaa hyvin paljon C10/C12-autoja. Näyttää tuolla sivulla olevan videokin 111mph liikkuvasta RC10L:stä, joka on siis Asson näkemys C10-luokan autosta. Ja kaavahan on selvä: lipot, riittävän suuria virtoja kestävä säädin, mahdollisimman tehokas langaton sekä pitkät välit.
(Ps. täällä ois yks RC10L ehkä myytävänä :shocked:)
Kyllä, harjaton oli mielessä, kokeillaanko seuraavaksi ankkuritonta tahi kannutonta? :shocked:blaablaa... mahdollisimman tehokas langaton blaablaa...
Langaton joo kätevä, letkuohjattavalla loppuu piuha hyvin nopeesti kesken..... :mrgreen:
Ilmeisesti harjatonta hait takaa????
Eikä tohon sataseen paljon harjattomia tarvita, 10L kulki keposeen sen jollain virimotilla ja kahdeksalla kennolla jo 90-luvulla (mitattiin ajamalla oikeasta autosta assoa....) .... Tosin noparit tuppas sauhuamaan aika usein :mrgreen:
Olisiko turistin renkaat hyvä ratkaisu, olettaisin että sitä kapeammat sen parempi kestävyys.Mitä kapeampi sitä parempi pito.
[Mitä kapeampi sitä parempi pito.