Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken maapohjahallin sisärata  (Luettu 43772 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Tuuletusvuorojen nakkilista
« Vastaus #120 : 22.01.07 - klo: 13.48 »
Laitan tästä nyt tännekin.
Olen tekemässä nakituslistaa Vmp-hallin tuuletusvuorolaisista! Tämä saattaa tulla vähän myöhässä, nää asiat olis pitäny tehä kaikille selväks kaikille jo aikaa sitten. Julkasen ehdotelman tässä piakkoin, mutta pääpiirteittäin homma menee näin:
- Tuuletusvuoro tarkoittaa klo 19.30~23.30 tapahtuvaa ylimääräistä aikaa joka hallilla vietetään joka kerta ajojen jo päätyttyä ja muiden jo nauttiessa virvokkeita kotonaan.
- Kaikki alkuperäiset kausikorttilaiset (17.1. maksaneet) osallistuvat tuuletukseen. Tämä siksi koska kaikki alkuperäiset ovat ajaneet eniten vuoroja ja kuitenkin vaan harvat heistä ovat osallistuneet tuuletusvuoroihin. Muut ajamassa käyvät, esim. JQ ja Ilmari_S ovat joko ajaneet kertamaksulla tai eivät ole vielä ajaneet ollenkaan. Tietenkin he haluavat olla vapaaehtoisesti mukana, eikö?
- Vapautuksen saa jos todistettavasti on ollut tuuletusvuorossa ainakin kaksi kertaa la 20.1. mennessä.
- On osallistunut ajoihin vain yhden kerran tähän mennessä eikä aio osallistua loppukautena lainkaan. Paikallaolo ei ole ajamista, kaikki ovat tervetulleita katselemaan!
- Kaikilla on kieltäytymisoikeus ja syytä kieltäytymiselle ei tarvi ilmoittaa. Jos kieltäytyy (tai ei pääse), on tietenkin annettava panos jollakin muulla tavalla paitsi jos on sellaisen jo antanut. Tähän käy kaikki materiaalinen tuki jonka kerhon käyttöön voi luovuttaa ja joka yleisesti siihen käyttöön hyväksytään. Raha on sitten se viimeinen vaihtoehto, 12€ on mielestäni kohtuullinen raippa luistamisesta.
- Ilmoitan kaikille tällä palstalla ja asianosaisille sähköpostilla. Ne jotka eivät ole PRCA:n (kerhon) jäseniä, laittakaa mulle maililla yhteystietojanne. Se ei vapauta tuuletusvuorosta, että mä en saa yhteyttä!
Tämä on nyt tehtävä, koska kaikki eivät ole itse ymmärtäneet vapaaehtoistoiminnan perusperiaatetta. Kaikki tekee ja kaikki nauttii. Kyse tässä on ainoastaan tuuletusvuoroista, siis illalla ajojen jälkeen hallille jäämisestä, ei muusta.
Toni Pietilä, PRCA:n sihteeri.

Poissa jarppi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #121 : 22.01.07 - klo: 16.38 »
No onneks ei tullu hommattua sitä kausikorttia,
on toi meinaa pientä spedeilyä.....oleppa nyt tampereella puoleen yöhön,
ja sitten lähdet kohti turkua!!!Joopa joo.....mun mielipide on et noita halleja pitäisi saada muuallekkin,tiedän ei ole helppoa!
Mut toi valkeakosken homma lähtee TOTAALISESTI käsistä.

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #122 : 22.01.07 - klo: 17.44 »
Lainaus käyttäjältä: "jarppi"
mun mielipide on et noita halleja pitäisi saada muuallekkin,


Kuka sua estää järkkäämästä?

