Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha 2.0  (Luettu 53175 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #150 : 25.05.05 - klo: 20.45 »
Mulla tuossa koneessa vähän vetostartti temppuili mutta nyt on onneksi tigerdrive kiinni niin ei tarvi enää nykiä. Tänään kun ajelin niin ihmettelin miks ei lähe käyntiin niin vika löytyi käyttäjästä, tankki tyhjä. :mrgreen:

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #151 : 26.05.05 - klo: 05.29 »
Nääh, ei tarvi kuin muutama nykäsy kylmänä niin alkaa 2 tahtisen tanssahteleva käyntiääni  :mrgreen: Eilen tallin lattialla rullailin vähän ja tuntu jotenkin oudolta että kone pysyi käynnissä kokoajan (Vrt entiseen kyoshon koneeseen). Ääriasennossa vetari tökkii edessä joten jotain on keksittävä sinnekkin.
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #152 : 26.05.05 - klo: 13.28 »
Ai että vetari ei pysynyt kupissaan kun käänsit renkaita?
No mulla se on korjattu lisäprikalla diffinulostulossa.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #153 : 29.05.05 - klo: 11.42 »
Joo, ei pysynyt ei.. Täytyy laittaa rikat alle juu, väliaikainen ratkaisu että irrotin kupin ja siirsin pikkasen ulommas ja kiinni.

Eilen sain jo ajettua 2 tankillista maassa kokoajan ettei kertaakaan sammunut kone  :mrgreen:  toisen tankillisen uskalsin jo ajaa koppa päällä...

Hienosti toimii ja komiasti pakosauhut tulee kierteellä perässä kun tein sen putkivirityksen taakse..

Ohjauksen klappi tulee siittä pöljästä rautatankovirityksestä kun servon päässä ei ole minkäänlaista kuulalinkkiä joten ajanoloon se tanko kuluttaa sitä servon varren reikää isommaksi...  Täytyneepi kehitellä...

Kiihdytysautoakin olen tässä miettinyt, tarvinee ostella kaikenmaailman RC auton raatoja että sais etupään rakennettua... Taka akseli tulis Mad Forgesta jne.. Loput on salaisuutta ja OT tässä langassa  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #154 : 29.05.05 - klo: 22.22 »
on toi infinity paljon tehokkaampi ku uusi alpha sillä 15 koneella kaveri osti uuden alphan ajoi sisään ja sai säädöt kohdilleen ja sitten otettiin kiihytys kisa ja mun auto voitti lähdössä ja nopeudessa :D
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #155 : 30.05.05 - klo: 16.00 »
Joo, mulla oli tuo 15 kone, ei oikein maailmanmullistava. Erittäin epäluotettava, pysyi käynnissä kaasu pohjassa jne  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #156 : 09.06.05 - klo: 23.45 »
Kaikki vakio pure kuskit olkaa KATEELLISIA meille 8)

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #157 : 09.10.05 - klo: 22.37 »
Täällä on keskustelua tuosta Infinityn motista niin eihän se ole mitenkään vaikea sovittaa Wild Dodge ramiin? Kun sain kaverin Kyoshon 11 vakio motin toimimaan niin se vuotaa kuin hana joka paikasta ja alusta lilluu polttoaineessa. Onko tuo Infinityn 18 motti liian "overkill" wildiin?
Kuulamma rattaat menee jos työntää pakin kesken kaiken päälle mutta ajattelin poistattaa pakin kokonaan ja laittaa tilalle jarrun , onnistuuko?
 :|

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #158 : 10.10.05 - klo: 08.40 »
Kyllähän tuo onnistunee, mutta tosiaan voi olla hieman Overkill tuo .18 kokoinen moottori. Kyllä se liikkuu ihan mukavasti .15 kokoisellakin koneella ja eikä särje paikkoja.
Pakki kannattaa tosiaan vaihtaa suosiolla jarruun, sillä moottoripäivityksen jälkeen kulkee sellaista vauhtia että jarrut tosiaan ovat kova sana. Vaihtoehtona voinen mainita myös 3-kanavaisen radion josta 1 kanava hoitaa pakkia.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #159 : 10.10.05 - klo: 22.40 »
Minulle tuo infinity ei ole kamalammin tuonut huippuja lisää, ehkä paremminkin alavääntöä eli lähtee paremmin ja tyhkääkin vispaa ihan reippahasti. Eli siihen voisi laittaa pidempää välitystä.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #160 : 11.10.05 - klo: 11.30 »
Pidempi välitys on suositeltavaa kun nyt on alavääntö kasvanut. Mahdollisesti myös kaksiportainen vaihdelaatikko olisi ihan jees, säilyttää kiihtyvyyden mutta antaa reilusti lisää vauhtia.
Miinuksena voisi mainita tuplatomaatin kohtuu kovan hinnan.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #161 : 25.11.05 - klo: 13.46 »
Voi olla turha heitto, mutta törmäsin tällaiseen...
http://www.nosram.com/news.asp?id=29

Vastaa varmasti monen "sopiiko" kysymykseen...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #162 : 25.11.05 - klo: 16.29 »
Tuon saman voi bongata Kössin 2004 luettelosta TR15 rallyn Option partseista, sieltä minäkin sen löysin...

