Taitaa se tehopekan "titan" olla 100% sama pyörä kuin tuo glanssin pro malli...jonka taas pitäisi olla sama kuin bse mad cow....ja eikös minikrossihepulla ollut se joten miten siinä erilaiset katteet on..? (eriväriset siis varmaankin? ..ehkä etunumerokilpi voi olla erilainen. Nuo katteethan on kopiot honda crf50:stä)
Tuskin tuolla rahalla parempaa miniä saa, lukemani perusteella yleensä takakeppi(iskari) on se joka ekaksi antautuu..tuo on mielestäni fiksuin vaihtoehto tuossa hintaluokassa.
ps. enhän mäkään muuten minillä ajaisi mutta harjoittelen minillä kuurakettia varten..
No tuo oli vitsi, ei herneitä.
..isommalla ajamisen opettelin n.15 kesäisenä, ilman ongelmia.
Ehkä laiskalla minillä on ajamisen opettelu helpompaa kuin isolla pyörällä, mutta jos on minissä oikeasti tehoa ja alustapuoli kunnossa ei se ole sen helpompi kuin iso pyörä(ainakaan jos opetellaan ajamaan isoa kovaa, toisaalta jos on kovin kivinen ja epätasainen ajopaikka/isoja röykkyjä niin iso on helpompi ajettava/opeteltava mielestäni), nykyään kun huippu minin ominaisuudet suo älyttömät nopeudet/hypyt radalla yms.(oli muuten taannoin puhetta asiasta eräällä mini foorumilla)
Mutta joo, eipä ole itsellä juuri tuosta bse:stä mitään kokemuksia mutta sen verran on tullut minejä nähtyä ja kokeiltua että osaa jo osista ja materiaaleista jotain päätellä..
Ei ole omasta pelistä paljon osia hajonnut, etupamppujen liukuputkien suoja hajosi kun kaveri repi niistä kun pyörä oli suossa kiinni ja etujarrukahva meni poikki kun kolmosvaihteelta lähti mopo käsistä.
Siinä taas tarinaa...parin kurkon värittämänä...