Kirjoittaja Aihe: CMB moottorit  (Luettu 12945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #30 : 02.08.05 - klo: 11.53 »
Muahaha  :D
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #31 : 02.08.05 - klo: 12.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Salolaiset ohoi, voiks sitä siltaa nostaa et mahtuu CMB ens kerral siit alitte? tänks!
Rata onkin tarkotettu RB:llä ajettavaks  :roll:
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #32 : 03.08.05 - klo: 00.07 »
Uusi CMB RS Pro kansi:

http://www.hobao.fi/omat/cmb/IMG_3729.jpg

En sano mitään...
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #33 : 03.08.05 - klo: 01.22 »
Kohta koneet pitää purkaa että ne saadaan auton konttiin. :roll:

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #34 : 03.08.05 - klo: 09.52 »
ohhoh...vois sanoo et toi uusi cmb:n kansi on korkeahko.... :wink:
CEN | RB | FUTABA |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #35 : 03.08.05 - klo: 11.31 »
Miksi niihin on tollanen tehty?

Kun tuon livenä näin niin on ikäväkyllä pakko sanoa että on rumin mitä voin kuvitella.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #36 : 03.08.05 - klo: 14.26 »
En väitä vastaan  8)

No onneksi ensi vuonna on sitten saatavana hienompia kansia :-)

Kerron viikonlopun kisojen jälkeen miten toi kansi toimii vai toimiiko ollenkaan :)

Uusi kansinappi on parempi kuin ennen.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #37 : 05.08.05 - klo: 22.08 »
Noniin!

Nikolta tuli CMB huollettuna ja putsattuna!

Speed III tomaatti kiinni ja pannu autoon.
Ekat 2 tankillista Lavangossa kulki ihan %¤#/%¤%& lujaa (lämmöt alle 80c).
Kolmannella tankillisella ei jaksanu pysyy käynnissä oikeen mitenkään, lähti hirveen huonosti käyntiinkin.
Tankillisen jälkeen otin korin pois ja totesin "WHEEE, NIKO ILAHTUU"
Lohko kyljestä ihan märkä -> Lohko halki.

Tällasta tällä kertaa! Nikoa odottaa Italian reissun jälkeen epämiellyttävä postipaketti keittiönpöydällä.
Kone pussiin ja lappu perään "joo, ei tartte lähettää takasi"

Ja tällä koneella oli ajettu <23 tankillista.

CMB - The End.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
CMB moottorit
« Vastaus #38 : 05.08.05 - klo: 22.48 »
AUTS! olipas stoori...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #39 : 06.08.05 - klo: 03.29 »
Mikro motoori.
Sinulla kävi vaan p*ska tsäkä usko mua, ei noita voi mitenkään yleistää, toivottavasti saat jotain takuuksi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #40 : 06.08.05 - klo: 08.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"

Lohko kyljestä ihan märkä -> Lohko halki.


Sama lohko joka oli noilla kiinni HoBaon säädettävillä moottoripukeilla?

 - Hount

Poissa AkiM

  • Veteraani
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #41 : 06.08.05 - klo: 11.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Hount"
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"

Lohko kyljestä ihan märkä -> Lohko halki.


Sama lohko joka oli noilla kiinni HoBaon säädettävillä moottoripukeilla?

 - Hount


Juu ei oo mitään lisättävää....

Lainaus

Ekat 2 tankillista Lavangossa kulki ihan %¤#/%¤%& lujaa (lämmöt alle 80c).


Vaikka ei mitään merkitystä enää asiaan mutta luulisi sinun tietävän että uusi  kiertokangi vaatii sisäänajon. CMB:ssä itseasiassa enemmän mitä pytty!!

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #42 : 06.08.05 - klo: 12.18 »
Jaajaa, vai että pitäis kiertokanki ajaa sisään.
Hmm, ratakoneissa ei oo ennenkään ajettu sisään kankia, eikä Niko maininnu sanallakaan mistään sisäänajosta.

soon sökö ny...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa JaniA

  • Jäsen
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #43 : 06.08.05 - klo: 14.51 »
Itse oon ainakin ajanut aina kiertokanget kevyesti sisään...
Sitä en tiedä onko "pakollista" vai ei mutta ei siitä ainakaan haittaa ole koska siellähän on uudet hioutumattomat laakeri pinnat.
HeiUA

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #44 : 06.08.05 - klo: 18.18 »
Noniin, nyt on kone avattu ja tarkemmat syynit tehty.

