Terve
Joo, servot ja muutkin sähköt on ehkä niitä ensimmäisiä järkeviä päivityksiä. Nopeampi ja vahvempi servo, erityisesti ohjauksessa parantaa kääntyvyyttä ja helpottaa ajamista kun auto kääntyy sinne minne haluaa ja silloin kun haluaa
Nopeampi servo kaasussa/ jarrussa tietysti myös nopeuttaa ko. toimintoja, mutta myös lisää voimaa jarrulle. Ah ja tietysti patterit kuuseen ja kunnon 6v. akku käyttöön.
Toinen IGT:n peruspäivitys on renkaat. Alkuperäiset renkaat ei pidä yhtään mitään ja kuluvat aika vauhdilla. Toki jos ajaa, tai driftaa, parkkiksella niin nämä alkuperäiset renkaat on oikein hyvät :p Rata-ajoon italialaiset SP Racing renkaat ovat erittäin edullisia ja hyviä, hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset. Parhaat ratarenkaat on ameriikan ihmesliksit, joita on tulossa ihan kotimaasta hankittaviksi tässä lähitulevaisuudessa.
Muutoin ei minun mielestä tähän autoon
tarvitse mitään päivityksiä, mutta onhan niitä jos itsestä tuntuu. Ite olen vaihtanut jarrulevyn hiilikuituiseen, alkuperäinen ei pidä kuumetessaan. Kallistuksen vakaimet olen hommannut, mutta testin jälkeen totesin, että takana ei kannata käyttää, edessä auttaa. Välityksiä voi vaihtaa ja tämäkin sitten riippuu ihan että mitä tarvitsee ja missä ajaa.
Lisäksi saatavilla on yhtä ja toista, mm. juuri julkaistut alumiiniset iskarit ja iskarituet, molemmat varmasti ihan hyviä parannuksia, mutta alkuperäisillä pärjää loistavasti.
Jos Joukahainen asut pk seudulla niin tule ihmeessä autosi kanssa tattikselle niin saat neuvoja paikan päällä - nyt sunnuntaina ajetaan ekat varsinaiset GT-kilpailut, tule ainakin katsomaan ja ajamaankin varmasti vielä pääsee jos haluat