Poissa simppa1048

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #163 : 28.11.05 - klo: 14.14 »
moro kaikille. ois nyt ollu viikon pta3 ja hyvin on pelannut. n.2 litraa polttoainetta kulunut ja vielä kestää....  Mikä mahtais olla siellä pakoputken sisällä oleva n.6mm halkaisian kokoinen kuula??

Poissa screed

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #164 : 28.11.05 - klo: 14.21 »
pakoputken paukkulaakeri..? :D
mugen mbx-4 / hobao 21 8port / sanwa / hitec

Poissa simppa1048

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #165 : 28.11.05 - klo: 14.33 »
Lainaus käyttäjältä: "screed"
pakoputken paukkulaakeri..? :D


sitähän tässä varmaan haettiin!! :twisted:

Poissa Subaru

  • Tulokas
    • Profiili
Suuri bensan kulutus?
« Vastaus #166 : 30.11.05 - klo: 19.29 »
Oisko kellään vinkkiä, mistä voisi johtua normaalia suurempi bensan kulutus? Mitä sille vois tehdä?
seosruuvi on 2 kierrosta auki. Bensaa tulee aika paljon pakoputkesta pihalle. Oisko kellää neuvoo? :?:  :?:

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #167 : 30.11.05 - klo: 20.05 »
Laihemmalle. Ruuveja kiinni.
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa Subaru

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #168 : 30.11.05 - klo: 20.21 »
kui monta kierrosta se kannattas avata? ku nyt on se 2

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #169 : 30.11.05 - klo: 20.32 »
Siitä kiristät 1/8 sitä niin kauan et on hyvä.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Dustbin

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/dustbin/kuvat/
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #170 : 30.11.05 - klo: 20.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Subaru"
kui monta kierrosta se kannattas avata? ku nyt on se 2

Kun sanon että ruuvataan niitä kiinni niin myös tarkoitan sitä. Jokainen moottori on yksilö, joten kukaan ei pysty etäältä neuvomaan paljon niitä pitää säätää.
XRAY T1FK'05 + SS8.5 PRO, HoBao Hyper 7 + V-spec

Poissa Subaru

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #171 : 01.12.05 - klo: 19.22 »
No sanokaa ny että kuinka paljon teillä on, niin osaan sit suunnillee laittaa sopivasti!?

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #172 : 01.12.05 - klo: 21.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Subaru"
No sanokaa ny että kuinka paljon teillä on, niin osaan sit suunnillee laittaa sopivasti!?


ohjeissa neuvotaa 2 kierrosta mut koita vaikka 1.5 ja sit avaa enemmän jos ei oo hyvä

Poissa jake_

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #173 : 02.12.05 - klo: 16.56 »
Mulla oli kesällä n. 2 kiekkaa ja vartti. Hyvin toimi
Kyosho V-One RRR & Pure Ten Alpha GP

Poissa joonasy

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #174 : 03.12.05 - klo: 02.06 »
löytyykö pureteniin lancia delta 037 rally koria martini racing maalauksilla tai ilman :lol:
http://kotisivu.mtv3.fi/bryhma/deltas4_12.jpg
tai muita b-ryhmän koreja  ku kattelin et kaikki on joittenki uusien autojen koreja   :shock:

Poissa jake_

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #175 : 03.12.05 - klo: 21.12 »
Tuli tässä tämmönen "tykki" mieleen http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=Products&AR_Stat04=RB%20CONCEPT&GProduit=E01900-000105/K , mahtuskohan tommonen pureen? Ois kyllä aika mahtava, ampus aika mukavasti :D
Kyosho V-One RRR & Pure Ten Alpha GP

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #176 : 03.12.05 - klo: 21.13 »
Joutuisit aikasesti moodaa jos tommosen meinaat puree :wink:  Eikä se kestäisi :lol:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #177 : 03.12.05 - klo: 21.45 »
Tollasta ei kannata edes kuvitella laitettavan pureen :lol: Ei taitais kauan rattaat kestää...
- Tapsa

Poissa jake_

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #178 : 03.12.05 - klo: 22.30 »
Nii, toi äskeinen meni jo vähä yli :mrgreen:  ehkä ei kummiskaa
Kyosho V-One RRR & Pure Ten Alpha GP

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #179 : 03.12.05 - klo: 22.50 »
Ei puree kannata laittaa 18 mottii isompaa. Infinityllä on 18 motti n 60€
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!