Nyt sitten peruutus vaihde on lopullisesti pois pelistä.....
Pakista vielä, pikainen tutkiminen paljasti että vaihteen siirtäjä on kunnossa (Eli palkin hajoaminen ei ollutkaan oma "moka" vaikka niin luulin).
Niin ja pakkihan on aina "päällä", vain siirtäjä lukitsee sen tarvittaessa (Ja vapauttaa eteenpäin vaihteet).
Pakki menee päälle ja pyöritettäessä vaihteistoa tulee "tyhjä kohta" (Hampaita puuttuu) jonka jälkeen se lukkiutuukin satunnaisesti (Menee hampaat "pittäin").
Näitä hajoilevia peruutus vaihteita on ollut muillakin........
Pitänee laittaa mailia Traxxasille, jospa "korjaisivat" rattaa vahvemmilla tulevaisuudessa.....
Diffeista vielä, ilmeisesti "ensisarjan" Revoista puuttuu diffistä yksi prikka ja diffissä on liikaa välystä (Siksi hajoilevat).
Nyt maahan tulleessa "uudessa" erässä vikaa ei enään ilmeisestikään ole, vaan diffit on erittäin tiukat.
Tässä pieni videoleike tämän päiväisestä ajosta
http://www.sisulan.net/traxxas/Revo_1.wmvVideolla on ensimmäine tankillinen sisään ajon jälkeen, säädöt on vielä aivan liian rikkaalla (Ruuvia sai kiristää kierroksen vielä) ja kone kiertää vaivalloisesti (Huomaa varsinkin siitä kun kakkosen vaihtaa todella myöhään).
Syy miksi rikkaalla oli yritys saada "putkesta savua", tuloksetta.....
Kummaa "löpöä" kun ei saa savuttamaan "kunnolla" vaikka vääntää ruuvin niin auki että tukehtuu "ruokaansa"....
Nyt "pirraa" säädettyna aivan toisen tahtiin...... :mrgreen:
EDIT. Voisin vaikka vannoa että pakista on idle gear hajonnut (Alla kuva pakin rattaistosta).