Otin koneen auki ja kattelin että näkyykö mitään kummempia. Eipä siellä mitään erikoista ollut.
Lohkon sisreunaa rupesin tutkimaan tarkemmin, niin ei siinä kyllä näy eikä tunnu mitään halkeamaa.
Tutkiskelin samalla koko koneen läpitte, ja tuli todettua että on erinomaisessa kunnossa kaikinpuolin.

Nyt löin koneen nippuun ja ajattelin että joskos sittenkin se tulvinut fuili olisi tullut jostain muualta...
Kone autoon kii ja pihalle ihmettelemään.
Kone pörähti helponoloisesti käyntiin ja kävi sen vajaan tankillisen aivan reippäästi, kuin mitään ei olisi ollut.
Sit taas kori irti ja ruvettiin tuijotttelee konetta.
Koneen vasen kylki on aivan läpimärkä.
Vähän hämärää tässä on se, että vuotaako nyt tuo lohko, vai sitten takakansi. Kansi on kyllä ruuvattu tiukkaan kiinni.

Tää on aika kysymysmerkki...

Ajanko huomenna tällä vai revinkö jostain uuden koneen?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
CMB moottorit
« Vastaus #45 : 06.08.05 - klo: 18.51 »
Nooh, mulla olis ollu vapaana tuo Rex Sport Buggy (SB01) jolla ajoin Salossakin, olisit saanut sen jos en olis pultannu sitä jo kiinni tohon Proceediin..ja se kun oli sen verran makeeta niin ajattelin pitää sen siinä  :|
Yritä kehittää kone jostain. Ei kai tuolla kannata ajaa vai - tai ainakin tiivistä se takakansi ja kato tilanne uudelleen..?

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #46 : 09.08.05 - klo: 02.15 »
Ensinnäkin aloitan puheenvuoroni sillä että jos moottoriin tehdään jotain osien vaihtoa se pitää aina ajaa sisään jotta osat asettuvat. Lisäksi erityisesti kiertokanki kaikissa moottoreissa on se osa joka vaatii erityisesti sisäänajoa.

Ja ennen kuin jatkossa haukkuu koneen ja tekee hallaa toiselle niin kannattaa hieman ottaa asiasta selvää etukäteen sillä on erityisen aloittelijamaista (ja saa aloittelijan maineen) haukkua pannu pystyyn ja sanoa että lohkossa on reikä koska kyljessä on polttoainetta.

Lohkoon voi tulla reikä jos: ajaa todella pahan kolarin ja isku tulee koneeseen (kiinnityskorva katkeaa), kiertokanki menee rikki ja lyö kampikammion pohjasta läpi, kampiakselin tappi menee poikki ja kiertokanki menee pohjasta läpi.

Ja jos kiertokanki menee rikki ja tulee pohjasta läpi niin silloin kyllä kilahtaa ja sen kyllä kuulee :-)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa R6ukko

  • Jäsen
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #47 : 09.08.05 - klo: 14.45 »
Eli pidettävä kuin kukkaa(ei sitä kukkaa) kämmenellä, koska jos hajoaa niin osia ei luultavast täl vuosituhannel saa. Jos on tarkkan, höyhensaartenvesil näitä osia saattaa hyväl munkil nähä... Näin meillä, en tiedä miten muilla! :?:

Poissa tonnikala

  • Tulokas
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #48 : 10.08.05 - klo: 09.09 »
Lainaus käyttäjältä: "R6ukko"
Eli pidettävä kuin kukkaa(ei sitä kukkaa) kämmenellä, koska jos hajoaa niin osia ei luultavast täl vuosituhannel saa. Jos on tarkkan, höyhensaartenvesil näitä osia saattaa hyväl munkil nähä... Näin meillä, en tiedä miten muilla! :?:


Totta koko tarina. Sama osien toimittamisen liittyvä ääretön tuska pätee myös HoBaon osiin - kuten myös muihin Hobao Finlandilta tehtyihin osatilauksiin. Mukaanlukien nämä CMB-osat.

Tämä ei ole mikään yhden tilauksen perusteella tehty hätäinen johtopäätös, vaan tilauksia on tehty vuoden aikana todella monta.

Enää ei tarvi kiroilla saapumattomattomien tilausten suhteen, vaan rc-auto on myyty.


Eihän kaupanteko kaikkia voi kiinnostaa - vaikka on oma firma.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #49 : 10.08.05 - klo: 10.51 »
Hmmm... Tähän on pakko kyllä sanoa että kummallista avautumista.
Itse olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut parissa päivässä.
Ei koskaan mitään ongelmia.

Kannattaa ottaa juomioon että jos olet tilannut esim. sähköpostilla Nikon osotteesta että hän on kiertänyt tiiviisti ulkomaan kisoja joten on hankalaa revetä moneen paikkaan.

Tilatkaa puhelimella ja jos Niko on jossain menossa niin Heinosen Jarille soitto niin johan tulee osaa.

Eli omakohtainen ja usean kaverin kokemus on että osat tulee todella ripeesti.

Poissa tonnikala

  • Tulokas
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #50 : 10.08.05 - klo: 11.05 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Hmmm... Tähän on pakko kyllä sanoa että kummallista avautumista.


Avautumisesta en tiedä, mutta enkö olisi saanut mainita asiasta ollenkaan?

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Itse olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut parissa päivässä.
Ei koskaan mitään ongelmia.


Onnittelut sinulle.

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Kannattaa ottaa juomioon että jos olet tilannut esim. sähköpostilla Nikon osotteesta että hän on kiertänyt tiiviisti ulkomaan kisoja joten on hankalaa revetä moneen paikkaan.


Jos ei pysty toimittamaan tavaraa, niin sitä ei kannata edes yrittää myydä.


Edit: Eihän asia edes tähän topicciin kuulu.. joten faktoista on varmaan turha keskustella sen enempää tässä topicissa. Se ketä asia kiinnostaa enemmänkin, niin saa minun puolesta perustaa oman aiheen.

Mika R

  • Vieras
CMB moottorit
« Vastaus #51 : 11.08.05 - klo: 08.51 »
Nada

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #52 : 11.08.05 - klo: 10.16 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Hmmm... Tähän on pakko kyllä sanoa että kummallista avautumista.
Itse olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut parissa päivässä.
Ei koskaan mitään ongelmia.

Kannattaa ottaa juomioon että jos olet tilannut esim. sähköpostilla Nikon osotteesta että hän on kiertänyt tiiviisti ulkomaan kisoja joten on hankalaa revetä moneen paikkaan.

Tilatkaa puhelimella ja jos Niko on jossain menossa niin Heinosen Jarille soitto niin johan tulee osaa.

Eli omakohtainen ja usean kaverin kokemus on että osat tulee todella ripeesti.


olen HOKE kanssasi samaa mieltä.
joka tapauksessa kaikki tilaukset kannattaisi pyrkiä hoitamaan aina puhelimitse jos myyjäliikkeellä on jotain erikoisehtoja/toimitusaika juttuja (eikä sitä tiedä vaikka ois lomalla).
siks toiseks tää foorumi on aivan väärä paikka mollata mitään yritystä(kielletään jo foorumin säännöissä).

-JUSKA-
Racers Group Finland Team

Poissa R6ukko

  • Jäsen
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #53 : 11.08.05 - klo: 12.01 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Hmmm... Tähän on pakko kyllä sanoa että kummallista avautumista.
Itse olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut parissa päivässä.
Ei koskaan mitään ongelmia.

Kannattaa ottaa juomioon että jos olet tilannut esim. sähköpostilla Nikon osotteesta että hän on kiertänyt tiiviisti ulkomaan kisoja joten on hankalaa revetä moneen paikkaan.

Tilatkaa puhelimella ja jos Niko on jossain menossa niin Heinosen Jarille soitto niin johan tulee osaa.

Eli omakohtainen ja usean kaverin kokemus on että osat tulee todella ripeesti.


olen HOKE kanssasi samaa mieltä.
joka tapauksessa kaikki tilaukset kannattaisi pyrkiä hoitamaan aina puhelimitse jos myyjäliikkeellä on jotain erikoisehtoja/toimitusaika juttuja (eikä sitä tiedä vaikka ois lomalla).
siks toiseks tää foorumi on aivan väärä paikka mollata mitään yritystä(kielletään jo foorumin säännöissä).

-JUSKA-



KIMIÄKIN KIINNOSTAA!

Poissa tonnikala

  • Tulokas
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #54 : 11.08.05 - klo: 13.12 »
Ainoat ketkä ovat puhuneet sähköpostitilauksista ovat *HOKE* ja juska. Itse olen pyrkinyt panostamaan puhelintilauksiin, juurikin sen takia että myyjä voi(si) ilmoittaa mahdollisista toimitusvaikeuksista (jos ei esim ole osia ym..).

Ja jos myyjällä on luetun ymmärtämisessä (=sähköpostin lukemisessa) hankaluuksia, niin kannattaa mainita se esimerkiksi jo web-sivuillaan.


Itse asiaan: CMB:n koneella ajaneena voin sano että hyviä pelejä ovat! Soi ihan huolella eikä lämpene juuri nimeksikään.

Edit: Tarkoituksena ei ole mollata ketään, mutta osien saanti nyt vaan sattuu liittymään CMB:n(kin) koneisiin - kuten myös harrastukseen yleensäkin. Nämä kun eivät ole ikuisia.

Poissa R6ukko

  • Jäsen
    • Profiili
CMB moottorit
« Vastaus #55 : 11.08.05 - klo: 14.13 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Hmmm... Tähän on pakko kyllä sanoa että kummallista avautumista.
Itse olen aina saanut kaiken mitä olen halunnut parissa päivässä.
Ei koskaan mitään ongelmia.

Kannattaa ottaa juomioon että jos olet tilannut esim. sähköpostilla Nikon osotteesta että hän on kiertänyt tiiviisti ulkomaan kisoja joten on hankalaa revetä moneen paikkaan.

Tilatkaa puhelimella ja jos Niko on jossain menossa niin Heinosen Jarille soitto niin johan tulee osaa.

Eli omakohtainen ja usean kaverin kokemus on että osat tulee todella ripeesti.



olen HOKE kanssasi samaa mieltä.
joka tapauksessa kaikki tilaukset kannattaisi pyrkiä hoitamaan aina puhelimitse jos myyjäliikkeellä on jotain erikoisehtoja/toimitusaika juttuja (eikä sitä tiedä vaikka ois lomalla).
siks toiseks tää foorumi on aivan väärä paikka mollata mitään yritystä(kielletään jo foorumin säännöissä).

-JUSKA-


JUST! "Kielletään foorumin säännöissä" eli täällä ei kestetä sitä, että jostain asiasta annetaan negatiivista palautetta, positiivinen palaute varmaan on sitten sallittua, se pitäisi varmaan kieltää myös!

Ainakin luulisin, että positiivinen palaute ei aiheuttaisi näin suurta keskustelua.

En tässä ala ketään sormella osoittelemaan, vaikka mieli tekisi!
Asioista minun mielestä täytyy pystyä keskustelemaan, ja asianomaisten ottamaan pallautetta kuin palautetta vastaan. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä!


Olen kalamiehen kanssa samaa mieltä, jos tilaukset kestää kuukauden(itselläni kesti, lopulta peruin koko tilauksen), niin jotain täytyisi tehdä, mutta mille, siihen en ota kantaa tässä!

Juu, juu, älkääkä marisko siit et mennee ohi topicin...

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #56 : 16.08.05 - klo: 23.34 »
Nöyrimmät anteeksi pyyntöni toimittamattomista lähetyksistä. Olen ollut jonkin verran poissa ja nykyisin tulee tilauksia sen verran paljon että unohtuu noita tilauksia välillä. Olen tässä yrittänyt ohjata osan myynnistä Sabeen ja Heinosen Jarille, jotta en olisi 24h jalkapuussa tämän homman kanssa. Olen pyrkinyt tänä kesänä mahdollisimman paljon itse ajamaan myös jotta kehityn kuskina ja osaan neuvoa paremmin auton säädöissä ym toisia ihmisiä ja opin tuntemaan alaa syvällisemmin.

Muuten CMB kiertokanget ovat loppu ja CMB on lomalla. Olen yrittänyt metsästää toisen merkkistä kiertokankea joka sopii CMB moottoreihin. Tänään tuli lisää CMB EVO2 LS sylinterisarjoja. Ostin Reidin loppuvaraston, joten pyttysarjoja on taas varastossa.

Vielä kerran pyydän anteeksi.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #57 : 16.08.05 - klo: 23.42 »
Yksi pikku puolustus vielä. Olen ollut koko kesän kortiton ;) Okei okei oma vika...
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
CMB moottorit
« Vastaus #58 : 22.08.05 - klo: 20.48 »


Mikäs CMB malli tämä on?
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
CMB moottorit
« Vastaus #59 : 22.08.05 - klo: 20.57 »
Onko toi joku vihjaus että mä en sais ajaa muilla koneilla kuin CMB:llä? :)

Satun kuitenkin myymään niitä muita koneitakin ;)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND