Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***  (Luettu 27591 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #90 : 03.08.05 - klo: 15.50 »
kyllä se näin on että tuo tilanne pitää olla helposti nähtävissä missä kisassa mennään. Esim jos en olis ollut katsomassa tilannetta tuolla imatran kisassa semifinaalissa niin takuu varmasti Mikko ei ikimaailmassa olis ollut pääfinaalissa kuin sain selville mikä on tilanne joten järjestäkääs homma niin että ei tarvitse tulla katsomaan mikä tilanne on.

Minkä takia te nyt itkette ponderin vuokrauksesta, se ei todellakaan ole hinta eikä mikään kuin otetaan huomioon että paikalle tulee kaveri joka hoitaa kieroslaskelman meille.

Asiasta toiseen---> kysynkös minä minun vaimolta jos hän hoitaisi makkaran grillauksen vai miten, minun mielestä tuo lerzzi kuuluu osana tähän rc hommaan.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #91 : 03.08.05 - klo: 15.52 »
Ei vaan osu silmään Jerryn ehdottamaa nostamista.

Mielestäni aivan hullua niin että mekkari nostaa ainoastaan oman auton...
Ei näin.

Mielestäni paljon parempi että on 1-2 nostajaa per joukkue kerralla nostamassa (jos 5 hengen joukkueet niin on vielä 2 tankkaamassa ja voi olla vaikka yks säätämässä autoaan) ja nostetaan ihan normaalisti jokainen auto.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #92 : 03.08.05 - klo: 16.10 »
Mut hoke hei, meit on 12 kuskii... se olis 2 joukkuetta.
Ja Jerry ehdotti tota puhelimessa aamulla kun soitti minulle.

Mun mielestä toi nostajajuttu olis just hyvä.
Siinä punnittais koko joukkeen tiimityöskentely.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #93 : 03.08.05 - klo: 16.45 »
Jos 12 kuskia niin miks ei 3 joukkuetta?

Tota nostojuttuu pitää vähän sulatella.

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #94 : 03.08.05 - klo: 16.59 »
Nostojuttu on ihan hyvä.

eipähän tarvis ainakaan valittaa et miks toi ei voi olla nopeempi nostaa,
tasapuolista eikö totta
Racers Group Finland Team

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #95 : 03.08.05 - klo: 17.02 »
Minun mielestä tiimi hoitaa liikkuvan auton, nuo nosto hommat on muutenkin ihan syvältä viellä jos on todella lämmin ja tuulinen ja viellä kuin tuo pöly tulee suoraan silmille ja muistetaan nytten että on kestävyys ajosta kyse joten ei tarvitse ajaa kuin viimeistä päivää, muistaakseni kyllönen sanoi että ei kisaa voiteta ekassa mutkassa joten kyllä tässä kisassa ääsee pitkälle rauhallisella varmalla ajolla (niin luulen, en tiedä).
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #96 : 03.08.05 - klo: 18.55 »
Todellakin, olen tämän "tiimi hoitaa liikkuvan auton" asian puolesta minäkin. Siinä voi kyllä tulla äitiä ikävä kun nopeimmat menee monta kierrosta edellä mutta ehkä ne hitaammat tasottavat menoa sitten joten mielenkiintoista tulee. Alkaa kuulostaa jännittävältä...  8)

ps. Tästä pitäs tehdä M8 standardi... opettais ajamaan autoa kaatamatta ja nostajat ei kuulis iänikuista valitusta hitaudesta. Wanhemmat kuskitkin olis vahvoilla. Jos katsoo esim. Y Kanain ajoa niin ainakin niissä videoissa mitä minä olen nähnyt niin ei sillä kaverilla ole kaatoja koskaan. Tosin enpä nyt niitä videoita ole montaa nähnyt.

pps. Jerzi, makkarat kyllä maistuis :D

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #97 : 03.08.05 - klo: 20.41 »
Tarkoitatko Mika wanhoilla kuskeilla minua vai mitä tarkoitat. Onko minua wanhempaa kuskia paikan päällä, olisko minulla mahdollista saada jonkunlaista ikä etua esim 5 kierrosta. Joo laitetaan makkarat rullalla ja syödään niin että napa rouskuu. Salossa söin 5 kpl kaban kokoisia makkaroita kerralla joten vatsa oli täynnä ja se oli minun ennätys.

Miten Matias pitääkös sinun kirjoittaa erikseen kaikki säänöt ylös tänne.

Aaaa tuo tajuus homma voidaan tehdä näin että jokainen kuski laittaa tänne millä halua ajaa ja katsotaan sitten onko päällekäissyyksiä.

