Moro,
Elippä pohdintaa Lavanko ja portin avain (osa 101).
Nyt siis rc kausi 2007 pikkuhiljaa takana päin ja pienen yhteenvedon aika koskien
lavangon radan käyttöä.
Eli hiukan kokemuksia tältä kaudelta:
- mitä huonompi ilma sitä varmemmin portit kiinni
( sinäänsä itsestään selvyys mutta, löytyy myös hulluja kuten minä jotka
toisinaan ajavat myös säästä piittaamatta.)
- heinäkuussa jos radalle 9.00-12.00 niin 50/50 sama juttu.
- jos kilpailuja tku,tre ym. niin portit todennäköisesti kiinni.
- oma kokemukseni 60% portit kiinni ja 40% auki (suunnillen tämän kauden lavangon ajot)
Totta on myös että, radallehan pääsee ajamalla isosta portista sisään jne.
Se kuitenkaan ei auta siihen että, paineilmat ovat poissa ja kärry jää putsaamatta. Tai siihen
että, joutuu kissojen ja koirien kanssa alkamaan metsästämään tyyppiä joka on sitten
päättänyt laittaa ison portin kiinni välittämättä sen enempää siitä onko pikku autoja
pörräämässä radalla vai ei.
ts. kauden ratamaksut suorittaneena toisaalta odottaisi saavansa myös rahoilleen
vastinetta enemmämmän kuin 40/60.
Itse ainakin näen niin että, jokainen jolla ratamaksut suoritettu on oikeus avaimeen? kö?
Edellisen lauseeen toteuttamisessa on siis ilmeisesti havaittu jokin käytännön ongelma.
Jotta ensikaudella portti härdelliä saisi maybe, poistettua niin pari ajatusta mikäli mahdollista:
- Kausimaksun suorittaneiden lista vaikkapa carting centeriin ja kun, menee radalle ajamaan nimeä
vastaa avaimen kuittaus ja ajon lopetettua/portin sulkemisen jälkeen avaimen palautus kuittaus.
tai -
- Ne Kausimaksun suorittaneet ketkä välttämättä portin avaimen haluvat voivat maksaa extraa avaimen
kopion verran esim. kausi maksua suoritettaessa ja siten saavat avaimen. Kuskit ketkä eivät aio
seuraavaana kautena ajaa luonnolisesti palauttavat avaimen.
tai -.....
Kenelläs ylipäätänäsä on hanskassa nämä Lavangon avain asiat?
Onkos se tämä Jarkko Kuusinen.....kuka ilmeisesti hoitaa ratamaksujakin.?
Mikäli parempia ideoita löytyy niin hyvä.
:p