Poissa jarppi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #123 : 22.01.07 - klo: 18.34 »
Lue koko lause!!!
Ja tämähän on vain mun mielipide...
Mä en tänne juurikaan jaksa kirjoitella,mutta tämä menee jo niin pelleilyksi.Enpä usko et kovinkaan moni viittii lauantai yötä viettää missään valkeakoskella....jos sen jälkeen pitää vielä ajaa 150km himaan.
Rupee vaan tuntumaan siltä et ulkopaikkakuntalaiset saadaan tällä tavoin pysymään poissa piste

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Tuuletusvuorojen nakkilista
« Vastaus #124 : 22.01.07 - klo: 18.40 »
Lainaus käyttäjältä: "ToniP"
Muut ajamassa käyvät, esim. JQ ja Ilmari_S ovat joko ajaneet kertamaksulla tai eivät ole vielä ajaneet ollenkaan. Tietenkin he haluavat olla vapaaehtoisesti mukana, eikö?
Mitä tämä tarkoittaa? Siis olen velvollinen tuuletukseen vai en?
Huehue

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #125 : 22.01.07 - klo: 18.49 »
Sitä mitä siinä lukee,eli jos koet että haluat tukea ko. paikkaa niin olet tuulettamassa kun käsketään :mrgreen:

Varmaan moni pitkästä matkasta tullut kokee mieleiseksi tuon asian :mrgreen: No nyt ainakin vähenee ajajat ja sitä myötä savu :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #126 : 22.01.07 - klo: 18.53 »
Mä kaikesta huolimatta niinkuin alunperin hallilla puheltiin, niin vapauttaisin pitkämatkalaiset tuuletuksesta, jos vaan yrittettäisiin PRCA:n jäsenten kesken hoitaa tuuletukset???

Tarvii tehdä kuitenkin nakki-lista, jotta voin selittää ennakkoon poitsulle ettei se pääse nyt mukaan.
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #127 : 22.01.07 - klo: 18.53 »
Jaahas kiva eli sit niinku rahat pois multa kun oon kerran nyt käyny kausikortillako? Eli ei saa ajaa jos ei tuuleta(ko)?
Huehue

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #128 : 22.01.07 - klo: 19.02 »
Lainaus käyttäjältä: "jarppi"
Lue koko lause!!!

Tossahan oli koko lause. Vai tarkoitatko virkettä? Luin kyllä senkin kokonaan.
 
Ja ne paikalliset varmasti oikein nauttii siellä hallissa jäpittämisestä yömyöhään. Onko kaikilla edes kyytiä kotiin?  

Hyvää hyvyyttään toiset järjestäneet mahdollisuuden ajaa talvella ja sitten kehdataan valittaa kun pitäisi vähän auttaa. Jos et tohon aikaan vuorokaudesta pysty ajaa 150 kilsaa, niin ei sulla paljoa turnauskestävyyttä ole.

Taas näitä, joille pitää kaikki tehdä valmiiksi  :roll:

PItääkö lähteä täältä Espoosta ihan ajelemaan sinne pelkkää tuuletusvuoroa varten, että jotkut voivat mennä kauneusunilleen.

Pistäkää järkkärit yv:llä ajo-ohjeet ja ehdotuksia mikä la ois hyvä tulla valvomaan. Niin pääsee toi jarppi kotiin tutimaan.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #129 : 22.01.07 - klo: 19.11 »
Jaa voithan itekki kokeilla ajaa 150 km lumimyräkässä klo 23.30-->noin. klo 1.20. En itse tiedä mutta ei se varmaan mitään helppoa ole pysyä edes hereillä siihen aikaan. Ainakaan mulle.  :mrgreen:

hymiö pelastaa kaiken
Huehue

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #130 : 22.01.07 - klo: 19.44 »
Öö... tota...

Mielestäni tarjouduin tuossa edellisessä postauksessani tekemään juuri tuon. On täältäkin sinne about 150.

Eikä toi 150 ole oikeasti matka eikä mikään. Yksi jaloittelu paussi välissä ja kyllä sen jaksaa vaikka klo 3.30 ->

Toiset on aamu ihmisiä ja toiset ilta ja sitten on niitä jotka virkistyy kun pääsee ratin taakse.