Itse haluan käyttää

40.855

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #98 : 03.08.05 - klo: 21.07 »
Jerry, kidehommassa mä voin perjantaina laittaa tänne foorumiin ylös nää kidejutut.
Koitan saada jokaiselle sumplittua oman kiteensä.

Lisää ilmottautumisia nyt!
Ilmoittautukaa vaikka YV!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #99 : 03.08.05 - klo: 21.17 »
Soitin äsken meidän eesti kaverille ja kysyin hänen viikonloppu suunitelmat ja hän ehkä tulee mutta pahoin pelkään. Yritin myös JUKKA VATASELLE soittaa mutta no varattu, Mikko ei tule hänellä on ei omat häät lauantaina.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #100 : 03.08.05 - klo: 22.01 »
3 tiimiin... ja omat nostaa oman auton, siinä ei sitten passaa häröillä.....
haluun jerryn tiimiin..... hmr rulez........ 8)

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #101 : 03.08.05 - klo: 22.07 »
off-topiccia lisää..

Onnittelut Mikolle, en tiennytkään että ne oli Mikon omat polttarit lauantaina.

Kyllä mä Jerry lasken itseni vanhukseksi näissä kuvioissa yli 35 vuotiaana ja parin skidin isänä vaikka eihän se vielä ole eikä mikään ;-)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #102 : 03.08.05 - klo: 22.20 »
Lukases Mika kerran vielä toi Jerryn viesti  :wink:

Palatakseni aiheeseen...

Toi nosto juttu rupee pikkuhiljaa sulamaan, vaikka vielä pikkusen kiertää vatsassa.

Eli menkööt sitten noin jos kerta porukka sitä kannattaa.
Mutta kai sentään se tiimin nostaja saa jäädä sinne radalle palloilemaan, ettei sentään tarvii joka kerta tulla takas varikolle? Ja kai jokainen tiimi saa pitää niin monta nostajaa radalla kun haluaa?

Aika-ajot aamulle ja sen mukaan jengit kuulostas kanssa ihan hyvältä, mutta miten ne sit jaetaan? Jos ne jaetaan tyyliin eka ja vika, toka ja toisiksvika, kolmas ja kolmanneksvika... samaan jengiin niin luulen että siitä joukkueesta jossa on kolmas tulee tasasin=nopein jengi.

No mut eihän sillä loppupeleissä ole mitään merkitystä kuka voittaa kun rennosti lähtee hauskaa pitämään, mut mahtavinta ois jos sais kolme mahdollisimman tasaväkistä jengiä, jollon saatais oikeesti kisa pystyyn. Noin pitkässä ajossa nimittäin erot kasvaa niin suuriks etten usko hetkeäkään että olis ekan 2 tuntisen jälkeen tiimit edes 3 kierroksen sisällä.

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #103 : 03.08.05 - klo: 22.26 »
Heh, hyvä Hoke että korjasit, aika hauskasti sanottu "Mikolla on ei omat häät" .. heh, se on sitä Jerryn omaa suomea :D Ihmettelinkin ... No niin, saa tää OT riittää.

Tottakai, vaikka konttaa sen auton vieressä kunhan ei peitä ihan koko radan näkyvyyttä vai mitä.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #104 : 03.08.05 - klo: 22.27 »
siis toi nosto homma on mulle ihan sama,  mutta tulis sitten kirmaamista vähäisillä nostajilla.....

Poissa cevipu

  • Jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #105 : 03.08.05 - klo: 22.47 »
Pitää käydä vielä perjantaina aamupäivällä koittamassa että auto toimii, on ollut vähän käynnin kanssa ongelmia... nyt on korjaavia toimenpiteitä tehty - toivotaan parasta.

Ajattelin tulla "löysin rantein" sunnuntaina ajelemaan, mutta nyt ei kyllä viitti tulla pilaamaan muiden kisaa jos auto sammuilee 3 kierroksen välein :)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #106 : 03.08.05 - klo: 22.47 »
Sitä mä tässä vähän oon ajanu takaa että onpas todella mukava juosta hikihatussa kieli vyön alla siinä pölyn seassa kun ensin kaatuu auto hyndään, menee pasmat vähän sekasin ja sit se kaatuukin jo parin mutkan päässä.

Mielestäni tuo olis ollu helpompaa toteuttaa sillä tyylillä että jokaisella jengillä on vastuu hoitaa yks nostaja radalle joka nostaa tasapuolisesti jokaisen auton joka alueelle kippaa. Sillä ei sitten olis tietenkään väliä kuinka usein sitä nostajaa tiimi siinä vaihtelis.

Tälleen ei tulis sitä älytöntä sinkoilua radan päästä päähän keuhkot pölyä iseensä rohmuten.
Ja onko se muutenkaan hirveesti rennon kisaamisen makua kun auto kippaa jonkun nostajan jalkojen juureen, joka ei satukkaan olemaan omaa tiimiä ja jamppa vaan kattelee nenä pystyssä hihitellen kun tiimin oma nostaja juoksee hulluna pitkinpoikin rataa (jos edes sattu huomaamaan kaukana kaatuvaa autoa.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #107 : 03.08.05 - klo: 22.57 »
hyvä pointti..... jos olis neljä tiimii niin neljä nostajaa.... yksi mekkaa ja toinen nostaa... mekkaaja siirtyy seuraavaksi ajaa jolloin on kerennyt virittää omat kamat kuntoon. jonkajälkeen ottaa ajajan varikolle, vaihtaa bonderin toisen tultua sisään varikolle ja siirtyy ylös ajaa, kun taas ajaja on tullut laittaa auton radalle/käyntiin.. ja nostaja siirtyy mekkaa ja ajaja passitetaan nostamaan....... todella sekainen juttu mut jotain tälläistä... :roll:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #108 : 04.08.05 - klo: 08.40 »
Väitän että jos ajaa kaikki hyndät rauhallisesti yli ja maltilla radan läpi niin ei siinä nostaajaa ollenkaan tarvita. Muuta kuten HOKE sanoi niin siihen olen sitä mieltä että oma joukkue saa laittaa omat nostajat radalle jos niin haluaa, sehän on tiimin sisäinen juttu.

Joo kyllä näillä näkymin menee jonkun aikaa ennenkuin MIKKO menee naimisiin.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #109 : 04.08.05 - klo: 08.58 »
Olisko se sitten kuitenkin parempi jos laitettas radalle 1 nostaja per joukkue jos joukkueita on 4, se kattais radan vaikeammat kohdat jo aika hyvin, 1 molempiin hyndiin, yks pääsuoran jälkeen ja yks keskelle rataa tai jotain sellasta

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #110 : 04.08.05 - klo: 09.05 »
Olen edelleen sen kannalla että tää on kestävyys kisa ja maltti on valtti. Ei tässä kisassa pyritä heti hakottamaan vaan lähdetään kiertämään rataa niin kovaa kuin on mahdollista rauhallisuuden rajalla. Jos jonkun auto hajoaa heti kisan alussa niin siinä sitä sitten ollaan.
Jerzi

PS Minä en puolla tuota MIKAn ehdotusta (ei pahalla MIKA)
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #111 : 04.08.05 - klo: 09.25 »
kuten sanoin niin le mans tyylikin sopii ja itse nostetaan,mutta kyllähän sitä nostaa muittenkin autoja jos siinä vieressä sellainen on kellit heittänyt... mutta olis kiva lyödä tuokin lukkoon että kummin tehään, tietää asennoitua... entäs ulkopuoliset mekkarit?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #112 : 04.08.05 - klo: 19.27 »
No jos löytyy ulkopuolisia niin hyvä mutta ei sinne voida määrätä ketään kuin tuo osallistumis määräkin on noin pieni.
Hitsi vaimo kertoi että ovat luvanneet jotain sadettakin sununtaiksi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #113 : 04.08.05 - klo: 19.52 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
No jos löytyy ulkopuolisia niin hyvä mutta ei sinne voida määrätä ketään kuin tuo osallistumis määräkin on noin pieni.
Hitsi vaimo kertoi että ovat luvanneet jotain sadettakin sununtaiksi.
Jerzi


nii-in?
Racers Group Finland Team

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #114 : 04.08.05 - klo: 21.20 »
No mitäs nyt tehdään kuin on luvattu hitosti sadetta sununtaiksi..........
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #115 : 04.08.05 - klo: 21.46 »
No se nyt tuntuu vaihtelevan mutta epävakaista taitaa olla :( Ajetaan jos sää sallii

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #116 : 04.08.05 - klo: 21.55 »
Jos sataa niin en aja sataa...

En kyllä edes kymppiä.

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #117 : 04.08.05 - klo: 21.57 »
mun tuuria.... jos en osallistu niin paistaa aurinko :shock:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #118 : 04.08.05 - klo: 22.08 »
Lähedemmekös tuonne tattarisuolle ajamaan näillä autoilla asvaltille.......
Olen kokeillut ja se on jopa hauskaa jopa sateellakin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
KILPAILUKUTSU, Kerhokilpailut ***PERUTTU***
« Vastaus #119 : 04.08.05 - klo: 22.10 »
KUNHAN PÄÄSEE AJAA :mrgreen: