en tiedä olenko asiantuntija mutta kommentoin silti
itse en olisi kauhean huolissani lämpötiloista jos savua tulee pakoputkesta näkyvästi, voit siis kiristää pääneulaa jonkin verran aina siihen asti että savua tulee.
alaneulasta voit säätää sitten sitten sitä lähdön pirteyttä jos 2-neulainen kaasari. jos alaneula on liian piikillä sekin nostaa lämpöjä ja to 30 sek tyhjäkäynti voisi kuulostaa siltä koska moottori en tunnu tukehtuvan pitkänkään ajan jälkeen. kokeile avaamalla alaneulaa hieman 5-10 min ja sitten voit vastaavasti kokeilla hieman kiristää pääneulasta huippunopeutta lisää, mutta kuitenkin niin että savua tulee.
mittareiden antamat lukemat voi hyvin heittää, itse en oikeastaan enää käytä mittaria ollenkaan, turhaa stressiä, mutta makuasia
eikä siihen manuaaliinkaan kannatta sokeasti uskoa, meillä lämpötila on hieman viileä vielä joten astetta rikkaammalla pitää ajaa kuin kesähelteellä