1
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 05.11.22 - klo: 08.54 »
Nimimerkki cht risuja, kaupan mukana piti tulla jälkikäteen vielä renkaat joiden postit maksoin, ei ole kuulunut mitään. Eikä vastaa enää mihinkään.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
https://youtu.be/4eCsPc0jii0
Tommosta valmiina pakettina.
Tai ehkä hait jotain ihan muuta tuolla ....
Foorumi lähettää sähköposti-ilmoituksen yksityisviesteistä. Ei tartte kytätä foorumia...
Monet eivät halua laittaa yhteystietojaan yleiseen levitykseen ymmärrettävistä syistä. Identiteettivarkaudet ovat valitettavan yleisiä.
Viestiin vastaaminen kohtuullisessa (olisko max. vuorokausi?) ajassa on hyvien tapojen mukaista. Vaikka kaikki ovatkin kokoajan online ei vastausta aina tule muutamassa minuutissa kun voi olla jotain oikeaakin tekemistä.
Face on täynnä hienoja saitteja eIm
Iconic rc, old school rc. Nordic vintage rc. Vintage tamiya and other rc.
Älä nyh vaan käänny ebayhin kuin tuolta löytyy niin helposti se mitäs tarvitset.
Jerzi
Riippuu toki minkä tyyppiseen autoon kone on hakusessa, mutta jos 1/8 buggy kyseessä niin n. 2000 kv kone ja 4s lipo on yhdistelmä jolla ollaan liki polttisbuggyn vauhtia.
Kysytääs tääläkin.
Löyty kirpputorilta trimmerin moottori, hinta varsin kuluttajaystävällinen 15e. Herääkin kysymys kuinka kytkin lähtee irti akselista? Pikagoogletus ei antanut vielä vastausta.
Moottori on merkkiä Biohazard Nuclear Waste tyylinen mutta kampuran päässä on tietenkin kierteytetty reikä ja kytkin on mitä luultavimmin kierteillä myös. Kytkin kello tuosta puuttuu, mutta tuskinpa tuosta trimmeriin varaosaa tulee vaan vaikkapa Mies ja alastonase tyylinen ruotsalainen imulaite ;D
Onko kaasulinkistön säädöt kunnossa?
Siis jos kampuran akselissa on sisäkierre niin silloin se on kiilasovite ja jos ulkokierre niin silloin kampura tietysti pitää lukita paikoilleen että kytkimen saa kierrettyä irti.
Rc koneissa on ainakin sisäkierre, kiilamainen akselin pää ja "kytkinlautanen" on kiinni yhdellä kuusiokolo pultilla. Tässä "lautasessa" on sitten kiinni itse kytkinpalat.
Jos siinä on sellaset puolikuun muotoiset kytkinpalat niin esim pitkät pultit niistä läpi ja lohkoa vasten tasaisesti kiristämällä pomppaa pois. Akselin pää on kiilamainen joten paljailla näpeillä tuskin lähtee irti vetämällä.