PS. Ei ole vielä tullut järjestäjilta yv:tä  :(

Edit: Niin joo ei mulla ole edes ajokuntosta polttista (eturenkaat liimaamatta ja servoissa vähän säätöä) eikä kyllä nitrookaan  :roll:

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #131 : 22.01.07 - klo: 19.45 »
sepä siinä
Huehue

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #132 : 22.01.07 - klo: 19.47 »
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
sepä siinä


Mikä :?: Missä :?:

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #133 : 22.01.07 - klo: 19.54 »
niin että kyl se rankkaa mulle ainakin olisi. Viimekskin torkuin jo matkalla. Ja jäi BMW M5 näkemät prkl!  :lol: Joku ei jaksa keskipäivälläkään ajaa tota 150 km suuntaansa.
Huehue

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #134 : 22.01.07 - klo: 20.02 »
Eiku scrap sinne vaan vaikka ei postia tuliskaan,tuskin ne ulisemaan alkaa.Jos noin haluttaa niin eikun ihmeessä paikalla.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #135 : 22.01.07 - klo: 20.06 »
Täytynee sitten tunkea väkisin mukaan.

Tänä la on kyllä synttärit, joten onko ensi viikon la ajoa?
Edit: Pöh! Tuollahan toikin luki edellisellä sivulla. Eli näillä näkymin ängen sinne vasta 17.2.

Vai onko 3.2. tai 10.2. ajoa?

Poissa Hude

  • Jäsen
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #136 : 22.01.07 - klo: 20.14 »
Lainaus käyttäjältä: "jarppi"
Joopa joo.....mun mielipide on et noita halleja pitäisi saada muuallekkin.


Koitas hommata halli talveksi 2008.....voin maksaa vaikka 277 ekua ja ajaa 300km joka lauantai.....ja sitten kun pääsen himaan niiin valitan joka asiasta täällä PISTE
Mugen MBX-6
NOVAROSSI Plus4 Futaba3PKS+2.4 FASST Tornado

Poissa jarppi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #137 : 22.01.07 - klo: 20.34 »
Jep,
Odotin juurikin näin asiallisia viestejä...KIITOS!!!
Mutta se siitä,
en viitsi enempää sotkea tätä topiccia.
PS:kotiintuloaika on klo:23.00,muuten tulee kotona selkään.

Poissa micsa

  • PRCA
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #138 : 22.01.07 - klo: 20.43 »
Kaikenlaisia kitisijöitä tääläkin hengaa... Tuo tuuletus koskee halliin alunperin sitoutuneita prca:n jäseniä joten jos et ole kerhon jäsenmaksua maksanut niin ei edelleenkään ole pakko tehdä yhtään mitään toiminnan hyväksi.

Ensi talvena hallista ei taideta ilmoitella sanaakaan missään vaan ajellaan kaikessa hiljaisuudessa omalla pienellä porukalla... Asennevammaisia arvostelijoita näköjään riittää vaikka koittas mitä järjestää...

Mutta kuten sanonta kuuluu, kissa kiitoksella elää.

Poissa group4

  • Tulokas
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #139 : 22.01.07 - klo: 21.47 »
Lainaus käyttäjältä: "group4"
Niin ja vielä tämä keskustelu että matkoihin menee rahaa, vaivaa ja niin edelleen...
Tottakai siihen menee rahaa, tämä on harrastus jolloin on tehtävä valintoja mihin rahat laittaa
ja kuinka paljon on valmis harrastukseen panostamaan, jos tuntuu että matka on suhteettoman
pitkä tai kallis niin silloin on jätettävä väliin ja kerättävä haluja / rahaa ensi kertaan.

Itse matkustin paikanpäälle 150km suunta eikä harmittanut yhtään koska mukvaa oli ja sain sen mitä lähdin hakemaan.


Se on kumma juttu kun nyt on saatu sisärata niin valitus on kasvanu järkyttävällä vauhdilla!!! Luulisi kiitoksia tulevan?
Mutta mitä sitä nyt kiittämään mitättömästä asiata kun pääsee talvella SISÄLLE ajamaan...

huh huh....

Nyt vaan uusia harrastuksia etsimään jos tämä laji alkaa näin pahasti tökkimään?

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #140 : 23.01.07 - klo: 01.04 »
Hohoijaa.Tulipa tuossa mieleen että jos kerho palauttaisi kausikortti rahat niiltä osin kun niitä ei ole käytetty.Ei tarvis kenenkään kauhistella savua eikä menis kotiintuloajat liian myöhään,eikä ainakaan satu kolaria väsyneenä ajamisen takia.
Vapaaehtoistahan tää kumminkin on kaikille.Loppu vuorot maksaa 870€ eli palautusta tekee 36.25€/kausikortti toi olis hinta tasajaolla mutta pitää ottaa huomioon ne jotka maksoi kortin vasta näiden ajajamäärin paisuttua liian suuriksi,eli palautus summa muuttuu,mutta en tiedä paljonko kun en ole vielä selvittänyt moniko maksoi kauden myöhemmin.
Tuo on kylläkin vain yksi vaihtoehto.Ajoja kun on jäljellä enään 10 kertaa ja niistäkin on yksi kisapäivä 24.02 ja yksi siirrettynä 10.02 hieman myöhempään eli alkaa klo 18.00 ja Aijemmin ilmoittamani 17.02 onkin normaali ajovuoro kun nappulaliiga kuulemma saakin pelinsä loppumaan jo klo 16.00 olivat varanneet alkuu sen klo 18.00 saakka mutta puhelimessa sain tiedon että pääsemme siis ajamaan norm.aikaan Ja 03.02 siis ei ole ajoja.
(jos nyt kiinnostusta enään kenelläkään riittää kun tuo paikka on noin huono joutuu siivoamaan jälkensä ja kaikkee)
Itse olen kumminkin valmis tuulettamaan hallia niissä puitteissa kun se on minulle mahdollista tähänkin mennessä se on ollut joka kerta mahdollista mutta helmi ja maaliskuussa tulee 4-5 kertaa kun en ehdi paitsi jos jäärata kisoja perutaan tää talvi kun on mitä on.Eli niille kerroille tarvitaan joku tai jotkut ketkä voisi hallin tuuletuksen ja lanauksen suorittaa.Ja jos se nyt on liikaa vaadittu ,kun kausikortteja nyt kumminkin on myyty n.24kpl eikä niiden ostajista löydy sen vertaa talkoo henkeä. Niin tuo ensimmäinen vaihtoehto on sitten ainut vaihtoehto.
Muuten itsellä on ollut varsin hauskaa viettää niitä iltoja siellä, yleensä on ollut jonkun tavaran heittokisa mitä muuten Harri johtaa ylivoimaisesti.Ja nyt jos saan sellaisen lentokoneen (minkä Harri lupasi hommata)niin melkein jo odotan niitä ajojen tuuletus vuoroja.Ymmärrän kyllä hyvin niitä muita vaki tuulettajia niillä kun on kotonakin kai kivaa heh.
Oikeastaa tännehän voisi kerätä ihan vapaaehtoisista tuulettajista listaa ,kun luulen että niitäkin on. Saahan siellä ajaa vaikka sähköautolla ,jonkin aikaa siinä välissä kun odottelee ilman kirkastumista ja ennen lanausta lanauksen jälkeen kun ei sitten ennään ajeta kuin sähkölentokoneella.
T.Lentäjä
Multi surfase on hanurista

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Tuuletusajoista
« Vastaus #141 : 23.01.07 - klo: 05.54 »
Siis hiukan vielä Vmp-hallin tuuletusajoista. Tarkoitan siis juuri sitä itteensä!
"mmrc" tossa juuri näppärästi keksi, miten saatiin tääkin ruikutus kääntyyn eduksi. Hallilla siis saa ajaa sähkiksillä ne jotka jäävät tuulettamaan. Se on melkein kaks tuntia, sit lanaus ja tuulettimien purku. Katotaas millanen kisa tulee osallistumisesta...
Listan tuuletusvuorolaisista ovat saaneet ne (onnelliset), jotka arvoin hommaan. Jos siis olet saanut sähköpostilla tuuletusvuoroista listan, olet mukana. KAIKKI voi silti ottaa minuun yhteyttä ja kertoo halukkuutensa osallistua. Tai  laittakaa vaikka tänne ilmotus. Me "järkkärit" sit katotaan miten toimitaan  8)
Koittakaa nyt jaksaa, ei tällanen halliajomahis varmastikaan toteudu ens talvena enää, näyttäs vähän siltä. Ne, jotka ei vielä oo soittanu johonkin, tehkää se nyt. Suomessa on ihan varmasti enemmänkin tällasia halleja, joille kelpaa RC-harrastajienkin rahat  :wink:

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
v
« Vastaus #142 : 23.01.07 - klo: 09.12 »
jos joutuu maksaan 77.80e parista ajokerrasta, niin ei varmaan ketään kiinnosta sinne jäädä tuulettelemaan. Luulis tohon hintaan moisen kuuluvan jo. Ja ensin kerätään noi rahat ja sit sen jälkeen tehdään viel joku tuuletus sääntö.. HAHA! ei ihme että tulee vineemistä.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Scrap

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #143 : 23.01.07 - klo: 10.15 »
Lainaus käyttäjältä: "mmrc"
Ajoja kun on jäljellä enään 10 kertaa ja niistäkin on yksi kisapäivä 24.02 ja yksi siirrettynä 10.02 hieman myöhempään eli alkaa klo 18.00 ja Aijemmin ilmoittamani 17.02 onkin normaali ajovuoro


Tuppaudun siis 10.2. klo 1800 sinne.

Pitää merkitä kalenteriin.

Edit:
MP_777: ruikuti ruikuti nyyh nyyh yhyy yhyy byääh

ihme vauva  :roll:

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #144 : 23.01.07 - klo: 11.24 »
Lainaus
Edit:
MP_777: ruikuti ruikuti nyyh nyyh yhyy yhyy byääh


ei se mua haittaa mitenkää, en ollut muutenkaan tulossa. Mut turha ihmetellä jos ihmiset alkaa ruikuttaa.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #145 : 23.01.07 - klo: 11.44 »
MODERAATTORIT HOHOI!!!!!!

Oliskohan aika puuttua peliin pikkuhiljaa,
tämä koko topikki alkaa mennä yli mauttomuuden rajojen.

Ketään sen enempää henk.koht syyllistäen.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Re: v
« Vastaus #146 : 23.01.07 - klo: 15.07 »
Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
jos joutuu maksaan 77.80e parista ajokerrasta, niin ei varmaan ketään kiinnosta sinne jäädä tuulettelemaan. Luulis tohon hintaan moisen kuuluvan jo. Ja ensin kerätään noi rahat ja sit sen jälkeen tehdään viel joku tuuletus sääntö.. HAHA! ei ihme että tulee vineemistä.

Kerrankin joku puhuu asiaa...

Sanokaa mulle yksi juttu viime lauantailta. Minkä ihmeen takia mulle huudettiin sieltä: "LOPETA NYT JO!!!", kun sähköt meni. Mistä vatusta mä voin sen tietää että auto olis pitänyt sammuttaa ja odottaa. Siis joku ois voinu tulla ohjaajankorokkeelle sanomaan mulle että äläs nyt enää ajele.

Törkeetä tommonen.
Huehue

Poissa Hude

  • Jäsen
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #147 : 23.01.07 - klo: 15.20 »
No mietippäs nyt itekkin.......halli pimeenä ja sisällä 30 henkee ja autosi käynnissä jota et varmasti edes nähnyt missä liikkui vai oliko pimeeajolasit päässä ????
Eli ihan kaikkien turvallisuuden nimissä huudettu.
Mugen MBX-6
NOVAROSSI Plus4 Futaba3PKS+2.4 FASST Tornado

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #148 : 23.01.07 - klo: 15.21 »
Katsos ilmari kun me tavalliset ajajat ollaan niin v*tun tyhmiä ettei me voida tajuta tollasta.

Ja olen samaa mieltä siitä mitä mp777 sanoi.Ja ennen kuin joku aloittaa,en minäkään ole menossa.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« Vastaus #149 : 23.01.07 - klo: 15.37 »
Sanokaa sit kun haluutte että laitan lukon.