Joo tarkoitin sitä koko sarjaa krakenilta http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.11667/.f
Ja mietin darksoulin kohdalla kun leveys kasvaa on myöskin rasitus kovempi.
Sulla kun ne ollut käytössä lerppu,niin oletko huomannut eroa alkuperäiseen?
Darksoulin hubit kasvattaa leveyttä vain puoli tuumaa puolelleen. Raritusta leveämmät hubit eivät juuri muualle lisää kuin laakereille eikä noilla vipuvarsilla vielä niidenkään elinkaari juuri lyhene. Omat on ollu paikallaan vuoden päivät eikä laakereissa ole edelleenkään mitään vikaa.
Dgi tekee hubeja jotka lisää jopa 3" puolelleen. Niillä tunkeilla saattaa laakereitakin jo mennä, mutta toisaalta ei nuo laakerit nyt koko harrastuksen kustannuksista ole juuri mitään.
Leveämpi "stanssi" auttaa kovassa ajossa kun auto ei kaadu sivuluisussa niin helposti. Mulla on flm:n leveät tukivarret ja nuo darksoulin hubit siinä kaverina. Kokonaisleveys on siis 3" enemmän kuin vakiossa. Pirun kovaa saa pattiinkin ajaa luisussa eikä auto kippaa katolleen.
Nopealla radalla apua voi leveämmästä raidevälistä olla kun voi työntää mutkiin todella kovaa eikä tarvitse pelätä että auto kaatuu töyssyissä. Hitaammalla radalla eivät ehkä pääse niinkään oikeuksiinsa.
Flm ja krakenin tukivarret lisää 1" per puoli joten ovat molemmat yhtä leveitä. Krakenin muovisilla säästää painossa, joten auton teho painosuhde pysyy hieman parempana.