Purin tuossa bajan koneen atoimeiksi kun ei oikein tunnu alavääntöä taas olevan..
Öljystefat ainakin oli vuotaneet vettä hiukan koneesen, lohko on siis cy:n joten siellä on p...t stefat ja laakerit meni kans vaihtoon.
[/img]
Viton tiivisteet tuli ja fast eddyn laakerit.
Samalla vaihdoin tuon kytkinpuolen kannattimen kun meni yhestä kulmasta kierteet.
Mäntä ollu aikalähellä kiinnileikkaamista..
Ja jälki on pakoaukon kohdalla just eikä melkein...
Jostain luin että jos pakoaukko on isompi kuin pakosarjan reikä, niin takaisin tullessa tulisi joku "hazardi" joka tekisi tuon männälle, mitä sanoo Jari ja alaa?
Pytyssä taas ei ole mitään jälkiä...
Viimeksi kun koneen kasasin laitoin sen mustan 0.4mm tiivisteen ja silloin tuo männän ja pytyn kuolokohta jäi vielä 0.65lmm luokaan niin tiputin kerralla 0,15mm kuparisen tiivisteen ja liimat väliin, nyt se mitta on 0,5mm luokkaa, puristuksia tuli selvästi lisää, huomaa kun käyntiin nykäsee.
Käyntiinkin lähti kolmannella, tällä viikolla jos pääsis vielä testaamaankin..